مایکروسافت نسبت به منفعت گیری از هوش مصنوعی توسط چین و اخلال در انتخابات آمریکا هشدار داد_رنگو

مایکروسافت نسبت به استفاده از هوش مصنوعی توسط چین و اخلال در انتخابات آمریکا هشدار داد


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

مایکروسافت خبرداد به گمان زیادً چین با منفعت گیری از هوش مصنوعی تصمیم دارد در انتخابات کشورهای آمریکا کره جنوبی و هند اختلال تشکیل کند. این سرزمین پیش از این با انتشار کردن محتواهای ساخته شده با هوش مصنوعی علتاختلال در انتخابات ریاست جمهوری تایوان شده می بود.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت هشدار داد به گمان زیادً چین با محتوای تشکیل شده توسط هوش مصنوعی تلاش می‌کند تا اختلالاتی در انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده کره جنوبی و هند تشکیل کند. این سرزمین با تشکیل اختلال در انتخابات ریاست جمهوری در تایوان در حال تمرین این کار بودند.

مطابق گزارش‌های انتشار شده، مایکروسافت طی یک گزارش تحقیقاتی خبرداد برخی گروه‌های سایبری تحت حمایتدولت چین تصمیم دارند انتخابات در سال ۲۰۲۴ را مورد مقصد قرار داده و امکان پذیر کره شمالی نیز در این عمل های دخالت داشته باشد.

ادامه مطلب
مایکروسافت عدم انتشار کردن ویندوز ۱۲ در سال ۲۰۲۴ را تایید کرد

در گزارش مایکروسافت آمده است جمعیت هند، کره جنوبی و ایالات متحده به پای صندوق‌های رای برای رای گیری خواهند رفت. از طرفی برخی عوامل سایبری و تاثیرگذار تحت حمایتدولت چین و این چنین برخی از عوامل کره شمالی تصمیم دارند با مقصد قرار دادن این انتخابات علتاخلال در آن شوند.

به حرف های مایکروسافت ساخت و انتشار کردن محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی و انتشار کردن آن از طریق شبکه‌های اجتماعی به گمان زیاد به سود شرکت تشکیل شده خواهد می بود. مایکروسافت حرف های است اگرچه تاثییر این محتواها امکان پذیر ناچیز باشد اما می تواند در آینده این روال دچار تغییراتی بشود.

ادامه مطلب
کتاب های ست گودین؛ ۱۰ تاثییر از نویسنده موردعلاقه مدیران و کارآفرین‌ها

مایکروسافت در گزارش انتشار شده حرف های پیش از این چین تلاش کرده تا با منفعت گیری از این چنین محتواهایی انتخابات ریاست جمهوری تایوان را نیز دچار اختلال کند. این سرزمین با تشکیل یک کمپین اطلاعات نادرست که توسط هوش مصنوعی تشکیل شده می بود این چنین اختلالاتی را تشکیل کرد. ظبق حرف های مایکروسافت این اولین بار است که محتواهای تشکیل شده توسط هوش مصنوعی با مقصد تاثیرگذاری روی انتخابات کشورهای خارجی توسط یک نهاد دولتی حمایتمی‌بشود.

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط