سیستم کنفرانس از ملزومات مهم همه اداره‌ها و سازمان‌ها_رنگو

سیستم کنفرانس از ملزومات اصلی تمام اداره‌ها و سازمان‌ها


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

وجود یک اتاق کنفرانس که به تجهیزات گوناگون تجهیزباشد یکی از ملزومات مهم همه اداره‌ها و سازمان‌ها است. از آنجا که برگزار کردن جلسات در سالن کنفرانس اهمیت تعداد بسیاری دارد، انتخاب تجهیزات ملزوم برای سالن‌های جلسات نیز زیاد مهم است. در این نوشته تصمیم داریم به بازدید اجزای گوناگون سیستم کنفرانس و تجهیزات سیستم کنفرانس بپردازیم بعد در ادامه همراه ما باشید.

سیستم کنفرانس چیست؟

به تجهیزاتی که برای مولتی مدیا، پخش صدا و بازپخش عکس، در جلسات و همایش‌ها برای بهتر دیده شدن و شنیده شدن در نظر گرفته می‌بشود تجهیزات کنفرانس می‌گویند. تجهیز سالن کنفرانس شرایطی را فراهم می‌کند که افراد بتوانند افکار و نظرات خود را با بهترین کیفیت و بهترین حالت با یکدیگر به اشتراک بگذارند و توانایی خوبی از این نوشته کسب کنند.

طراحی سالن کنفرانس بر پایه نحوه برقراری ربط بین افراد، نیازهای سخنران، نوع کنفرانس و… صورت می‌گیرد و به طور کلی مقصد آن برقراری ربط راحت بین اعضای یک جلسه است. این سیستم به علت قابلیت‌های بسیاری که دارد، نقش مهمی را در گسترش کسب و کار و بیزینس شما ایفا می‌کند.

ادامه مطلب
پیش بینی تحلیلگر معروف اپل از کاهش تقاضا برای مک بوک

تجهیزات سالن کنفرانس

سالن کنفرانس به یک سری سیستم‌ها تجهیزاست که به واسطه آن‌ها شرایط ملزوم برای یک گفتگوی اختصاصی و به اشتراک‌گذاری افکار و عقاید را فراهم می‌کند. به طور کلی یک سیستم کنفرانس صوتی شامل یونیت مدیر جلسه و یونیت شرکت کننده‌ها است که با دقت به برند سیستم کنفرانس و نوع آن قابلیت‌های مختلفی دارد. به طور مثال برخی از یونیت‌ها می‌توانند امکانات مختلفی همانند احراز هویت، رای گیری و… را در اختیار کاربران قرار دهند. اما به طور کلی مهم‌ترین رکن یک یونیت سیستم کنفرانس داشتن میکروفن است. در کنار آن زیاد تر سیستم‌های کنفرانس دارای یک اسپیکر نیز می باشند.

علاوه بر تجهیزات کنفرانس برای تجهیز یک سالن جلسه به چیزهای فرد دیگر هم نیاز دارید. به طور مثال با اهمیت ترین چیزی که باید در این سالن‌ها وجود داشته باشد، اسپیکر سالن کنفرانس است. علاوه بر آن هر سیستم کنفرانس تجهیزبه یک میکروفن کنفرانس است و اصلاً نیاز نیست که میکروفن را به طور جداگانه تهیه کنید. اما در صورتی که میکروفن صدمه ببیند و دچار مشکل بشود، باید به طور مجزا آن را تهیه کنید. علاوه بر موارد حرف های شده در تجهیز سالانه همایش بسته به نوع کاربری این سالن امکان پذیر نیاز به دوربین یا مانیتور نیز داشته باشید.

ادامه مطلب
طراحی نوعی کفش خاص که برای دوندگان گسترش یافته است

مزایای منفعت گیری از سیستم کنفرانس

منفعت گیری از سیستم کنفرانس مزایای بسیاری دارد. به طور مثال این سیستم پشتیبانی می‌کند وقتی که تصمیم دارید با تعداد نفرات بسیاری گفتگو کنید، این گفتگو به راحتی صورت بگیرد و ضبط برنامه‌ها و نحوه برگزاری آن‌ها بدون هیچ نقصی و به بهترین حالت ممکن اتفاق بیفتد.

وقتی که در گردهمایی‌ها و جلسات با تعداد زیاد افراد تصمیم دارند نظرات و ایده‌های خود را گفتن کنند، قطعاً باید با صدای بلند سخن بگویید کنند تا افراد این صدا را به خوبی بشنوند. اما این نوشته بعضی اوقات سخت و آزاردهنده است. خوشبختانه با ورود تجهیز سالن کنفرانس و ابزارهای بسیاری که در این عرصه اراعه خواهد شد از جمله میکروفن کنفرانس، تجهیزات صوتی کنفرانس همانند اسپیکرها و… این نوشته زیاد راحت‌تر شده است.

ادامه مطلب
هوش مصنوعی مصرف آب در شرکت های فناوری را تا ۳۴ درصد افزایش داد

سیستم کنفرانس برای چه فضاهایی مناسب است؟

از سیستم کنفرانس در مراکز مطبوعاتی، شرکت‌های خصوصی، سازمان‌های دولتی، سالن کنفرانس، کلاس درس، دفاتر تجاری، بانک‌ها، هتل‌ها، موسسات پزشکی و آموزشی و به طور کلی هرجا که ملزوم باشد شرکت کنندگان در جلسه ربط راحتی داشته باشند منفعت گیری می‌بشود.

اجزای راه اندازی دهنده سیستم کنفرانس چیست؟

سیستم کنفرانس اجزای بسیاری دارد که برخی از آن‌ها عبارت هستند از:

  • میکروفن رئیس و کنسول شرکت کننده‌ها
  • منبع تغذیه دیجیتال
  • سیستم صوت حرفه‌ای، امپلی فایر، پروسسور و منبع تغذیه دیجیتال
  • سیستم پخش صوت و دوربین دیجیتال سالن کنفرانس
  • امکان نمایش نتایج رای گیری به شکل نمودار در صفحه نمایش سالن کنفرانس
  • امکان نمایش سندها به شرکت کنندگان در جلسه
  • امکان ترجمه همزمان در کنفرانس‌های بین‌المللی
  • دکوراسیون قشنگ

انواع سیستم کنفرانس

سیستم کنفرانس از واحد رئیس، واحد کنترل مرکزی، کنسول شرکت کننده، ماژول‌های رابط و دیگر نرم‌افزارها راه اندازی شده است. این سیستم با دقت به نحوه ربط بین دستگاه‌های شخصی و واحد کنترل مرکزی به دو دسته باسیم و بی‌سیم تقسیم می‌بشود.

  • سیستم‌های کنفرانس باسیم برای انتقال صدا از سیگنال‌های آنالوگ دیجیتال منفعت گیری می‌کنند. در این سیستم‌ها اتصال بین امپلی فایر، بلندگو، پروسسور دوربین فیلمبرداری و میکروفن‌ها از طریق کابل کشی برقرار می‌بشود. قیمت سیستم کنفرانس با سیم با دقت به منفعت گیری از کابل، هزینه و زمان بیشتری را می‌طلبد.
  • سیستم کنفرانس بیسیم که در آن برای ارسال سیگنال از وای فای یا سیگنال مادون قرمز منفعت گیری می‌بشود. از این سیستم زیاد تر در محیط‌هایی که احتیاج به جابجایی باشد و این چنین شرکت‌های اجاره‌ای منفعت گیری می‌کنند. این سیستم با پشتیبانی آی پی به دیگر سیستم‌های صوتی همانند پروسسور، امپلی فایر باند، دوربین فیلمبرداری، میکروفن، اینترنت و… متصل می‌بشود. با دقت به‌عدم نیاز به کابل کشی هزینه خرید سیستم کنفرانس بیسیم کم و زمان اجرای آن زیاد مختصر است.
ادامه مطلب
بازدید و قیمت پارتیشن شیشه ای هوشمند

خرید تجهیزات کنفرانس از سیستم کنفرانس

با دقت به اهمیت وجود تجهیزات کنفرانس در اداره‌ها و شرکت‌ها اکنون شرکت‌های بسیاری در حوزه طراحی و اجرای سالن جلسات و تجهیز سالن کنفرانس فعالیت می‌کنند. اما در این بین تنها برخی از شرکت‌ها می‌توانند صفر تا صد سیستم کنفرانس را با کیفیت بین المللی در اختیار شما قرار دهند. شرکت سیستم کنفرانس به گفتن مرجع تخصصی سیستم‌های کنفرانس با سابقه اجرای صدها پروژه سیستم کنفرانس ایرانی و همکاری با برترین برندهای دنیا خدمات ارزنده‌ای را در حوزه تجهیز سالن کنفرانس در اختیار شما قرار می‌دهد.

شما می‌توانید برای خرید سیستم کنفرانس، انواع میکروفن و سیستم کنفرانس به این مجموعه مطمعن کنید و با مشاورین این مجموعه راجع به آنچه می‌خواهید و انتظاراتی که از تجهیزات کنفرانس دارید، سخن بگویید کنید تا از خدمات ارزنده این مجموعه برای تجهیز سالن کنفرانس منفعت‌مند شوید.

ادامه مطلب
رندرهای آشکار شده از گلکسی زد فلیپ ۶ طراحی این دستگاه را مشخص می کند

سخن پایانی

سیستم کنفرانس شامل تجهیزاتی برای بهتر دیده شدن و بهتر شنیده شدن در جلسات است. به واسطه تجهیزات کنفرانس افراد شرکت کننده در یک جلسه می‌توانند افکار و نظرات خود را در بهترین حالت و با کیفیت زیاد عالی به اشتراک بگذارند. این سیستم از مولتی مدیا، بازپخش تصاویر، میکروفن، اسپیکر و… در برگزاری جلسات، همایش‌ها و کنفرانس‌ها منفعت گیری می‌کند که امکان برقراری ربط را بین اعضا راحت‌تر می‌سازند. اگر تصمیم دارید سیستم کنفرانس تهیه کنید نظر می‌کنیم با مراجعه به شرکت سیستم کنفرانس، تجهیزات کنفرانس را با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری کنید.

salb-techna

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط