سری گلکسی S25 به گمان زیادً در نسخه‌های اسنپدراگون و اگزینوس اراعه می‌شود_رنگو

اسنپدراگون درمقابل اگزینوس


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

سامسونگ در سری گلکسی S25 به منفعت گیری مشترک از تراشه‌های اسنپدراگون و اگزینوس در ادامه گفت. مطابق آخرین گزارش‌ها، غول کره‌ای به گمان زیادً سری گلکسی S25 را نیز در نسخه‌های اسنپدراگون و اگزینوس اراعه خواهد کرد؛ به این علت خط تشکیل سری S25 با اگزینوس ۲۵۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۴ فراهم می‌بشود.

در گزارشی از دیجی‌تایمز حرف های شده است که سامسونگ همان استراتژی قبلی سخت‌افزاری را برای خانواده گلکسی S25 نیز اتخاذ می‌کند. با‌این‌حال، تا این مدت اشکار نیست که چند درصد از تلفنهای سری S25 در بازارهای گوناگون جهانی از اگزینوس ۲۵۰۰ یا اسنپدراگون ۸ نسل ۴ منفعت گیری می‌کنند. این چنین تا این مدت اشکار نیست که گلکسی S25 اولترا همانند نسل جاری انحصاراً با تراشه اسنپدراگون به بازار می‌آید یا خیر.

علت منفعت گیری سامسونگ از دو نوع چیپست متفاوت در سری گلکسی S25

از لحاظ کارکرد، چیپست اسنپدراگون کوالکام ثابت کرده که تراشه برتر است و نسبت به رقیب اگزینوس خود در کارکرد محاسباتی و گرافیکی برتری دارد. یقیناً SOCهای اگزینوس هزینه ساخت پایین‌تری دارند و سامسونگ به‌ همین علت از چیپست‌های خود در تلفنهای بین‌رده و پرچمدار منفعت گیری می‌کند.

ادامه مطلب
Кто Играет в Онлайн-казино В украины: Настоящий Портрет Игрока Удивит Oboz U

بعد با دقت به قیمت همه‌شده کمتر چیپ‌های اگزینوس و قیمت بالای تراشه‌های اسنپدراگون، سامسونگ به گمان زیادً از دو نوع چیپست متفاوت در سری تلفنهای گلکسی S25 منفعت گیری خواهد کرد.

از آنجایی که قیمت هر تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نزدیک به ۲۰۰ دلار برآورد می‌بشود، قطعاً اسنپدراگون ۸ نسل ۴ قیمت بالاتری خواهد داشت. سامسونگ برای این که حاشیه سود خود را نگه داری کند، به گمان زیادً علاوه‌ بر اسنپدراگون ۸ نسل ۴، از چیپ‌های اگزینوس نیز منفعت گیری می‌کند و مدل‌های سری S25 را هم با چیپست اسنپدراگون و هم اگزینوس اراعه خواهد کرد.

ادامه مطلب
چین از کشف یک عنصر کمیاب و ارزشمند خبر داد

شایعه شده است که اگزینوس ۲۵۰۰ مشخصات قابل‌توجهی دارد. این چیپست دارای پردازنده گرافیکی RDNA4 است و از رم LPDDR5T حمایتمی‌کند. این چنین همانند اگزینوس ۲۴۰۰، پردازنده ۱۰ هسته‌ای دارد. بااین‌حال، هسته پردازشی مهم اگزینوس ۲۵۰۰ از نوع Cortex-X5 خواهد می بود که در قیاس با نسل قبل بهتر است.

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها