سری هواوی P70 به گمان زیادً با دو تراشه اراعه می‌بشود؛ افشای بنچمارک‌ها_رنگو

سری هواوی P70


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

اکنون هواوی برای رونمایی از سری P70 طی چند روز آینده آماده می‌بشود. در همین فاصله، امتیازات بنچمارک گیک‌بنچ چند دستگاه ناشناخته از این برند آشکار شده‌اند. بر پایه اطلاعات لورفته از این بنچمارک، هواوی تصمیم دارد از دو نوع تراشه که یکی از آن‌ها به پردازنده ۱۲ هسته‌ای تجهیزشده منفعت گیری کند. انگارً هواوی می‌خواهد پرچمداران جدیدش را با استراتژی متغیری اراعه دهد.

مدل‌های گوناگون خانواده هواوی P70 به گمان زیادً از تراشه‌هایی متفاوت قوت خواهند گرفت

در گزارش تازه Gizmochina از اطلاعات آشکار‌شده از سری هواوی P70 سخن بگویید شده است. این اطلاعات در تست گیک‌بنچ ۶ برملا شده و بر پایه آن، اکنون از مغز متفکر احتمالی این خانواده پرچمدار جزئیات بیشتری در دسترس داریم. در تست‌های مورد اشاره، دو دستگاه با مدل‌های ALT-AL10 و ALN-AL80 و یک دستگاه با مدل MNA-AL00 با چیپ متفاوت رؤیت شده‌اند.

ادامه مطلب
Oyun çeşitliliği bahis çarkı

امتیاز بنچمارک دو مدل اول هرچند متفاوت است، اما چیپست به‌کار رفته در آن‌ها مشخصات شبیهی دارد. این چیپ که به‌نظر می‌رسد نسخه پرقدرت Kirin 9000s باشد، از ۱۲ هسته پردازشی شامل دو هسته زیاد قوی ۲.۶۲ گیگاهرتزی، شش هسته قوی ۲.۱۵ گیگاهرتزی و چهار هسته بهینه ۱.۵۳ گیگاهرتزی برخوردار است. اگر این شایعه به حقیقت بپیوندد، هواوی برای اولین‌بار در دنیای موبایل، یک چیپست تجهیزبه پردازنده ۱۲ هسته‌ای اراعه می‌دهد. این دو مدل به گمان زیادً هواوی P70 و P70 پرو خواهند می بود.

از نظر دیگر، MNA-AL00 از چیپستی متفاوت با برادرانش قوت خواهد گرفت. این تراشه از یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای با یک هسته زیاد قوی ۳.۱۹ گیگاهرتزی، سه هسته قوی ۲.۷۵ گیگاهرتزی و چهار هسته بهینه ۲.۰۲ گیگاهرتزی منفعت خواهد برد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
سامسونگ به گمان زیادً طراحی ساعت‌های هوشمند خود را مجدد مربعی می‌کند

به‌جز این‌ها، انگارً سری هواوی P70 با ۱۲ گیگابایت رم و HarmonyOS بر پایه اندروید ۱۲ به‌دست کاربران می‌رسد. بر پایه اطلاعات آشکار‌شده، چینی‌ها پرچمداران تازه‌نفس خود را به قابلیت مطلب‌رسانی و تماس ماهواره‌ای نیز تجهیزمی‌کنند. این برند تصمیم دارد که سری P70 را با سیستم دوربین تازه و طراحی متفاوت برای رقابتی داغ‌تر با دیگر پرچمداران اراعه دهد.

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها