منفعت گیری از قابلیت‌های هوش مصنوعی بینگ از طریق تبلیغ به کاربران کروم نظر می‌بشود

استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی بینگ از طریق تبلیغ به کاربران کروم پیشنهاد می‌شود


برخی کاربران کروم اظهار کردند مایکروسافت با پشتیبانی یک نوتیفیکیشن پاپ آپ نظر تحول موتور جستجو به بینگ را به آنها نمایش می‌دهد.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت به تبلیغ موتور جستجوی بینگ به کاربران کروم ادامه داده و این بار از نوتیفیکیشن‌های پاپ آپ فاده می‌کند تا بتواند قابلیت‌های هوش مصنوعی جی پی تی فور را به کاربران نشان دهد.

کاربران کروم انتشار کرده‌اند تبلیغات مایکروسافت به شکل یک نوتیفیکیشن پاپ آپ به آنها نمایش داده می‌بشود تا آنها موتور جستجوی خود را به بینگ تحول دهند. مطابق گزارش انتشار شده اکنون کاربران گوگل کروم با تبلیغات پاپ آپ روبرو می باشند که در آن نظر تحول موتور جستجوی پیش فکر به آنها داده می‌بشود. از زمان‌ها پیش تا بحال مایکروسافت برای جذب مشتریان بالقوه به سمت قابلیت‌های هوش مصنوعی جی پی تی فور تلاش کرده است. در صورتی که تغییرات مربوط به جستجوی بینگ توسط کاربر تایید بشود، تنظیمات موتور جستجوی پیش فکر به طور خودکار انجام گرفته و افزونه بینگ سرچ کروم به طور خودکار برای کاربران نصب خواهد شد.

ادامه مطلب
انواع دوربین داهوا از نظر کیفیت عکس

در زمان تحول موتور جستجو نوتیفیکیشنی از طریق کروم ارسال خواهد شد تا کاربران نظر خود را تحول دهند. اما مایکروسافت در این عرصه از پاپاپ جدیدی برای تبلیغات منفعت گیری کرده که در آن قابلیت‌های هوش مصنوعی بینگ را گوشزد می‌کند. در این نوتیفیکیشن آمده است صبر کنید آن را تحول ندهید در صورت انجام این کار مایکروسافت بینگ سرچ برای کروم خاموش شده و در این حالت دیگر امکان دسترسی به هوش مصنوعی را نخواهید داشت.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
گوگل ابزار جدیدی برای تشخیص محتوای جعلی از محتوای واقعی توسعه می‌دهد

در بیانیه خود پاپ‌ها به مورد نظر را تایید کرده و درمورد آن حرف های است: این نوتیفیکیشن به یکباره به کاربران نمایش داده می‌بشود تا آنها بتوانند موتور جستجوی پیش فکر خود را در کروم به بینگ تحول دهند. انتخاب مشتریان برای مایکروسافت با قیمت بوده این چنین گزینه‌ای برای رد کردن این نوتیفیکیشن نیز قرار داده شده است.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها