سم‌ بنکمن فرید به گمان زیاد به ۵۰ سال حبس محکوم بشود

سم‌ بنکمن فرید احتمالا به ۵۰ سال حبس محکوم شود


دادستان‌ها در ایالت منهتن امریکا خواستار ۴۰ تا ۵۰ سال زندان برای سم بنکمن-فرید مدیرعامل اسبق صرافی ارز دیجیتال FTX شده‌اند. او به علت کلاهبرداری ۸ میلیارد دلاری از مشتریان این صرافی که اکنون ورشکسته شده، مجرم شناخته شده است.

به نقل از سرویس خبری ارز دیجیتال تکنا، هیئت منصفه در ماه نوامبر بنکمن-فرید را که ۳۲ سال دارد در هفت مورد کلاهبرداری و توطئه مجرم دانست. دادستان‌ها می‌گویند هزاران نفر از مردم عادی به FTX مطمعن کرده بودند. دادستان‌ها می‌گویند بنکمن-فرید حتی اکنون از اشتباهات خود عذرخواهی نکرده است. آن‌ها این چنین به جستوجو ضبط ۱۱ میلیارد دلار می باشند.

وکیل بنکمن-فرید معتقد است ۵ تا ۶ سال زندان برای او کافی است و می‌گوید اکثر پول مشتریان برگردانده می‌بشود. حکم نهایی بنکمن-فرید در تاریخ ۲۸ مارس اظهار می‌بشود. او تصمیم تجدید نظرخواهی دارد.

ادامه مطلب
وان پلاس اوپن رقیب گلکسی زد فولد ۵ هفته آینده رونمایی می‌شود

دادستان‌ها با اشاره به تحصیلات و موقعیت اجتماعی بالای او، خواستار حکمی شدیدتر شده‌اند. در دادگاه، همکاران اسبق بنکمن-فرید شهادت دادند که او از پول مشتریان برای جبران زیان شرکت خودش منفعت گیری کرده است. این چنین او از این پول‌ها برای خرید املاک لوکس و پشتیبانی مالی به سیاستمداران طرفدار ارزهای دیجیتال منفعت گیری کرده است.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها