هوش مصنوعی میدجرنی می‌تواند از شخصیت‌های ثابت در عکس‌های تشکیل شده منفعت گیری کند

هوش مصنوعی میدجرنی می‌تواند از شخصیت‌های ثابت در عکس‌های تولید شده استفاده کند


هوش مصنوعی میدجرنی ویژگی جدیدی را برای کاربران معارفه کرده که می‌توان با منفعت گیری از آن از یک شخصیت در همه تصویرها منفعت گیری کرد.
به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اکنون محبوبیت مدل‌های هوش مصنوعی تشکیل عکس در بین کاربران زیاد زیاد بوده و رو به افزایش است. یکی از سرویس‌های محبوب میدجرنی است که اخیراً ویژگی کارپسند جدیدی را نیز معارفه کرده است. از این واژگی می‌توان کاراکترهای ثابت را در تصاویر گوناگون بازآفرینی کرد.
مطابق گزارش انتشار شده همه سرویس‌های تشکیل کننده تصاویر به مدل‌های انتشار کردن Diffusion متکی بوده و تنها با منفعت گیری از متن‌های دریافتی از سوی کاربر به تصویرسازی می‌پردازند. اکنون با اهمیت ترین مشکل حاضر در این سرویس‌ها ناهماهنگ بودن در جواب‌ها است. به طوری که برای هر خواست عکس جدیدی به کاربر اراعه می‌بشود. حتی در صورت تکرار همان خواست نیز مجدداً عکس جدیدی تشکیل خواهد شد. این نوشته برای محتواهای تازه می‌تواند عالی به نظر برسد اما در صورت منفعت گیری از این برنامه‌ها برای داستان سرایی رمان نویسی یا محتوای بصری امکان تشکیل شخصیت یکسان در همه عکس‌ها با ویژگی‌هایی نظیر لباس، محیط حوالی و یا حالت چهره ثابت وجود ندارد.
ویژگی تازه میدجرنی به نام –cref به مخفف مرجع کاراکتر امکان تشکیل شخصیت یکسان در همه عکس‌های تولیدی بعدی را به کاربران خواهد داد. کاربران می‌توانند به انتهای مطلب‌های متنی خود در دیسکورد مید جرنی این مخفف را اضافه کرده و شخصیت یکسانی را در عکس‌ها دریافت کنند. در آینده این ویژگی علاوه بر ابزاری برای سرگرم کردن یا ایده پردازی می‌تواند به گفتن یک سرویس حرفه‌ای نیز برای داستان سرایی نیز مورد منفعت گیری قرار بگیرد. تا بحال امکان نمایش یک سناریوی ثابت توسط هوش مصنوعی مولد به کاربران زیاد دشوار بوده است. اما ویژگی تازه میدجرنی می تواند این مشکل را رفع کرده و قدم نخست را در این عرصه بردارد.

ادامه مطلب
نظریه تازه فیزیکدانان مبنی بر عدم الزام وجود ماده تاریک در جهان جنجال به پا کرد



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها