تیک تاک ویژگی هوش مصنوعی تبدیل متن به گفتار را گسترش می دهد_رنگو

تیک تاک ویژگی هوش مصنوعی تبدیل متن به گفتار را توسعه می دهد


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

تیک تاک تصمیم دارد ویژگی هوش مصنوعی همانند سازی صدا و تبدیل متن به گفتار را به پلتفرم خود اضافه کند.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش‌های انتشار شده مشخص می کند تیک تاک روی ویژگی جدیدی از هوش مصنوعی کار می‌کند که با منفعت گیری از آن کاربران می‌توانند صدای خود را به نرم‌افزار معارفه کرده و با منفعت گیری از آن به همانند سازی صدا بپردازند. با این قابلیت می‌توان متن را به گفتار تبدیل کرد. کدهای تازه در آخرین نسخه برنامه مشخص می کند اکنون این ویژگی در حال گسترش بوده و زمان انتشار کردن آن تا این مدت اشکار نشده است.

در این گزارش به ارجاعاتی از جمله TikTok Voice Library و Create your voice with AI در این ویژگی کشف شده و می‌توان شرایط و ضوابط خانه صوتی تیک تاک را مشاهده کرد. مطابق اسکرین شاتی که از این ویژگی انتشار شده کاربر می‌تواند با همانند سازی صدای خود از آن در ویدیوهای تیک تاک منفعت گیری کند. همراه با این اسکرین شات گفتن شده است که تنها در ۱۰ ثانیه امکان تشکیل نسخه هوش مصنوعی از صدای کاربر وجود دارد و می‌توان از آن برای تبدیل متن به گفتار در ویدیوها منفعت گیری کرد.

ادامه مطلب
دوربین پرسکوپی ۱۶۰ مگاپیکسلی در آنر مجیک ۶ به کار می‌رود

در این اسکرین شات به این مسئله اشاره شده که با منفعت گیری از این ویژگی صدای کاربر پردازش و از آن برای تشکیل صدای هوش مصنوعی منفعت گیری خواهد شد. کافیست برای این کار متن اراعه شده توسط برنامه با صدای بلند خوانده شده و سپس از طریق رابط کاربری ثبت بشود. با این حال به علت این که این ویژگی در حالت گسترش قرار دارد متنی برای ویژگی نیز قرار نگرفته است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
محققان نوعی کلاه برای خواندن ذهن انسان طراحی کردند

صدای تشکیل شده از طریق فناوری هوش مصنوعی تنها در اختیار کاربران خواهد می بود. کاربر می‌تواند در هر زمان دلخواه صدای مورد نظر را از کتابخانه صوتی حذف کند. امکان پذیر کاربران تنها مجاز به ضبط صدای خود برای یک بار باشند و سپس از تبدیل متن به گفتار و اضافه کردن آن به ویدیوها منفعت گیری کنند.

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط