افشای رندر کوئست ۳ لایت؛ اراعه هدست ارزان‌قیمت متا نزدیک است؟

متا کوئست 3 لایت


امسال امکان پذیر سالی باشد که دستگاه‌های حقیقت مجازی/افزوده بالاخره فروش بیشتری را توانایی می‌کنند. درحالی‌که ویژن پرو اپل با قیمتی زیاد بالا، نگاهی متفاوت به دنیای حقیقت ترکیبی اراعه می‌دهد، به‌نظر می‌رسد که متا راه فرد دیگر را درپیش گرفته است. این شرکت درنظر دارد با اراعه متا کوئست ۳ لایت، دستگاه حقیقت مجازی مقرون‌به‌صرفه‌ای را روانه بازار کند تا تعداد بسیاری از کاربران قوت خرید آن را داشته باشند. اکنون نیز رندر تازه این هدست به بیرون درز اشکار کرده است.

به نقل از Android Authority، پیش‌تر «مارک رابکین»، معاون حقیقت مجازی متا، در رابطه اراعه یک هدست مقرون‌به‌صرفه‌تر در سال ۲۰۲۴ سخن بگویید کرد. به حرف های رابکین، این شرکت تصمیم دارد «محصول تازه خود را با قیمتی دلنشین روانه بازار کند». شایعه ها مختلفی از این دستگاه به‌گوش می‌رسد و به گمان زیادً نام آن متا کوئست ۳ لایت است. علاوه‌براین، رندرهای احتمالی این محصول نیز افشا شده است.

ادامه مطلب
مشخصات فنی و تاریخ اراعه لپ‌تاپ قوی گلکسی بوک 4 اولترا لو رفت

یک فروشنده دستگاه‌های حقیقت مجازی به نام VR panda، طراحی احتمالی این گجت خوش‌قیمت را در شبکه اجتماعی X آشکار کرده است.

خصوصیات احتمالی متا کوئست ۳ لایت

این محصول به گمان زیادً از نظر طراحی شباهت بسیاری به متا کوئست ۳ دارد، اما به گمان زیادً دوربین به‌مراتب ضعیف‌تری نسبت به برادر بزرگ‌تر خود خواهد داشت. این کار از آن جهت است که متا تصمیم دارد این دستگاه حقیقت مجازی را با قیمت پایین‌تری روانه بازار کند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
اولین تصاویر از زیر پوسته دستگاه هوش مصنوعی Humane انتشار شد_رنگو

به غیر از دوربین، سخت‌افزار نیز نقش مهمی در کارکرد صحیح دستگاه‌های حقیقت مجازی دارد. به‌نظر می‌رسد که هدست متا کوئست ۳ لایت از همان چیپست اسنپدراگون XR2 نسل ۲ منفعت گیری کند. این چیپست در Meta Quest 3 نیز وجود دارد.

مدیران متا بر این باورند که کوئست ۳ می‌تواند به‌گفتن دستگاهی شاخص برای محصولات آینده ازجمله متا کوئست ۳ لایت باشد. به‌ همین علت به گمان زیادً دستگاه حقیقت مجازی آینده متا ویژگی‌های سخت‌افزاری شبیهی همانند برادر بزرگ‌تر خود خواهد داشت.

متا قطعاً باید برای افت هزینه‌ها، برخی از ویژگی‌های سخت‌افزاری پیشرفته را در این دستگاه قرار ندهد؛ به این علت احتمالا این گجت پوشیدنی بدون کنترلر اراعه بشود. باید چشم به راه بمانیم تا در آینده زیاد تر از خصوصیات این دستگاه باخبر شویم.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها