آموزش ربات‌ها با پشتیبانی هدست ویژن پرو اپل_رنگو

آموزش ربات‌ها با کمک هدست ویژن پرو اپل


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

هدست ویژن پرو اپل می‌توانند به گفتن یک دستگاه حقیقت مجازی و افزوده برای کنترل عملیات از راه دور مربوط به ربات‌ها مورد منفعت گیری قرار بگیرد. این دستگاه می‌تواند در ردیابی دقیق حرکات دست انسان‌ها نیز مورد منفعت گیری باشد.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دستگاه تازه حقیقت مجازی و حقیقت افزوده اپل که به تازگی معارفه شده واند قابلیت‌های ردیابی گسترش یافتهای را اراعه کند. از این قابلیت‌ها ردیابیه حرکات کاربر به اختصاصی حرکات مچ و انگشتان دست است‌. این فناوری علتتوجه زیاد تر جامعه رباتیک شده و ویژگی مهم این هدست در ردیابی حرکات گوناگون انسان با دقت شگفت انگیز جامعه رباتیک را به خود جذب کرده است.

با منفعت گیری از این گاه و قابلیت ردیابی آن می‌توان رفتارهای انسان را در محیط‌های واقعی ثبت و نظارت با پشتیبانی آن می‌توان فهمیدن بهتری در رابطه ماموریت های ناوبری ربات‌ها برنامه نویسی و تصمیم‌گیری آنها داشت. ویژن پرو از طریق حرکات بصری انسان کنترل از راه دور ربات‌ها را نیز ممکن می‌کند. با منفعت گیری از حرکات طبیعی و ضبط آن توسط دستگاه امکان کنترل ربات‌ها از راه دور فراهم خواهد شد.

ادامه مطلب
چطور انگشتر نقره‌ای مناسبی را برای هدیه دادن انتخاب کنیم؟

یقیناً این دستگاه محدودیت‌هایی را در محیط‌هایی با محدودیت حرکت از قبیل آسانسور یا وسایل نقلیه در حال حرکت خواهد داشت. این چنین ویژن پرو در شناسایی و ردیابی دقیق موقعیت دست در وقتی که دست‌ها کاملاً پایین قرار دارد یا کاربر با دستان حالت رها راه می‌رود مشکل دارد. با وجود محدودیت‌های عینک اپل این دستگاه در آینده می‌تواند پتانسیل‌های تعداد بسیاری را در عرصه رباتی تشکیل کند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
تراشه پیشرفته کوالکام می‌تواند رقیبی برای هدست حقیقت ترکیبی اپل باشد

مطالعات انجام شده کاربران در زمان منفعت گیری از این ابزار و با مقصد مطمعن از ردیابی دقیق باید موقعیت دست خود را در نظر داشته باشند ردیابی دست‌ها از طریق این دستگاه وقتی که دست در نزدیک یا لگن کاربر قرار داشته باشد زیاد محدود خواهد شد به این علت مراقبت از موقعیت دست برای مطمعن از ردیابی دقیق زیاد مهم است.

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها