شرکت معماری آلمانی مطرح مفهومی هتل چرخدار را اراعه کرد_رنگو

شرکت معماری آلمانی طرح مفهومی هتل چرخدار را ارائه کرد


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

یک شرکت معماری در آلمان مطرح مفهومی ساخت وسیله نقلیه جدیدی را اراعه کرده است که می‌تواند به گفتن هتل مکانی را برای خوابیدن و یا غذا خوردن سرنشینان خود فراهم کند.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایده ساخت هتل متحرک توسط یک شرکت معماری آلمانی نقل شده است .اگرچه ساخت این چنین هتلی طور واقعی می‌تواند همانند به فیلم‌های علمی تخیلی باشد. اما در صورتی که مفهوم اراعه شده توسط این شرکت در دسترس قرار بگیرد می‌تواند در آینده به یک هتل واقعی تبدیل بشود.

پژوهشگران در این شرکت معماری ایده سوئیفت پادر را برای سفرهای طویل و خسته کننده اراعه کردند. در واقع مطرح اراعه شده یک وسیله نقلیه مفهومی آینده نگر است که در آن یک اتاقک خواب بزرگ برای استراحت دو مسافر زمان رانندگی قرار گرفته است. سوئیفت پاد می‌تواند در صورت نیاز رانندگان به بین وعده نیمه شب تنقلات و نوشیدنی‌ها را نیز به آنها اراعه کند.

ادامه مطلب
هزینه‌های بالای تولید آیفون ۱۵ باعث افزایش قیمت آیفون ۱۶ خواهد شد

ایده مهم ساخت این ماشین منفعت گیری از آن برای پیمودن مسافت‌های طویل با شدت معقول و حتی در زمان خواب است. شرکت Xoio اراعه کننده مطرح مفهومی این ماشین در پست وبلاگی خود خبرداد پیش از این ما همیشه جذب قطارهای شبانه و ایده نوستالژیک بیدار شدن در مقصد شده‌ایم. طراحی این ماشین به شکل مثلث است. سازندگان آن اظهار کردند مقصد از منفعت گیری شکل مثلث برای ساخت ماشین نشان دادن این نوشته است که این شکل چه مقدار می‌تواند در مسافت‌های طویل برای ساخت یک وسیله حمل و نقل پایدار مناسب باشد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
آشکار شدن اطلاعات بیشتر از ۲۰ هزار کارمند وزارت دفاع آمریکا تایید شد

در سوئیفت پاد دو تخت یک نفره قرار دارد که می‌تواند فضای خواب کافی برای دو مسافر باشد. این چنین امکان خواست این وسیله نقلیه به طور آنلاین توسط مسافران فراهم خواهد می بود و آنها تنها کافی است تا مقصد و زمان مورد نظر خود را اظهار کنند. با منفعت گیری از یک سیستم ناوبری تازه می‌توان به طور خودکار شدت مورد نیاز برای رسیدن به مقصد را انتخاب و یا محاسبه کرد. این شرکت خبرداد حرکت در طول شب با شدت‌های سازگار با محیط زیست می‌تواند شگفت انگیز باشد. به اختصاصی این که ترافیک نیز کمتر است. در صورتی که راننده و مسافران عجله‌ای برای رسیدن به مقصد نداشته باشند امکان توقف برای استراحت کردن نیز وجود دارد. این ماشین می‌تواند مجموعه‌ای از مکان‌های دلنشین را نیز به کاربران خود برای استراحت و توقف اراعه کند. این پیشنهادها همیشه به روز رسانی خواهند شد.

ادامه مطلب
باتری لیتیومی تازه محققان آتش تشکیل شده را خاموش می‌کند

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط