به زودی امکان ارسال عکس و ویدیو با کیفیت HD در واتساپ فراهم می‌شود_رنگو

به زودی امکان ارسال عکس و ویدیو با کیفیت HD در واتساپ فراهم می‌شود


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

اکنون کاربران نسخه تازه بتای واتساپ امکان منفعت گیری از این قابلیت و ارسال تصاویر و ویدیو با کیفیت HD را دارا می باشند.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این واتساپ قابلیت ارسال عکس با وضو و کیفیت بالا را برای کاربران فراهم کرده می بود. به طوری که کاربران با پشتیبانی قابلیت تازه امکان انتخاب رزولوشن مناسب برای تصاویر را به طور دستی و جداگانه برای هر کدام از آنها داشتند. یقیناً این نوشته برای برخی از کاربران مقداری پیچیده بوده است. اکنون واتساپ در نسخه بتای تازه قابلیت مورد نظر را به طور اتوماتیک درآورده و این ترتیب عکس و فیلم‌ها به طور خودکار با کیفیت بالا ارسال خواهند شد.

مطابق گزارش انتشار شده توسط جی اس ام آرنا، نسخه بتای تازه واتساپ برای نسخه اندروید دارای ویژگی ارسال تصاویر و ویدیو با کیفیت HD و به طور اتوماتیک است. کاربران اکنون می‌توانند ارسال عکس و فیلم را به طور پیش فکر روی حالت استاندارد و HD قرار دهند. در این صورت ارسال عکس و فیلم با منفعت گیری از این گزینه نسبت به حالت عادی از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد می بود.

ادامه مطلب
ابداع کرم ضد پیری مجهز به ملانین مصنوعی

ارسال فایل با کیفیت استاندارد به علت فشرده سازی داده‌ها برای تحویل سریع تر به گیرنده دارای کیفیت پایین‌تری خواهد می بود. اما در صورتی که کیفیت HD برای تحویل داده انتخاب بشود ارسال آن کندتر و فضایی نزدیک به ۶ برابر زیاد تر از کیفیت استاندارد اشغال می‌کند. با اهمیت ترین ویژگی و مزیت قابلیت تازه واتساپ مکان ارسال عکس و فیلم‌های قشنگ با کیفیت‌های متفاوت برای کاربران خواهد می بود. در صورتی که این گزینه در واتساپ فعال بشود همه عکس‌ها و ویدیوهای ارسالی کاربران به طور خودکار و با کیفیت بالا ارسال خواهند شد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
فناوری Passkey در واتساپ در اختیار کاربران اندرویدی

اکنون تنها تعداد اندکی از کاربران نسخه بتا امکان دسترسی به این ویژگی را دارند. به گمان زیادً واتساپ بعد از رفع کردن همه مشکلات و باگ‌های مربوط به این ویژگی آن را به طور عمومی و در نسخه‌های رسمی انتشار خواهد کرد. اشکار نیست این ویژگی در چه تاریخی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. به گمان زیادً در آپدیت بعدی می‌توان انتظار داشت کاربران بتوانند به این ویژگی دسترسی اشکار کنند.

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها