محتواهای تشکیل شده با هوش مصنوعی از اردیبهشت ماه توسط اینستاگرام برچسب گذاری می‌شوند_رنگو

محتواهای تولید شده با هوش مصنوعی از اردیبهشت ماه توسط اینستاگرام برچسب گذاری می‌شوند


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

محتواهای تشکیل شده با هوش مصنوعی با برچسب مید ویت air انتشار خواهند شد. با این ابتکار به جای حذف این محتواهای محبوب انتشار کردن آنها با عرصه تازه مقدور می‌بشود.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، متا از زمان‌ها پیش اظهار کرده می بود برچسب گذاری محتواهای آپلود شده در فیسبوک اینستاگرام و تردز با منفعت گیری از هوش مصنوعی به زودی اغاز می‌بشود. اکنون این شرکت خط مشی خود را درمورد محتواهای تشکیل شده توسط فناوری به روز رسانی کرده و تصمیم دارد از اردیبهشت ماه این محتواها را با برچسب Made with AI اشکار کند. قرار است این سیاست برای محتواهای فیسبوک اینستاگرام و تردز عملی بشود.

مطابق اظهار رسمی شرکت متا با دقت به خط مشی جاری آن طیف محتواهای هوش مصنوعی با وسعت بیشتری اعم از صوت عکس و ویدیو برچسب گذاری خواهند شد. این عمل یا توسط خود کاربر و یا متا با دقت به شاخص‌های استاندارد صنعت هوش مصنوعی برای شناسایی محتوا انجام می‌بشود.

ادامه مطلب
معارفه بهترین فونت ها برای کاور اینستاگرام در فروشگاه گراپیک

سیاست‌های مربوط به متا درمورد هوش مصنوعی از ۳ الی ۴ سال پیش اغاز شده می بود. این سیاست ها از انتشار کردن ویدیوهای ساخته شده با هوش مصنوعی و یا دستکاری شده وسط دیپ فیک جلوگیری می‌کند. اکنون این سیاست‌ها محتواهای تشکیل شده توسط هوش مصنوعی مولد را پوشش نخواهد داد. متا از ۴ سال قبل تا بحال کاربران انواع فرد دیگر از محتواهای تشکیل شده توسط هوش مصنوعی را تشکیل کردند یقیناً این فناوری نیز در حال رشد بوده است به این علت خط مش‌های این شرکت نیز باید به روز رسانی شوند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
حیرت دانشمندان از کشف یک سیاره غول پیکر غیر گازی بسیار بزرگتر از زمین

اکنون در خط مشی تازه خود به جای حذف محتواهای تشکیل شده با فناوری هوش مصنوعی تنها با اضافه کردن برچسب روی آنها در واقع شرایطی را برای انتشار کردن این محتواهای محبوب فراهم کرده است. یقیناً محتواهای ضدقانونی از قبیل ویدیوهای آزار و اذیت و منع رای دادن هم چنان حذف خواهند شد.

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط