برای نخستین بار یک اپلیکیشن برای درمان افسردگی موفق به دریافت مجوز FDA آمریکا شد_رنگو

برای نخستین بار یک اپلیکیشن برای درمان افسردگی موفق به دریافت مجوز FDA آمریکا شد


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

این نخستین بار است که یک اپلیکیشن توانسته به گفتن یک درمان کمکی برای افسردگی مجوز سازمان غذا و داروی آمریکا را دریافت کند.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سازمان غذا و داروی آمریکا برای اختلال افسردگی اساسی به یک ابزار درمان دیجیتال تاییدیه داده است. اپلیکیشن موبایل به نام Rejoyn توانسته برای نخستین بار این تاییدیه را دریافت کند. سازنده این اپلیکیشن شرکت Otsuka Pharmaceutical and Click Therapeutics است و به حرف های این شرکت این اپلیکیشن می‌تواند در کنار داروهای تجویزی برای افراد دارای سن ۲۲ سال به بالا مورد منفعت گیری قرار بگیرد.

مطابق بیانیه مطبوعاتی شرکت سازنده Otsuka Pharmaceutical and Click Therapeutics این اپلیکیشن دارای یک برنامه ۶ هفته‌ای است که در آن رویکردی تازه به نام تمرین احساسی شناختی و دروس حرکت درمانی شناختی مورد منفعت گیری قرار گرفته است. دستگاه ر دسته دستگاه‌های پزشکی با ریسک کم متوسط قرار دارد از ایرو برای دریافت تاییدیه تنها باید ایمنی و موثر بودن آن به اندازه دیگر دستگاه‌های پزشکی حاضر در بازار به اثبات می‌رسید.

ادامه مطلب
سریعترین شارژر های بازار در دستان شیائومی

دکتر جان کراوس معاون اجرایی و مدیر ارشد پزشکی در این شرکت در رابطه این اپلیکیشن می‌گوید: Rejoyn به گفتن یک درمان کمکی تازه می‌تواند برخی از علائم اختلالات افسردگی اساسی را از بین بردن کند. این چنین Rejoyn تکمیل کننده استانداردهای مراقبتی حاضر است. تعداد بسیاری از راه حلهای سنتی حاضر نیز تاثیرگذار می باشند. اما تعداد بسیاری از افراد ا جواب‌های جزئی از این درمان‌ها می‌گیرند.

مقصد از طراحی این اپلیکیشن یک درمان کمکی برای داروهای ضد افسردگی بوده است. با منفعت گیری از تمرینات موسوم به تمرین حافظه چهره‌های احساسی در Rejoyn افراد باید احساسات را در مجموعه‌ای از چهره‌ها شناسایی کرده و سپس به قیاس آنها با یکدیگر بپردازند. به حرف های محققان این روش تا این مدت به گفتن یک مکانیزم تثبیت شده در نظر گرفته نمی‌بشود و پژوهش‌های مربوط به آن تا این مدت به شکل اکتشافی ادامه دارد.

ادامه مطلب
پیکسل واچ جدید با تراشه به روز و قابلیت‌های منحصر به فرد معرفی شد

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط