شیائومی به گمان زیادً برند پوکو را داخل بازار تبلت‌ها می‌کند

تبلت پوکو


شیائومی وجود خود را در بازار تبلت‌ها، با اراعه محصولات ردمی و برند مهم خودش تثبیت کرده است. اکنون انتظار می‌رود این کمپانی چینی تبلت‌های جدیدی را با نام تجاری پوکو به بازار اراعه کند تا دامنه محصولات خود را گسترش دهد. انتظار می‌رود تبلت پوکو ویژگی‌های مناسبی را در کنار قیمت مقرون‌به‌صرفه اراعه دهد.

به نقل از گیزموچاینا، اخیراً یک تبلت تازه پوکو در مرجع EEC اروپا با نام «تبلت برند پوکو» دیده شده است. به این علت به گمان زیادً شیائومی با زیربرند پوکو، سری تبلت‌های مختلفی را روانه بازار خواهد کرد.

این گواهینامه شماره مدل دستگاه را ۲۴۰۵CPCFBG نشان داده، اما جزئیات خاصی در رابطه مشخصات آن اراعه نکرده است.

این اولین‌بار است که یک تبلت با نام تجاری Poco روی یک پلتفرم صدور گواهی ظاهر می‌بشود. همانند تعداد بسیاری از تلفنهای هوشمند پوکو، این تبلت امکان پذیر مدلی با نام متفاوت از یک تبلت حاضر شیائومی یا ردمی باشد. اما این فقط یک گمان است و به‌نظر می‌رسد برای روشن‌شدن نوشته باید مقداری چشم به راه بمانیم.

ادامه مطلب
دلبستگی آشفته؛ علائم، علت و تأثیر آن بر روابط اجتماعی و عاطفی ما
آخرین مطالب

شیائومی اخیراً تبلت Pad 6s Pro را به بازار اراعه کرده است که مشخصات گسترش یافتهای دارد. گمان دارد که تبلت پوکو نیز تعداد بسیاری از خصوصیات پد ۶ اس پرو را داشته باشد.

مشخصات شیائومی پد ۶ اس پرو

پد ۶ اس پرو یک پنل ال‌سی‌دی ۱۲.۴ اینچی دارد که وضوح ۳۰۴۸ در ۲۰۳۲ پیکسل (۳K)، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و عمق رنگ ۱۲ بیتی اراعه می‌دهد. صفحه نمایش این تبلت از دالبی ویژن، نرخ مثالبرداری لمسی ۲۴۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۹۰۰ نیت حمایتمی‌کند.

ادامه مطلب
رکوردشکنی ناسا؛ دریافت لیزر فضاپیمای سایکی از فاصله 16 میلیون کیلومتری

قلب تپنده این دستگاه یک چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است که با رم LPDDR5x و حافظه UFS 4.0 همراه شده است.

از نظر نرم‌افزاری، این تبلت با سیستم‌عامل HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ اراعه شده است. پد ۶ اس پرو توسط یک باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سیمی ۱۲۰ وات حمایتمی‌بشود.

در عرصه فیلم‌برداری و عکس‌برداری، این محصول با مجموعه دوربین عقب دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی (مهم) + ۲ مگاپیکسلی (عمق) و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی اراعه شده است.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها