اینترنت ۵.۵G به گمان زیادً به‌زودی برای تلفنهای هوشمند شیائومی از راه می‌رسد_رنگو

اینترنت 5.5G روی شیائومی 14 اولترا


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

درحالی‌که برخی از کشورهای جهان تا این مدت درحال راه‌اندازی زیرساخت‌های ۵G می باشند، برندهای نقل دنیای موبایل برای اینترنت ۵.۵G آماده خواهد شد. این نسخه از شبکه ۵G، درواقع یک به‌روزرسانی بین‌نسلی برای آن است که شدت و کارکرد بهتر در ارتباطات اینترنتی را فراهم می‌کند. شیائومی یکی از سردمدران اراعه اینترنت ۵.۵G برای تلفنهای هوشمند است و حرف های می‌بشود که این ویژگی از طریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای برخی محصولات این شرکت فعال می‌بشود. به‌جز این، چینی‌ها روی اراعه ارتباطات ماهواره‌ای برای خودروها نیز متمرکز شده‌اند.

شیائومی روی اینترنت ۵.۵G و ربط ماهواره‌ای برای خودروها کار می‌کند

اوپو برای اولین‌بار درحال اراعه قابلیت اتصال به شبکه ۵.۵G برای سری Find X7 خود است. همزمان با این اتفاق، شیائومی نیز داخل رقابت در این عرصه شده و برای اراعه این ویژگی دلنشین در پرچمدارانش آماده می‌بشود. به‌حرف های یکی از افشاگران نقل، شیائومی ۱۴ اولترا اولین دستگاه از این برند است که به این فناوری تجهیزخواهد شد. انگارً شدت دانلود با اینترنت ۵.۵G روی شیائومی ۱۴ اولترا به بیش‌از ۵ گیگابیت بر ثانیه می‌رسد که رقمی بسیار محسوب می‌بشود.

ادامه مطلب
گوگل با همکاری باشگاه لیورپول هوش مصنوعی را به فوتبال می‌آورد_رنگو

شبکه ۵.۵G فعلاً برای مدل‌های منتخب یعنی تلفنهای پرچمدار یا رده‌بالا اراعه خواهد شد. در وهله اول، این تلفنها باید به تراشه‌های قدرتمندی همانند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ یا مدیاتک Dimensity 9300 تجهیزباشند. به گمان زیادً در فازهای بعدی نیز به‌روزرسانی بین‌نسلی ۵G در اختیار تلفنهای ارزان‌تر قرار خواهد گرفت. حرف های‌ها حاکی از این می باشند که اینترنت ۵.۵G قابلیت‌های برجسته‌ای چون تأخیر کم‌تر، پایداری بهتر و موقعیت‌یابی دقیق‌تر را با خود یدک می‌کشد. ازطرفی حداکثر شدت این شبکه به ۱۰ گیگابیت بر ثانیه می‌‌رسد.

خودرو برقی شیائومی

علاوه‌بر شبکه گسترش یافتهتر برای موبایل، شیائومی به ارتباطات مدرن‌تر برای خودروها نیز نیم‌نگاهی دارد. این کمپانی اخیراً خودروی شیائومی SU7 را روانه بازار کرده و از قضا توانسته گسترش یافتههای خود در دنیای ماشین را اثبات کند. چینی‌ها به‌تازگی خواست حق اختراع جدیدی برای ارتباطات ماهواره‌ای ماشین را به‌ثبت رسانده‌اند تا نویدبخش اراعه این فناوری و یقیناً پیشرفت هرچه زیاد تر در نسل تازه خودروها باشند.

ادامه مطلب
کاترین سالیوان، اولین زن آمریکایی که در فضا قدم زد
آخرین مطالب

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها