اولین تصاویر از زیر پوسته دستگاه هوش مصنوعی Humane انتشار شد_رنگو

اولین تصاویر از زیر پوسته دستگاه هوش مصنوعی Humane منتشر شد


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

AI Pin یا پین هوش مصنوعی Humane به کاربران این نوید را می‌دهد تا راهی برای منفعت گیری از هوش مصنوعی مولد در دنیای فیزیکی داشته باشد. کاربران می‌توانند پین را به پیراهن خود بچسبانند، با آن سخن بگویید کنند و این هوش مصنوعی جواب‌ها را از طریق چت‌بات‌ها روی هر سطحی، حتی کف دست کاربر پخش کند. قبلاً اطلاعات مقداری درمورد پین هوش مصنوعی Humane داشتیم، اما اکنون بهتر می‌دانیم که این دستگاه چطور کار می‌کند و زیر پوسته بیرونی آن چیست.

کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) در گزارشی تازه، تصاویری از پین هوش مصنوعی Humane انتشار کرده است. این عکس‌ها دید راحتی نسبت به قطعات این دستگاه، خصوصاً پردازنده اسنپدراگون آن اراعه می‌کنند.

FCC باید دستگاه‌هایی را که از ارتباطات بی‌سیم منفعت گیری می‌کنند قبول کند تا یقین بشود که این دستگاه‌ها قبل از اراعه رسمی، قوانین موردنظر را مراعات می‌کنند. اگر این دستگاه‌ها مورد تأیید کمیسیون ارتباطات فدرال باشند، علامت FCC روی جعبه محصول قرار می‌گیرد. این فرایند بازدید، زیاد تر شامل بازکردن دستگاه و بازدید قطعات داخل آن است.

ادامه مطلب
ویژگی ها و تغییرات تانک چلنجر 3

AI Pin انگارً از تراشه اسنپدراگون ۷۲۰G منفعت گیری می‌کند

قبلاً می‌دانستیم که پین هوش مصنوعی Humane از اسنپدراگون منفعت گیری می‌کند. اکنون به‌گزارش منبع آگاه MaxWinebach در شبکه اجتماعی ایکس، به‌نظر می‌رسد که این پین از پردازنده اسنپدراگون ۷۲۰G منفعت گیری می‌کند. مطابق حرف های کوالکام، تراشه اسنپدراگون ۷۲۰G می‌تواند قابلیت‌های هوش مصنوعی را روی دستگاه‌های کم‌قوت، اجرا کند. این تراشه می‌تواند بار محاسباتی هوش مصنوعی را نیز مدیریت کند.

تا این مدت سؤالات مختلفی درمورد این دستگاه وجود دارد، اما حداقل الان می‌دانیم که این تراشه برای منفعت گیری از ChatGPT به‌قدر کافی قوی است. در آینده قطعاً اطلاعات بیشتری از دیگر سخت‌افزارها و خصوصیات این دستگاه انتشار می‌بشود. چیزی که اشکار است، پین هوش مصنوعی Humane یک دستگاه نوآورانه و کاربردی در عرصه ارتباطات بین انسانی است.

ادامه مطلب
گوش‌‌ها و چشم‌های شما می‌توانند با یکدیگر سخن بگویید ‌کنند

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط