۲۸ اردیبهشت ماه زمان برگزاری اتفاقات اختصاصی اکسپریا ۲۰۲۴ خواهد بود_رنگو

۲۸ اردیبهشت ماه زمان برگزاری رویداد ویژه اکسپریا ۲۰۲۴ خواهد بود


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

سونی تصمیم دارد برای معارفه نسل تازه تلفنهای اکسپریا مراسم اختصاصی خود را در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار کند.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مطابق اظهار رسمی سونی اتفاقات اختصاصی اکسپریا ۲۰۲۴ در تاریخ ۱۷ ماه می یا ۲۸ اردیبهشت امسال برگزار خواهد شد. مطابق حرف های این شرکت اتفاقات مورد نظر به نوعی انحصاری بوده و فقط ۱۰۰ نفر در آن وجود دارند. به گمان زیادً این مراسم برای معارفه گوشی تازه سری اکسپریا مدل اکسپریا ۱ VI  خواهد می بود.

مطابق اطلاعات انتشار شده قبلی گوشی هوشمند اکسپریا ۱ VI  با عرض و ضخامت کمتر نسبت به نسخه قبلی و به علت تحول نسبت عکس اراعه می‌بشود. به گمان زیادً نسبت عکس در این گوشی ۱۹.۵:۹ است. مطابق شایعه ها قبلی این گوشی دارای یک صفحه نمایش از نوع ۲K پلاس یا Quad HD پلاس خواهد می بود که می‌تواند وضوحی با ۳۲۰۰ در ۱۴۰۰ پیکسل را اراعه کند.

ادامه مطلب
معرفی شرکت تسلا؛ همه‌چیز درباره این غول دنیای کسب‌وکار

در قسمت دوربین گزارش‌های متغیری در رابطه این گوشی انتشار شد. در یکی از این گزارش‌ها گفتن شد اکسپریای تازه شامل یک دوربین سه گانه خواهد می بود که در آن از سه سنسور ۴۸ مگاپیکسلی از نوع Exmor T منفعت گیری شده است. این گزارش صحت داشته باشد دوربین مهم دوربین اولترا واید و تله فوتو در این گوشی همه انها از سنسور پیشرفته سونی Exmor T منفعت‌مند خواهند می بود.

اخیرا گزارش فرد دیگر در این مورد انتشار شد که ادعاهای قبلی را رد کرده و می‌گوید اکسپریا ۱ VI شامل دوربین مهم ۴۸ مگاپیکسلی یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی از نوع فوق عریض و یک تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی خواهد می بود. مطابق این گزارش سنسور Exmor T سونی تنها در دوربین مهم این گوشی منفعت گیری شده است. این چنین در صورت صحت این اطلاعات تنظیمات حرف های شده برای دوربین گوشی تازه دقیقاً همان تنظیمات مربوط به گوشی  اکسپریا ۱ V خواهد می بود. یقیناً برای دانستن اطلاعات دقیق‌تر در رابطه قسمت دوربین در گوشی سونی اکسپریا تازه باید تا تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه چشم به راه ماند. با دقت به معارفه این گوشی در اتفاقات اکسپریا زمان اراعه این محصول به بازار امکان پذیر زمان بسیاری طول بکشد.

ادامه مطلب
سامسونگ تولید گوشی‌های گلکسی اس ۲۴ را آغاز کرده است

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط