ریلمی درحال ساخت تلفنهای سری تازه P است_رنگو

سری P ریلمی


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

ریلمی سری P تازه را به‌طور انحصاری برای بازار هند معارفه کرده است. این مجموعه به‌طور انحصاری از طریق پلتفرم Flipkart به‌فروش می‌رسد. این سری در عین اراعه ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مناسب، قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای نیز خواهد داشت.

این خبر توسط «چیس چو»، معاون ریلمی، در شبکه اجتماعی X اظهار شد. چو پافشاری کرد که مقصد ریلمی این است که با اراعه سری P، دستگاه‌های باکیفیت و نسبتاً ارزان قیمتی را در بازار تلفنهای بین‌رده اراعه دهد.

سری ریلمی P، که سخن P در آن مخفف Power به‌معنی قوت است، ویژگی‌های مناسبی را با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه برای کاربران، به‌خصوص قشر جوان، اراعه می‌دهد.

رنج قیمت و طراحی سری P ریلمی

مطابق گزارش ET Telecom، سری P با قیمت ۱۵۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ روپیه (۱۸۰ تا ۳۰۰ دلار) اراعه خواهد شد که دقیقاً بالاتر از سری C قرار می‌گیرد. مطابق گزارش‌ها، این شرکت در نظر دارد امسال ۵۰ میلیون گوشی هوشمند سری P بفروشد.

ادامه مطلب
مرسدس بنز برای ارتقای ایمنی، عملکرد محصولات رقبا را در تست تصادف بررسی می‌کند
آخرین مطالب

درحالی‌که مشخصات دقیق سخت‌افزار و نرم‌افزار سری P تا این مدت اشکار نشده است، ریلمی برای ساخت این سری با هنرمند بصری مشهور هندی، یعنی .P.S همکاری می‌کند. به این علت به گمان زیادً این تلفنها طراحی و ظاهر زیبایی خواهند داشت.

حرکت بلندپروازانه Realme در روبه رو رقابت تهاجمی در بازار تلفنهای هوشمند هند انجام می‌بشود. ریلمی برای رقابت با برندهای دیگر در هند، فقط به اراعه سری P در سال ۲۰۲۴ بسنده نخواهد کرد.

ادامه مطلب
ذهنیت خرچنگی؛ پایین‌کشیدن دیگران به گمان پیشرفت خودمان

این شرکت تصمیم دارد سری پرچمدار GT را هم در هند مجدد به‌فروش رساند. ریلمی فعلاً در بازار هند، تلفنهای سری C را به‌فروش می‌رساند. با اراعه سری P و GT در کنار سری C، به گمان زیادً سهم بازار این برند در سرزمین گسترده هند افزایش می‌یابد. این شرکت بعد از ۵ سال، موفق شده است بیشتر از ۲۰۰ میلیون گوشی در سراسر جهان بفروشد.

حرف های می‌بشود که ریلمی به‌طور انحصاری سری P را در هند تشکیل می‌کند. این کمپانی در ساخت تلفنهای P، از امکانات Noida Oppo و شراکت با چندین سازنده تجهیزات مهم (OEMs) منفعت می‌برد.

فعلاً عکس یا اطلاعاتی از تلفنهای سری P در دسترس نیست. به گمان زیادً در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری درمورد تلفنهای این سری انتشار خواهد شد.

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

ادامه مطلب
ماهواره BlueWalker 3 ارتباط ماهواره‌ای را به گوشی‌های عادی می‌آورد

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط