امکانات و نکات مهم خرید ساعت هوشمند که هر خریداری باید بداند_رنگو

امکانات و نکات مهم خرید ساعت هوشمند که هر خریداری باید بداند


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

منظور از ساعت هوشمند، ساعتِ مچی کاربردی است که عملکردهای کامپیوتری اختصاصی ای، همانند نمایش مطلب های متنی، اعلان ها و غیره را علاوه بر زمان اراعه می دهد. این ساعت مشخصاتی تقریبا شبیه به گوشی هوشمند دارد. وسیله هوشمند مورد نظر حاوی یک نمایشگر لمسی به همراه برنامه ها و امکانات متنوع است. ساعت مورد نظر به سرگرم کردن خریدار و تعامل با دنیای مجازی و افراد پشتیبانی می کند. این ساعت می توانند در جهت پخش رسانه، نگه داری تناسب اندام و حتی برقراری تماس تلفنی بکار گرفته بشود.

ساعت هوشمند زیاد تر توسط باتری های قابل شارژ تغذیه می بشود و حاوی مشخصاتی همانند نمایشگر ضربان قلب، گیرنده های GPS و سنسورهای متنوع برای برنامه های مرتبط با سلامت است. ساعت های هوشمند به علت قابلیت هایی همانند تطبیق پذیری و اتصالات آسان محبوب شده اند. آنها طیف وسیعی از عملکردهایی فراتر از تخمین زمان را به خریداران اراعه می دهند. در این متن تصمیم داریم حوالی ساعت های هوشمند مطالبی تکمیلی برای علاقه مندان و خریداران اراعه دهیم.

ادامه مطلب
بهترین مانیتور گیمینگ رو از شیائومی بخریم یا MSI ؟_رنگو

معارفه امکانات و کاربردهای ساعت هوشمند

  1. بازدید و دریافت اعلان ها: یکی از مشخصات کلیدی ساعت هوشمند، دریافت اعلان ها است. این مشخصه به کاربران پشتیبانی می کند تا مطلب ها را بدون برداشتن گوشی از جیب، دریافت کرده و بازدید کنند. این مشخصه به ساده تر کردن امور روزانه پشتیبانی کرده و به مدیریت زمان به بهترین نحو پشتیبانی می رساند.
  2. ازدیاد عمر باتری: از دیگر مزایای مهم بکارگیری این ساعت، بالا بردن عمر باتری گوشی هوشمند است. بکارگیری ساعت های هوشمند، به افت روشن بودن نمایشگر گوشی پشتیبانی کرده و در ازدیاد عمر باتری آن نقش دارد.
  3. سفارشی سازی نمایشگر با دقت به سلیقه: از دیگر مشخصات این ساعت ها، توانایی سفارشی سازی نمایشگر با در نظر گرفتن موقعیت و سلیقه شخصی فرد است.
  4. پیگیری سلامتی و تناسب اندام: دیگر توانایی های ساعت هوشمند که در برندهای متنوع قابل مشاهده است، برنامه های کاربردی بازدید حالت سلامت است. از این برنامه ها می توان به بازدید ضربان قلب، تنظیم خواب فرد، بازدید قدم ها زمان پیاده روی، ارسال یادآوری‌هایی برای مصرف دارو و دیگر کارهای مرتبط با سلامتی اشاره کرد.
  5. بکارگیری ساعت به گفتن ابزاری تجاری: ساعت هوشمند این چنین می تواند در جهت یک ابزار تجاری بکار گرفته بشود و به مدیریت برنامه های کاربر پشتیبانی کند. از این برنامه ها می توان به تنظیم قرار ملاقات ها، چک کردن ایمیل ها و ربط برقرار کردن با شبکه های اجتماعی اشاره کرد.
  6. پخش موسیقی: زیاد تر ساعت های هوشمند امکان پخش انواع موسیقی را دارند و توانایی همگام سازی با هدفون یا هندزفری های بلوتوثی را دارا می باشند.
  7. ردیابی مکان: ساعت های هوشمند این قابلیت را دارند که لوکیشن های مکان یابی را دریافت کنند که این توانایی به کاربر در یافتن آسان مکان پشتیبانی می رساند.
  8. برقراری تماس: برخی از ساعت‌های هوشمند به کاربران اجازه خواهند داد مستقیماً از ساعت تماس بگیرند.
ادامه مطلب
چطور برای کسب و کار خود تبلیغ کنیم؟

نکات خرید ساعت هوشمند که هر خریداری باید بداند؟

خرید ساعت هوشمند با کیفیت نیاز به مراعات یک سری فاکتور کلیدی دارد. در این قسمت برای راحتی خریداران و علاقه مندان به این پارامترهای کلیدی مهم اشاره می کنیم.

  • سازگاری: پیش از خرید ساعت، مطمعن اشکار کنید که محصول با گوشی هوشمند شما هم خوانی دارد تا ویژگی ها و عملکردهای کلیدی را از دست ندهید.
  • باتری مرغوب: قبل از تهیه ساعت هوشمند از کیفیت باتری یقین شوید؛ چون برای نظارت بر فعالیت ها و اعلان ها نیاز دارید که باتری از قابلیت نگهداری شارژ و دوام کافی برخوردار باشد.
  • انعطاف پذیری: پیش از انتخاب ساعت، توانایی هایی همانند جواب دادن آسان به تماس ها، نظارت راحت مطلب ها، پخش موسیقی بدون بکارگیری گوشی هوشمند را برسی کنید.
  • بازدید امکانات: قبل از خرید ساعت، امکاناتی همانند برنامه های سلامت از قبیل پایش ضربان قلب، سطح استرس، خواب و دیگر شاخص ها را مورد بازدید قرار دهید.
  • اتصال به برنامه ها: پیش از این که ساعت هوشمند را گزینش نمایید از اتصال آسان آن به برنامه های تلویزیونی و اتصال به شبکه های اجتماعی یقین شوید. این مشخصه می تواند توانایی کاربری را بهبود ببخشد.
  • بازدید قیمت: قیمت ساعت هوشمند از دیگر پارامترهایی است که باید پیش از خرید به آن دقت کنید. قیمت ساعت می تواند با دقت به امکانات، برند و اورجینال بودن آن متفاوت باشد.
ادامه مطلب
تحریک مغز بدون جراحی می‌تواند امید جدیدی برای درمان زوال عقل باشد

کلام آخر

ساعت هوشمند جزء سیستم های مدرن و بی همتا است که علاوه بر تخمین زمان، کاربردهای متنوع و جذابی را برای خریدار اراعه می دهد. این ساعت ها نیز همانند دیگر ساعت های سنتی روی مچ دست نصب می شوند. آنها حاوی یک نمایشگر لمسی شفاف و خیره کننده می باشند که قابلیت سفارشی سازی مطابق با سلیقه خریدار را دارند.

از امکانات و کاربردهای این ساعت ها می توان به امکان دریافت و بازدید اعلان ها، زیاد کردن عمر باتری گوشی، قابلیت سفارشی سازی، پیگیری سلامت و تناسب اندام، امکان بکارگیری به گفتن ابزار تجاری، پخش موسیقی و غیره را فرمود. موقع تهیه این محصول بهتر است به پارامترهایی همانند، سازگاری با گوشی هوشمند، باتری، انعطاف پذیری، امکانات، اتصال آسان به برنامه ها و قیمت دقت کنید.

ادامه مطلب
مشخصات فنی گوشی جان سخت گلکسی XCover 7 پیش از رونمایی افشا شد

salb-techna

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط