شرایط فروش KMC T8 با اقساط طویل مدت اظهار شد + جدول اسفند ۱۴۰۲

شرایط فروش KMC T8


شرکت کرمان‌موتور در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲،  شرایط فروش KMC T8 را با اقساط طویل مدت اظهار کرده است. در بخشنامه فروش این شرکت، پیکاپ کی‌ام‌سی T8 با پیش پرداخت اشکار و اقساط ۱۸ الی ۳۰ ماهه در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. متقاضیان می‌توانند از روز پنجشنبه ۲۴ اسفندماه برای ثبت‌نام و شرکت در این بخشنامه فروش، به نمایندگی‌های کرمان‌موتور در سراسر سرزمین مراجعه کنند.

شرایط فروش KMC T8، اسفند ۱۴۰۲:

ماشین قیمت پیش پرداخت مرحله اول زمان اقساط تعداد چک مبلغ اقساط هر سه ماه تاریخ اولین چک موعد تحویل
KMC T8 ۱,۶۶۵,۰۰۰,۰۰۰ ۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰ ۱۸ ۵ ۱۲۴,۹۴۷,۵۰۰ ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ ۹۰ روز کاری
۲۴ ۸ ۹۹,۹۸۹,۸۰۰
۳۰ ۱۰ ۸۹,۱۸۶,۶۰۰

کی‌ام‌سی T8 از جمله خودروهایی در بازار ایران به شمار می‌آید که جهت محبوبیت قسمت پیکاپ‌ها شده‌اند. تا پیش از اراعه این ماشین، پیکاپ‌های چینی به گفتن خودروهایی زمخت، کم آپشن و یقیناً نازیبا شناخته می‌شدند. با این حال اراعه کی‌ام‌سی T8 از سوی کرمان‌موتور علتشد تا بازار پیکاپ‌های چینی در ایران داغ بشود. دیگر شرکت‌ها نیز بعد از کرمان موتور، عمل به اراعه پیکاپ‌های رنگارنگ بیشتری کردند و امروزه این قسمت رونق خاصی دارد.

ادامه مطلب
NGC 2440، پیله یک کوتوله سفید تازه

نیروی کی‌ام‌سی T8 توسط پیشرانه دولیتری توربوشارژر تامین می‌بشود. این پیشرانه حداکثر ۱۷۴ اسب‌بخار قوت و ۲۹۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس شش سرعته دنده‌ای نیز ماموریت انتقال قوت را در این ماشین برعهده دارد. پیشرانه این پیکاپ از استاندارد آلایندگی یورو ۵ پیروی می‌کند و برای فعالیت به سوخت باکیفیت نیاز دارد.

کی‌ام‌سی T8 با دارا بودن طول ۵.۳ متری، پیکاپ متوسطی نسبت به دیگر خودروهای همرده به حساب می‌آید. از این رو رانندگی کردن با آن در فضاهای درون‌شهری آزار دهنده نخواهد می بود. سیستم ورود و استارت بدون کلید، آینه‌های جانبی برقی به همراه گرمکن، سنسور نور، تریم چرمی کابین و فرمان، سیستم صوتی به همراه نمایشگر و شش بلندگو، سیستم تهویه مطبوع دستی و رکاب جانبی تجهیزات این ماشین را راه اندازی خواهند داد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
هیئت مدیره قبلی OpenAI انگارً سم آلتمن را انسانی فریبکار برداشت می‌کرد



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها