سری گلکسی S24 از نظر دانلود و آپلود ۵G سریع تر از سری آیفون ۱۵ است_رنگو

سرعت تست گلکسی S24


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

سری گلکسی S24 در حوزه‌های مختلفی با سری آیفون ۱۵ رقابت می‌کند. اکنون گزارشی تازه نشان داده که خانواده گلکسی S24 از خانواده آیفون ۱۵ در عرصه دانلود و آپلود ۵G در اکثر کشورهای جهان سریع تر است.

Ookla، مالک وب‌سایت معروف SpeedTest.net، نتیجه بازدید‌های تازه خود در رابطه سریع‌ترین تلفنهای هوشمند ۵G در سراسر جهان را به‌اشتراک گذاشته است. این شرکت می‌گوید سری گلکسی S24 در پانزده سرزمین/منطقه در سراسر جهان، از سری آیفون ۱۵ سریع تر است.

شدت تست ۵G سری گلکسی S24 در هند

شدت شبکه ۵G سری گلکسی S24 در کدام کشورها زیاد تر است؟

در فرانسه، هنگ کنگ، هند، مکزیک، نیجریه، قطر، اسپانیا، تایلند، فیلیپین، امارات متحده عربی، بریتانیا و ایالات‌متحده، سری S24 شدت متوسط دانلود و آپلود بالاتری نسبت به آیفون ۱۵ و نسل قبل آن دارد. یقیناً سری آیفون ۱۵ در عرصه شدت دانلود و آپلود ۵G، کارکرد بهتری نسبت به سری گلکسی S24 در کشورهای اندونزی، ژاپن و کره جنوبی از خود نشان داده است.

ادامه مطلب
کشف سیاره‌ای تازه که به گمان زیادً دارای یک اقیانوس درحال جوشیدن است_رنگو

سری گلکسی S24 در تست‌های تأخیر نیز بهتر از سری S23 و خانواده آیفون ۱۵ است. این آزمایش‌ها از ۱ فوریه تا ۲۴ مارس ۲۰۲۴ انجام شد. متوسط شدت دانلود گلکسی اس ۲۴ بسته به منطقه، از ۵۵ مگابیت بر ثانیه تا ۹۷۱ مگابیت بر ثانیه متغیر می بود. شدت انتقال داده‌های شبکه سلولی به عواملی همانند نوع دستگاه، فناوری سلولی و مقدار دریافت سیگنال بستگی دارد.

سری Galaxy S24 سامسونگ، اغاز بهمن ۱۴۰۲ معارفه و به‌بازار اراعه شد. این سری شامل تلفنهای گلکسی اس ۲۴، اس ۲۴ پلاس و اس ۲۴ اولترا است. این تلفنها در واقع بهترین پرچمداران سامسونگ می باشند و کاربران می‌توانند با دقت به بودجه مالی، ترجیحات کاربری و سلایق خودشان، آن‌ها را تهیه کنند.

ادامه مطلب
کانادا اولین ماهواره خود، الوئت-۱ را پرتاب کرد

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط