۷ علامت مهم که زمان خرید گوشی تازه را نشان می‌دهد_رنگو

۷ علامت مهم که زمان خرید گوشی جدید را نشان می‌دهد


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

همانند هر ابزار فرد دیگر، تلفنهای هوشمند نیز قدیمی خواهد شد و هر از بعضی اوقات نیاز به ارتقا دارند. به این علت در این مقاله لیستی از علائم خرید گوشی تازه را ذکر کرده‌ایم که می‌توانید در گوشی هوشمند خود مشاهده کرده و در صورت نیاز گوشی هوشمند خود را ارتقا دهید.

به جستوجو نشانه‌هایی برای خرید گوشی تازه هستید؟ تلفن‌های هوشمند ما جزو ابزارهایی برداشت خواهد شد که نمی‌توان تاثییر آنها را نادیده گرفت. در واقع تلفنهای هوشمند به نوعی دوربین‌های ما، کیف پول ما، زندگی اجتماعی ما و حتی سلامت عقل ما را تحت تاثییر قرار خواهند داد. با این حال، درست همانند هر ابزار فرد دیگر، تلفن‌ها هم در نهایت دچار ضعف و فرسودگی می‌بشود و شما فهمید می‌شوید که زمان ارتقا فرا رسیده است. در این نوشته هفت نشانه زیاد مهم وجود دارد که مشخص می کند زمان آن رسیده که تلفن قدیمی خود را برای همیشه کنار بگذارید.

ادامه مطلب
قیمت بازار گوگل رسماً از 2 تریلیون دلار عبور کرد_رنگو

۱. ناتوانی در ارتقا به آخرین نسخه سیستم عامل

اگر سازنده گوشی شما علنا آخرین ارتقا به تازه ترین نسخه سیستم عامل را در اختیار شما قرار ندهد، این نوشته را می‌توان یکی از نشانه‌های خرید گوشی تازه دانست. این چنین امکان دارد سخت افزار گوشی شما آنقدر قدیمی شده که دیگر نمی‌تواند به سادگی از آپدیت تازه حمایتکند. به زبان ساده‌تر، دستگاهی با پردازنده ۳۲ بیتی نمی‌تواند سیستم عامل ۶۴ بیتی را اجرا کند. این همان چیزی است که در iOS 11 اتفاق افتاد چون کاربران دستگاه‌های قدیمی می‌خواستند به iOS تازه به روز شوند. در حالی که iOS تازه برای سیستم‌های ۶۴ بیتی ساخته شده و آیفون‌های قدیمی نمی توانند از آن حمایتکنند. به این علت هنگامی که به جستوجو یک گوشی اندرویدی تازه هستید، یقین شوید که آخرین نسخه سیستم عامل اندروید را اجرا می‌کند.

نداشتن به‌روزرسانی‌های امنیتی منظم امکان پذیر تلفن شما را در برابر هکرها و بدافزارها صدمه‌پذیر کند و داده‌ها و حریم خصوصی شما را در معرض خطر قرار دهد. برای آسودگی خاطر، نظر می‌کنیم روی گوشی با تازه ترین نرم افزارها و ویژگی‌های امنیتی اندوخته‌گذاری کنید.

ادامه مطلب
اینتل Core i9-14900KS، سریع‌ترین پردازنده دسکتاپ دنیا روانه بازار شد

۲. عمر باتری دیگر به قدر کافی طویل نیست

آیا گوشی شما نیاز دارد که در طول روز چند بار شارژ بشود؟ اگر جواب به این سوال مثبت است، زمان آن رسیده با خرید گوشی تازه رسما با مشکلات باتری خداحافظی کنید.

عمر باتری می‌تواند بزرگترین چالش در وقتی باشد که چند سال از خرید گوشی قبل است. یقیناً می‌توان هم چنان از گوشی منفعت گیری کرد؛ مگر این که در حال تماشای ویدیوهای یوتیوب، یا بازی موبایل در همه طول روز باشید. باتری گوشی هوشمند در حالت ایده آل باید نزدیک به ۱۲ ساعت با منفعت گیری کم دوام بیاورد و یک روز کامل را پوشش دهد. اگر عدد وابسته کمتر باشد، این مورد را باید یکی از نشانه‌های خرید گوشی تازه یا حداقل معاوضه باتری در نظر بگیرید.

۳. تلفن شما تصمیم می‌گیرد به طور ناگهانی خاموش بشود!

خاموش شدن اتفاقی بدتر از پایان مداوم باتری است. این چنین این نوشته می‌تواند آزار دهنده‌تر باشد اگر در طول روز به طور اتفاقی چند مرتبه پشت سر هم خاموش بشود. اگر این نشانه به طور مستمر هر روز انجام می‌بشود بهترین کاری که اکنون می‌توانید انجام دهید این است که یک تلفن تازه برای خود تهیه کنید چون واقعا هیچ توانایی‌ای بدتر از خاموش شدن اتفاقی تلفنهای هوشمند نیست.

ادامه مطلب
Experience The Best Associated With Mobile Gaming With Ozwin Casin

۴. نمی‌توانید گفتگوی مناسبی داشته باشید

هنگامی تماس‌گیرنده در فرد روبه رو نمی‌تواند صدای شما را از گوشی بشنود، امکان پذیر میکروفون شما معیوب باشد. در واقع بعد از مدتی منفعت گیری از یک گوشی هوشمند گمان دارد میکروفون در معرض گرد و غبار، آلودگی و رطوبت قرار بگیرد. این نوشته می‌تواند علتاختلال در کارکرد میکروفون بشود و افرادی که در طرف دیگر تماس شما قرار دارند شکایت می‌کنند که نمی توانند سخن شما را بفهمند. به این علت اگر تلفن هوشمند شما نمی‌تواند تماس تلفنی برقرار کند، این رویه یعنی شما به یک گوشی تازه احتیاج دارید.

۵. فضای ذخیره‌سازی که همیشه رو به پایان است

اگر روی چند عکس/فیلم کلیک می‌کنید و حافظه گوشی هوشمند مکرراً همه می‌بشود، این مورد نشانه خرید یک گوشی تازه برداشت می‌بشود. خوشبختانه اکثر تلفنهای هوشمند اقتصادی این روزها با حداقل ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه به فروش می‌رسند. با این حال، با جست‌وجوی زیاد تر شما می‌توانید تلفنهای مقرون به صرفه‌ای را خریداری کنید که فضای ذخیره‌سازی بیشتری را در اختیار شما قرار دهد. با فضای ذخیره‌سازی زیاد تر، می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهایی را با وضوح بالا ثبت کنید. در حالت ایده آل، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برای منفعت گیری معمولی مناسب به نظر می‌رسد.

ادامه مطلب
کشف سیاره‌ای تازه که به گمان زیادً دارای یک اقیانوس درحال جوشیدن است_رنگو

۶. برنامه‌ها زیاد تر در دستگاه شما کرش می‌کنند

اگر برنامه‌های بسیاری دارید که زیاد تر در گوشی هوشمند شما کرش می‌کنند و به طور ناگهانی از کار می‌افتند، احتمالا زمان آن رسیده گوشی جدیدی را خریداری کنید. سخت افزار حافظه رم (RAM) به شما پشتیبانی می‌کند تا به شدت و بدون هیچ گونه تاخیری به برنامه‌های مورد منفعت گیری خود دسترسی داشته باشید. در تعداد بسیاری از دستگاه‌های با بودجه‌ی کم، ظرفیت رم می‌تواند کم باشد.

یک گوشی هوشمند با رم ۶ گیگابایتی می‌تواند برنامه‌های زیاد بیشتری را در حافظه نگه دارد تا یک گوشی قدیمی که فقط یک گیگابایت رم دارد. به این علت اگر زیاد تر می‌بینید که اکثر برنامه‌ها به طور ناگهانی از کار می‌افتند و زمان بیشتری برای اجرا نیاز دارند، بعد به گمان زیاد ظرفیت رم موبایل پایین‌تر از حد انتظار داشت. با خرید یک گوشی با رم بالا می‌توانید این معضل را به آسانی مرتفع کنید.

۷. گوشی شما به شدت کند است

حتی بعد از انجام ری‌استارت‌های مجدد امکان دارد گوشی شما هم چنان جوابگوی نیاز شما نباشد. همانند این می‌ماند که اکنون از ویندوز ۹۵ بخواهید به جای ویندوز ۱۰ منفعت گیری کنید. این مورد مشخص می کند که شما باید گوشی جدیدی را تهیه کنید که پردازنده‌ی سریع‌تری داشته باشد تا بتوان برنامه‌های درخواستی را به خوبی اجرا کند. افت شدت گوشی هوشمند علت مهم برای خرید یک گوشی هوشمند تازه در نظر گرفته می‌بشود. یک پردازنده بهتر و رم زیاد تر می‌تواند کارکرد عالی بدون تاخیر را اراعه دهد.

ادامه مطلب
کشف دورترین کهکشان جهان، MACS0647-JD

تلفنهای هوشمند دیگر فقط یک ابزار ساده نیستند؛ بلکه به یک جزء حیاتی از سبک زندگی مدرن تبدیل شده‌اند. به همین ترتیب، شما نمی‌خواهید در طول زندگی روتین خود با یک ابزار بی فایده مشغول به فعالیت شوید. ترقی تلفن شما دسترسی به ویژگی‌های تازه و کارکرد بهبود یافته را ضمانت می‌کند و توانایی کلی شما را بهبود می بخشد. تشخیص علائم خرید یک گوشی تازه زیاد مهم است چون تلفن‌های هوشمند به سبک زندگی ما تبدیل شده‌اند و علنا داشتن یک دستگاه کاربردی و با کارایی بالا برای همه یک چیز الزامی خواهد می بود.

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط