۱۵ نشانه این که فرد روبه رو از شما خوشش می‌آید!_رنگو

چگونه بفهمیم دختری از ما خوشش میاد - سوال پرسیدن یکی از نشانه‌های علاقه‌


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

چطور بفهمیم دختری از ما خوشش میاد؟ چطور بفهمیم پسری به ما علاقه داره؟ در روابط امروزی، اعتمادکردن به افراد و احساساتشان مقداری چالش‌برانگیز شده است و این قضیه جهت می‌بشود دائما این سوال‌ها را از خود بپرسیم. علاوه‌بر این، برای اغاز رابطه‌ای تازه و پیش‌قدم‌شدن بهتر است بدانیم حس شخص مورد نظر متقابل است یا خیر. در این مقاله قرار است نشانه‌هایی را ذکر کنیم که امکان پذیر به‌ این معنی باشند که فرد روبه رو از شما خوشش می‌آید.

۱. به سخن بگویید‌کردن با شما علاقه مشخص می کند

اگر حالت برعکس این نشانه را بازدید کنیم، بهتر فهمید قضیه می‌شویم؛ اگر فردی از شما خوشش نیاید، به گمان زیاد زیاد با شما سخن نمی‌زند. اگر فردی مدام در تلاش باشد سر سخن بگویید را با شما باز کند، امکان پذیر نشانه‌ای از علاقه او به شما باشد. این قضیه در فضای مجازی نیز صادق است. اگر شخصی تلاش دارد سخن بگویید را پیش ببرد، نمی‌خواهد او گفت و گو همه بشود و دائم برای شما محتوای گوناگون می‌فرستد، یعنی به گمان زیاد مجذوب شما شده است.

۲. حرکات‌تان را پیروی می‌کند

محققان دانشگاه آلبرتا اثبات کرده‌اند که زیاد تر ما ناخودآگاه حرکات افرادی را که دوست داریم، پیروی می‌کنیم. به این علت اگر فهمید شدید فرد روبه رو حرکات شما را پیروی می‌کند، به این معناست که به گمان زیاد از شما خوشش می‌آید. یقیناً پیروی حرکات فرد روبه رو معنی فرد دیگر نیز دارد و امکان پذیر به این علت باشد که با شما حس راحتی می‌کند. امکان پذیر برایتان سوال پیش بیاید که از طریق پیروی حرکات چطور بفهمیم فردی از ما خوشش میاد؟ به این منظور، به نشانه‌های زیر دقت کنید:

  • آیا نحوه ایستادن یا نشستن شما را پیروی می‌کند؟
  • آیا با لحن و تُن صدای شما سخن بگویید می‌کند؟
  • آیا عکس العمل‌های چهره‌اش هماهنگ با شما تحول می‌کنند؟

۳. زیاد به شما نزدیک می‌بشود

طبق معمول افراد زمان سخن بگویید‌کردن با شخص موردعلاقه‌شان بدن خود را به‌سمت او متمایل می‌کنند و تلاش دارند رودَرروی فرد روبه رو قرار بگیرند. به این علت اگر میانه مکالمه فهمید شدید فرد روبه رو به‌سمت‌تان خم می‌بشود و دائم به‌سمت شما برمی‌گردد، امکان پذیر نشانه‌ای مثبت حاکی از علاقه‌اش به شما باشد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
حافظه عضله چیست؛ نقش آن در تناسب اندام و زندگی روزمره

۴. هنگامی که همراه شما است زیاد لبخند می‌زند

دقت کرده‌اید هنگامی که همراه دوستانتان هستید، زیاد می‌خندید و لبخند می‌زنید؟ این قضیه به گمان زیاد به‌خاطر علاقه شما به آنهاست. زیاد تر ما هنگامی که نزدیک افراد موردعلاقه‌مان هستیم، زیاد تر لبخند می‌زنیم چون زمان خوبی را با آنها سپری می‌کنیم. در‌ صورتی‌ که فرد روبه رو زمان زمان‌گذراندن با شما دائم لبخند به لب دارد، گمان می‌رود از شما خوشش می‌آید.

۵. به شوخی‌هایتان می‌خندد

امکان پذیر از افراد بانمکی باشید که با شوخی‌هایشان می‌توانند همه را بخندانند. با وجود این، اگر فردی با شوخی‌هایتان (به‌خصوص اگر چندان بامزه نباشند!) بخندد، امکان پذیر از شما خوشش بیاید.

۶. زمان سخن بگویید‌ با شما سرخ می‌بشود

زیاد‌ها هنگامی که موجی از آدرنالین و شوق را حس می‌کنند، سرخ خواهد شد. بعد اگر شخصی زمان سخن بگویید با شما قرمز شد، امکان پذیر به این معنی باشد که از شما خوشش می‌آید و شوق‌زده شده است. یقیناً اگر برایتان سوال پیش آمده که چطور بفهمیم دختری از ما خوشش میاد، این نشانه احتمالا غلط‌انداز باشد. چراکه برخی‌ها به‌خاطر اضطراب اجتماعی، خشمگینی یا خجالت سرخ خواهد شد.

۷. زیاد سوال می‌پرسد و تلاش دارد شما را بشناسد

ادامه مطلب
همدلی سمی؛ نشانه‌ها و روش درمان آن

آیا وقتی که همراه فرد مورد نظر هستید، دائم تلاش دارد از شما سوال‌های جدی بپرسد و شما را زیاد تر بشناسد؟ اگر جواب شما مثبت است، به گمان زیاد فرد روبه رو مجذوب شما شده است. در غیر این صورت اگر مکالمات را سطحی و خسته‌کننده پیش می‌برد، احتمالا باید آن را نشانه‌ای منفی در نظر بگیرید.

۸. ربط چشمی برقرار می‌کند

به گمان زیاد شما هم عبارت «چشم‌ها افترا نمی‌گویند» را زیاد شنیده‌اید. در واقع چشم‌ها بیانگر احساسات واقعی می باشند و باید دقت بیشتری به آنها بکنید. به این دقت کنید آیا فرد روبه رو با شما بیشتر از دیگران ربط چشمی برقرار می‌کند یا خیر. اگر شخص مذکور ربط چشمی طویل با شما برقرار می‌کند یا حالت چشم‌هایش زمان نگاه‌کردن به شما متفاوت و گرم است، امکان پذیر به این معنی باشد که به شما علاقه دارد. این علاقه امکان پذیر عاطفی باشد یا از سمت دوست، همکار و دیگر افراد باشد و بار عاطفی نداشته باشد.

۹. حواسش به شما است

ابتدا به این چند سوال درمورد شخص مدنظرتان جواب دهید:

  • آیا هنگامی هوا سرد است، لباس خودش را به شما نظر می‌دهد؟
  • آیا زمان مکالمه با شما، غرق در سخن بگویید می‌بشود یا به‌سادگی حواسش با تلفن همراهش پرت می‌بشود؟
  • آیا سوال‌های عمقی از شما می‌پرسد و بادقت به سخن‌هایتان گوش می‌دهد؟
  • آیا حرکت او با زبان عشق مورد نظر شما تطابق دارد؟

اگر می‌توانید پاسخی مثبت برای این سوال‌ها اشکار کنید، به گمان زیاد فرد روبه رو به شما علاقه‌مند است.

۱۰. به ظاهر خود می‌رسد

مطابق تحقیقات، افرادی که تصمیم اغاز ربط عاطفی دارند بیشتر از افرادی که زمان‌ها است در رابطه‌اند، به ظاهر خود می‌رسند. با وجود این، در نظر داشته باشید که رسیدگی به ظاهر تنها اختصاصی روابط عاطفی نیست، بلکه هر شخصی برای تحت‌تأثیر قرار‌دادن دیگران امکان پذیر به خودش برسد. چند نشانه کوچک که فرد روبه رو به ظاهر خود اهمیت می‌دهد، عبارت‌اند از:

  • کنارزدن مو از روی صورت؛
  • مرتب‌کردن کراوات یا آستین‌ها؛
  • بازدید ظاهر خود در آینه؛
  • تمدید آرایش و رژ لب؛
  • مرتب‌کردن یقه؛
  • برداشتن پرز از روی لباس.

۱۱. سریع به پیامتان جواب می‌دهد

اگر فردی واقعا به شما علاقه داشته باشد، مدام می‌کوشد با شما سخن بگویید کند و زمان را از دست نمی‌دهد. این شخص شما را چشم به راه نمی‌گذارد و سریع به پیامتان جواب می‌دهد. حتی اگر سرش شلوغ باشد و نتواند پاسختان را بدهد، شما را مطلع می‌کند. بعد هربار که برایتان سوال پیش آمد از کجا بفهمیم یکی از ما خوشش میاد، این نشانه را برای بیاورید.

۱۲. از شما تعریف می‌کند

اگر فردی بخواهد علاقه‌اش را به شما نشان دهد، با شما مهربان است و از شما تعریف می‌کند و کاری می‌کند که حس امنیت کنید. لزومی ندارد تعریف‌های او از ظاهر شما باشند. اتفاقا تعریفی که از اخلاق و حرکت باشد، نشانه‌ بهتری است که فرد روبه رو به شما علاقه دارد.

۱۳. به انتخاب شما درمورد راه ارتباطی‌تان احترام می‌گذارد

امروزه راه‌های بسیاری برای ربط در فضای مجازی وجود دارد. مطلب متنی، تماس تصویری و شبکه‌های اجتماعی چند نمونه از راه حلهایی می باشند که می‌توانید برای ربط با یکدیگر منفعت گیری کنید. فردی که از شما خوشش می‌آید، نظر خود را تحمیل نمی‌کند و به راه ارتباطی‌ای که شما انتخاب کرده‌اید، احترام می‌گذارد. برای مثال اگر در اینستاگرام با یکدیگر در ربط هستید، شما را تحت سختی نمی‌گذارد که شماره خود را با او به اشتراک بگذارید.

۱۴. زیاد به شما مطلب می‌دهد

اگر شخصی در هر فرصتی، حتی هنگامی سرش زیاد شلوغ است، به شما مطلب می‌دهد، نشانه‌ای خوب است که خبر از علاقه او به شما می‌دهد. به‌خصوص در روابط مجازی، مطلب‌دادن نقشی حیاتی ایفا می‌کند. در نظر داشته باشید که اگر شخصی بیش‌ از اندازه به شما مطلب می‌دهد، در حدی که حس می‌کنید زیاده‌روی می‌کند، این قضیه امکان پذیر از نشانه‌های بمباران عشق باشد. در این صورت باید زیاد تر حواستان را جمع کنید. اگر مطلب‌دادن شخص مورد نظر به‌طوری است که حس می‌کنید برای شما اهمیت قائل می‌بشود و اولویتی اختصاصی برایش دارید، نشانه‌ای مثبت است.

۱۵. در مطلب‌ از ایموجی منفعت گیری می‌کند

امکان پذیر از خود سوال کنید در فضای مجازی از کجا بفهمیم پسری از ما خوشش اومده؟ در واقع تشخیص احساسات افراد از طریق ربط مجازی، به‌خصوص مطلب‌های متنی، کار آسانی نیست. ربط از طریق مطلب‌ متنی احساسات را به‌خوبی منتقل نمی‌کند. منفعت گیری از ایموجی‌ یا همان شکلک در مطلب‌های متنی، آنها را دلنشین‌تر و احساسات شخص را بهتر منتقل می‌کند. در واقع امکان پذیر بتوانید از طریق نوع منفعت گیری فرد روبه رو از ایموجی فهمید احساسات او شوید. یقیناً در نظر داشته باشید که فقط با دقت به منفعت گیری از ایموجی نمی‌توان احساسات افراد را تشخیص داد. این چنین اگر فردی زمان مطلب‌دادن به شما از ایموجی منفعت گیری نمی‌کند، به این معنی نیست که از شما خوشش نمی‌آید.

شما بگویید

برخی از افراد زیاد آشکار احساسات خود را ابراز خواهند داد و برای فهمیدن حس زیاد‌ها باید دقت بیشتری به خرج داد. فرقی نمی‌کند بخواهید به فردی ابراز علاقه کنید یا فقط از حس او باخبر شوید، در هر صورت اکنون می‌توانید با این ۱۵ نشانه‌ تا حدی تشخیص دهید فرد روبه رو از شما خوشش می‌آید یا خیر.

آیا فهمید این نشانه‌ها در طرف مقابلتان شده بودید؟ با دقت به این نشانه‌ها گمان شما درمورد حس فرد روبه رو درست بوده است؟

اگر می‌خواهید علت تعداد بسیاری از رفتارهای شریک عاطفی، یا حتی خودتان را در رابطه فهمید شوید، حتما این کتاب را بخوانید.

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط