زمان چهارمین پرتاب استارشیپ و برنامه‌ریزی‌های آینده اسپیس ایکس توسط ایلان ماسک اظهار شد_رنگو

زمان چهارمین پرتاب استارشیپ و برنامه‌ریزی‌های آینده اسپیس ایکس توسط ایلان ماسک اعلام شد


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

ایلان ماسک در رابطه برنامه‌های اسپیس ایکس برای پرتاب چهارم استارشیپ گزارشاتی را انتشار کرد که در آن زمان پرتاب آزمایشی بعدی و آمادگی برای سفر به مریخ اشکار شده است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک مدیرعامل اسپیس ایکس بعد از انجام سومین پرتاب استارشیپ اطلاعاتی را در رابطه برنامه‌ریزی‌های بعدی این شرکت و چهارمین پرواز آزمایشی استارشیپ انتشار کرده است. مطابق این اطلاعات زمان پرواز آزمایشی و برنامه‌ریزی‌ها به همراه آزمایشات موشک‌های آینده برای سفر به مریخ اشکار شده است.

ایلان ماسک خبرداد به گمان زیادً مرحله دوم استارشیپ برای منفعت گیری مجدد در سال ۲۰۲۵ آماده خواهد می بود. در این زمان نیاز است که این راکت دو بار دیگر پرتاب آزمایشی را توانایی کند. این شرکت فضایی تصمیم دارد استارشیپ را برای پرواز دیگر در ماه آینده مورد بازدید و آزمایش قرار دهد. اکنون ایلان ماسک زمان این پرتاب آزمایشی را تایید کرده است.

ادامه مطلب
اوپو مدعی شد گوشی تا شدنی این شرکت تا یک میلیون بار بدون مشکل باز و بسته می‌بشود

با دقت به اهداف کلیدی اشکار شده در این آزمایش به گمان زیادً استارشیپ می‌تواند فرود موفقی را روی اقیانوس داشته باشد. به طوری که گویی یک برج پرتاب مجازی در آن وجود دارد. با جهت‌گیری موفق موشک برگشت دادن آن به بوکاچیکای تگزاس بر روی برج پرتاب آسان‌تر خواهد شد.

مطابق باور ایلان ماسک بوستر استارشیپ در سال جاری میلادی می‌تواند ۸۰ تا ۹۰ درصد بازیابی بشود. در صورت امکان بازیابی و منفعت گیری مجدد زمان بیشتری برای آزمایش‌ها و فرود پیروزی آمیز متوالی آن نیاز خواهد می بود. این شرکت باید برای برگشت استارشیپ به محل پرتاب و جلوگیری از تشکیل زباله بتواند آن را به نقطه‌ای در اقیانوس نزدیک کند.

ادامه مطلب
بهترین سرور مجازی؛ معارفه بهترین اراعه دهنده VPS

از دیگر جزئیات اظهار شده توسط ایلان ماسک نحوه سوخت‌گیری این فضاپیما در سفر به مریخ است. برای انجام این مرحله نیاز است تا قسمت دوم این فضاپیما در کنار یک راکت مرحله دوم استارشیپ در مدار زمین پهلو بگیرد. به حرف های ماسک برای سفر به مریخ ۶ مرحله سوخت گیری با پشتیبانی راکت‌ها نیاز است.

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط