اظهار نظر ایلان ماسک در رابطه موجودات فضایی: هیچ موجودی تا بحال مشاهده نشده است_رنگو

اظهار نظر ایلان ماسک در مورد موجودات فضایی: هیچ موجودی تاکنون مشاهده نشده است


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

ایلان ماسک به گفتن مالک اسپیس ایکس و دارای ۶ هزار ماهواره در مدار زمین در رابطه موجودات فضایی می‌گوید تا بحال مدرکی مبنی بر وجود این بیگانگان در زمین مشاهده نشده است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک مالک اسپیس ایکس اخیراً در رابطه وجود موجودات فضایی اظهار نظر کرده و حرف های است تا بحال مدرکی مبنی بر وجود بیگانگان در زمین با دقت با وجود ۶۰۰۰ ماهواره در مدار دیده نشده است.

پیش از این وی چندین دفعه در عرصه فرازمینی‌ها سخن بگویید کرده است. ایلان ماسک در سال ۲۰۱۸ در توییت خود حرف های می بود اکنون معلوم نیست آیا ما تنها تمدن حاضر و قابل رویت در جهان هستیم یا خیر. وی در پست تازه خود در شبکه اجتماعی ایکس حرف های است تا این مدت مدرکی مبنی بر وجود موجودات فضایی دیده نشده و با نزدیک به ۶۰۰۰ ماهواره دور زمین اگر مدرکی در این عرصه وجود داشت تا بحال قابل مشاهده می بود.

ادامه مطلب
ایلان ماسک با حذف تیتر مقاله‌ها در ایکس یک تغییر پرحاشیه دیگر را ایجاد کرد

ایلان ماسک در سال قبل نظریه فیزیکدان مشهور انریکو فرمی را مورد انتقاد قرار داده و در رابطه عدم کشف موجودات فضایی توسط انسان‌ها حرف های می بود: بدترین قسمت از پارادوکس فیزیکدان فرمی این است که هیچ بیگانه‌ای وجود ندارد.

وی حتی با نظریه وجود موجودات فضایی در کره زمین در قبل نیز ناموافق است. این نظریه می‌گوید موجودات فضایی برای زمان بسیاری در کره زمین وجود داشته و برخی از شواهد آنها نیز در اقیانوس و در زیر زمین نیز قابل مشاهده است. ماسک با این نظریه‌ها ناموافق بوده و در جواب به نظریه‌های مورد نظر این چنین اظهار نظری را گفتن کرده است.

ادامه مطلب
اسپیس ایکس ماهواره های جاسوسی برای دولت امریکا میسازد!

ماسک با علاقه زیاد زیاد به اکتشافات فضایی اهداف اسپیس ایکس را نیز همراه شخصی خود قرارداد است. ماسک تصمیم دارد در آخر پروژه  ۴۲۰۰۰ ماهواره استار لینک را در مدار قرار داده و برنامه‌های مشخصی نیز برای سفر و اسکان افراد در سیاره مریخ دارد.

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط