جزئیات فناوری گوریلا آرمور در گلکسی اس ۲۴ اولترا توسط سامسونگ آشکار شد_رنگو

جزئیات فناوری گوریلا آرمور در گلکسی اس ۲۴ اولترا توسط سامسونگ فاش شد


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

از با اهمیت ترین و بهترین ویژگی‌های مربوط به تلفنهای پرچمدار تازه سامسونگ منفعت گیری از محافظ گوریلا آرمور تازه بوده است. این محافظ می‌تواند علاوه بر افزایش قابل دقت مقاومت صفحه نمایش علتعملکرد بهتر آن در زیر نور خورشید بشود. اخیرا سامسونگ طلاعاتی را مربوط به این تکنولوژی انتشار کرده که مشخص می کند HDK ویژگی نسبت به نسل‌های قبلی از کارکرد فوق العاده برخوردار است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این سامسونگ یا شرکت کورنینگ اطلاعات و جزئیات بسیاری در رابطه گوریلا آرمور تازه انتشار نکرده بودند. اکنون سامسونگ با انتشار کردن نحوه کارکرد این تکنولوژی طی یک ویدیو مقاومت فوق العاده آن را در برابر خط و خش و این چنین افت انعکاس نور خورشید نشان داده است. در این ویدیو سامسونگ اظهار می‌کند چطور گوریلا آرمور با منفعت گیری از فرایند لایه‌بندی پیچیده می‌تواند به مقاومت زیاد تر دست اشکار کند. این فرایند از پوشش‌های ضخیم نانومتری با مقاومت بالا در برابر خراش و وضوح نوری زیاد تر منفعت گیری شده. تکنولوژی به کار رفته در این گلس می‌تواند علاوه بر افزایش طول عمر تا ۷۵ درصد از انعکاس نور خورشید برای خوانایی بهتر در محیط‌های متفاوت جلوگیری کند.

ادامه مطلب
ساختار تازه رباتیک ناسا می‌تواند در ساخت و سازهای فضایی منفعت گیری بشود

تکنولوژی کورنینگ گوریلا آرمور دارای لایه‌بندی‌های مختلفی در طول تشکیل است. از این رو صفحه نمایش گلکسی اس ۲۴ اولترا در برابر خراش دارای انعطاف پذیری فوق العاده ای خواهد می بود. از طرفی سیستم‌های رسوب گذاری خلا علتافزایش مقاومت نمایشگر در برابر خراش به اندازه بیشتر از ۴ برابر محافظ‌های صفحه نمایش عادی خواهند شد.

مطابق تست‌های سامسونگ این محافظ صفحه نمایش برابر بهتر از محافظ‌های قبلی در زمان سقوط عمل می‌کند. این چنین علتکاهش بازتاب نور میشود. به این علت کاربران می‌توانند حتی زیر نور مستقیم خورشید یا دیگر شرایط نوری نامطلوب نیز نمایشگر را به راحتی مشاهده کنند. منفعت گیری از این محافظ در گوشی های گلکسی نشان دهنده نوآوری مداوم این شرکت کره ای در ساخت گوشی های پرچمدار است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
امنیت اطلاعات و حریم خصوصی در دنیای موبایل

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط