چشم به راه اظهار شرایط فروش پژو پارس بعد از تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ باشید_رنگو

شرایط فروش پژو پارس


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

گروه صنعتی ایران‌ماشین در جریان یک اطلاعیه، اظهار کرده است که متقاضیان پژو پارس را بعد از آخر تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ فراخوان خواهد کرد؛ به این علت متقاضیان سامانه یکپارچه بعد از آخر تعطیلات در هفته آتی، باید چشم به راه اظهار شرایط فروش پژو پارس باشند.

ایران‌ماشین موفق شد در روز ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲، مجوز تداوم تشکیل پژو پارس را دریافت کند. این مجوز برای پاسخگویی به تعهدات متقاضیان در قالب سامانه یکپارچه صادر شد. متقاضیان خرید پژو پارس در قالب سامانه یکپارچه، از شرایط تبدیل ضمانت ایران‌ماشین استقبال نکردند و خواهان خرید اتومبیل ثبت‌نامی خود بودند. ایران‌ماشین نیز درنهایت ناچار شد تا تشکیل پژو پارس را برای پاسخگویی به نیازهای متقاضیان ادامه دهد. بر پایه اخباری که در اسفندماه ۱۴۰۲ انتشار شد، تشکیل پژو پارس تا آخر بهار ۱۴۰۳ ادامه خواهد یافت.

ادامه مطلب
test

شرایط فروش پژو پارس در بهار ۱۴۰۳، آخرین زمان‌ها برای خرید ماشین با قیمتی ارزان

حمایتکننده مهم ایران‌ماشین برای دریافت مجوز ادامه تشکیل پژو پارس، «منوچهر منطقی» معاون اسبق وزارت صنعت می بود. اکنون او از جایگاه خود کناره‌گیری کرده است؛ به این علت حمایتکننده مهم تشکیل پژو پارس در ایران‌ماشین دیگر قادر به ایفای نقش نیست. می‌توان او گفت که خردادماه ۱۴۰۳ آخرین دوره از تشکیل پژو پارس در ایران‌ماشین خواهد می بود. در آینده‌ای نه‌چندان دور، تشکیل پژو پارس متوقف خواهد شد و این ماشین به دیگر محصولات قدیمی ایران‌ماشین همانند سمند، پژو ۴۰۵ و پژو ۲۰۶ خواهد پیوست.

اظهار شرایط فروش پژو پارس در بهار ۱۴۰۳، آخرین زمان برای متقاضیان خرید این ماشین خواهد می بود تا پژو پارس را با قیمتی در نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان خریداری کنند. این امید وجود دارد که با ادامه تشکیل پژو پارس و اراعه این ماشین به بازار، قیمت‌های نجومی این ماشین تا حدی متعادل شوند. عدم تشکیل و اراعه پژو پارس برای زمان طویل، علتشده است که قیمت ارزان‌ترین تیپ پژو پارس به بیشتر از ۶۵۰ میلیون تومان برسد.

ادامه مطلب
شرکت eBay نزدیک به هزار نفر از کارمندان خود را اخراج می‌کند
آخرین مطالب

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها