راهنمای خرید پکیج دوربین مداربسته + (دریافت لیست قیمت)_رنگو

دریافت لیست قیمت پکیج دوربین مداربسته بیتک


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

پکیج‌های دوربین مداربسته شامل چند نوع دوربین مداربسته و تجهیزات مورد نیاز برای نصب خواهد شد. باتوجه‌به کامل‌بودن پکیج‌ها شما با خرید آنها فقط به نصب دوربین و تجهیزات نیاز دارید، به همین علت هم در این روزها استقبال از خرید پکیج دوربین مداربسته زیاد زیاد بوده است. مطمئناً جمع‌آوری وسایل ملزوم برای نصب دوربین‌های مداربسته کار سختی است و شما برای این کار نیاز به توانایی بالایی دارید، اما اگر پکیج دوربین مداربسته را خریداری کنید، همه چیز حاضر و آماده پیشروی شما است. یقیناً در خرید پکیج‌ها هم نیاز به راهنمای خرید پکیج دوربین مداربسته خواهید داشت تا با انواع پکیج‌ها آشنا شوید و بهترین گزینه را برای محل نصب انتخاب کنید.

انواع پکیج دوربین مداربسته

پکیج‌های دوربین مداربسته در انواع و اقسام مختلفی تشکیل خواهد شد و بر پایه بودجه و نیازتان می‌توانید از بین آنها انتخاب نهایی خود را داشته باشید. در ادامه با انواع پکیج دوربین مداربسته آشنا خواهید شد.

پکیج دوربین مداربسته برای منزل

پکیج‌های دوربین مداربسته برای منزل طبق معمولً تعداد دوربین کمتری دارند و شامل ۲ الی ۴ دوربین مداربسته می باشند که این نوشته به متراژ منزل بستگی دارد. در پکیج های دوربین مداربسته طبق معمول از هر دو نوع دوربین مداربسته بولت و دام منفعت گیری می بشود که دوربین های بولت برای نصب در فضای باز و دوربین های دام برای نصب در فضای داخلی منزل مناسب می باشند.

از نظر تکنولوژی طبق معمولً در منازل از دوربین‌های مداربسته آنالوگ منفعت گیری می‌بشود که کیفیت نسبتاً خوبی دارند و قیمت ارزان‌تری نسبت به دوربین‌های تحت شبکه دارند.

ادامه مطلب
دوربین سیم کارت خور ارزان حاضر در بازار
آخرین مطالب

پکیج دوربین مداربسته برای محل کار

پکیج دوربین مداربسته برای محل کار به محیط کار شما بستگی دارد و می‌تواند شامل ۲ تا ۱۶ دوربین بشود. به گفتن مثال اگر یک دفتر یا محیط اداری کوچک به سیستم امنیت تصویری نیاز داشته باشد می توانید از پکیج های ۲ یا ۴ عددی منفعت گیری کنید، اما اگر یک کارگاه یا یک شرکت بزرگ دارید باید به سراغ پکیج های دوربین مداربسته ۸ عددی و یا ۱۶ عددی بروید.

این چنین باتوجه‌به محیط کار می‌توانید نوع دوربین‌های داخل پکیج را اشکار کنید. طبق معمولً در کارگاه‌ها و شرکت‌ها که زیاد تر دوربین‌ها در فضای داخلی نصب خواهد شد از دوربین‌های مداربسته دام یا اسپید دام منفعت گیری می‌بشود. این چنین دوربین‌های مداربسته تحت شبکه می‌توانند گزینه بهتر و باکیفیت‌تری از دوربین‌های مداربسته آنالوگ باشند.

پکیج دوربین مداربسته برای فروشگاه

بهترین پکیج دوربین مداربسته برای نصب در فروشگاه‌ها باز هم به محیط فروشگاه بستگی دارد. باتوجه‌به متراژ فروشگاه می‌توانید از بین پکیج‌های دوربین مداربسته ۲، ۴، ۶، ۸ و ۱۶ عددی بهترین گزینه را انتخاب کنید. این چنین بهتر است همه دوربین های مداربسته درون پکیج را از نوع تحت شبکه انتخاب کنید و یک سیستم امنیتی قوی برای فروشگاه انتخاب کنید.

ادامه مطلب
بلومبرگ: برتری هوش مصنوعی iOS ۱۸ نسبت به رقیب ها از نظر شدت و حریم خصوصی_رنگو

نوشته فرد دیگر که در این عرصه حائز اهمیت است می‌تواند انتخاب دوربین‌های مداربسته دید در شب باشد. اکثر دوربین‌ها دارای قابلیت دید در شب می باشند، اما برخی از آنها دید در شب سیاه‌وسفید و برخی دیگر دید در شب رنگی دارند. باتوجه‌به نیاز خود می‌توانید دید در شب رنگی را انتخاب کنید که کیفیت عکس بالاتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

پکیج دوربین مداربسته برای فضای باز

پکیج دوربین مداربسته برای فضای باز زیاد تر شامل دوربین‌های مداربسته بولت می‌بشود که ضد آب و ضد گردوغبار می باشند و در سخت‌ترین شرایط جوی هم آسیبی به آنها داخل نمی‌بشود. این نوع دوربین‌ها از نظر کیس بدنه مقاومت بالاتری از دوربین‌های مداربسته دام دارند.

مزایای منفعت گیری از پکیج دوربین مداربسته

منفعت گیری از پکیج دوربین مداربسته مزایای بسیاری دارد که می‌تواند شما را برای خرید آنها اقناع کند. یقیناً هر محصول می‌تواند معایبی هم داشته باشد که در ادامه برخی از مزایا و معایب خرید پکیج دوربین مداربسته را مرور می‌کنیم.

افزایش امنیت

به‌طورکلی مقصد از راه‌اندازی یک سیستم امنیتی و نظارت تصویری افزایش امنیت است و شما می‌توانید با خرید و نصب پکیج دوربین مداربسته، امنیت هر محیطی که نیاز دارید را افزایش دهید.

نظارت از راه دور

دوربین‌های مداربسته شامل قابلیت‌های مختلفی خواهد شد که یکی از آنها نظارت از راه دور است. برخی از دوربین‌های مداربسته قابلیت اتصال به تلفن همراه را دارند و شما می‌توانید از راه دور تصاویر ضبط شده را با بهترین کیفیت کنترل کنید.

ادامه مطلب
گوشی های سری تازه میزو با حاشیه هایی باریک تر از آیفون ۱۵ اراعه میشوند

پیشگیری از جرم و جنایت

مطمئناً نصب یک سیستم امنیتی نظارت تصویری و منفعت گیری از دوربین‌های مداربسته می‌تواند در پیشگیری از جرم و جنایت مؤثر باشد.

جمع‌آوری مدارک و شواهد

برای اثبات جرم و جنایت شما نیاز به جمع‌آوری مدارک و شواهد دارید که تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته می‌تواند مدرک محکمی در مراجع قضایی باشد. باتوجه‌به این نوشته هر چه مقدار کیفیت ضبط تصاویر زیاد تر باشد مدرک مستحکم‌تری در اختیار خواهید داشت.

معایب منفعت گیری از پکیج دوربین مداربسته

همان گونه که گفتیم پکیج دوربین مداربسته هم همانند هر محصولی می‌تواند معایبی داشته باشد که در ادامه آن را بازدید می‌کنیم.

نیاز به نصب و راه‌اندازی

احتمالا تنها ایرادی که می‌توانیم برای پکیج‌های دوربین مداربسته ذکر کنیم، نصب و راه‌اندازی آن است. شما با خرید پکیج دوربین مداربسته همه وسایل ملزوم برای نصب را در اختیار دارید، اما برای نصب بهتر است از یک متخصص در این عرصه منفعت گیری کنید.

قیمت پکیج‌های دوربین مداربسته

قیمت پکیج‌های دوربین مداربسته به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به بازدید آنها می‌پردازیم.

عوامل مؤثر بر قیمت

قیمت دوربین مداربسته از عواملی است که می‌تواند تأثیر بسیاری در انتخاب‌های شما داشته باشد، به این علت باید با عوامل مؤثر بر قیمت این محصولات آشنا شوید. از جمله این عوامل می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • برند محصول
  • تکنولوژی مورد منفعت گیری در ساخت دوربین مداربسته (آنالوگ، تحت شبکه و…)
  • کیفیت و رزولوشن عکس
  • لنز دوربین مداربسته
  • جنس بدنه
  • قابلیت‌های هوشمند دوربین مداربسته (تشخیص حرکت، تشخیص چهره و…)
ادامه مطلب
5 علت برای منفعت گیری از دوربین مداربسته در منزل و محل کار

بهترین پکیج دوربین مداربسته

برای انتخاب بهترین پکیج دوربین مداربسته باید با بهترین برندها و مدل‌ها آشنایی داشته باشید و یقیناً معیارهای درستی را برای انتخاب بهترین پکیج در نظر داشته باشید. در این تکه از راهنمای خرید پکیج دوربین مداربسته تصمیم داریم معیارهای انتخاب بهترین پکیج را بازدید کرده و به معارفه چند پکیج برتر بپردازیم.

معیارهای انتخاب بهترین پکیج

از جمله با اهمیت ترین معیارهایی که باید در انتخاب بهترین پکیج دوربین مداربسته در نظر داشته باشید می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • قیمت پکیج دوربین مداربسته
  • کیفیت عکس
  • تعداد دوربین‌های پکیج
  • نوع دوربین‌های پکیج
  • مقدار کامل‌بودن پکیج دوربین مداربسته
  • گارانتی و خدمات بعد از فروش

خرید پکیج دوربین مداربسته برند بیتک (B-tech) 

برند بیتک کامل‌ترین پکیج‌های دوربین مداربسته را تشکیل می‌کند و شما برای هر مکانی می‌توانید از پکیج‌های بیتک منفعت گیری کنید. به‌گفتن‌مثال پکیج‌های دوربین مداربسته ۲ عددی بیتک دید در شب سیاه‌وسفید از اقتصادی‌ترین گزینه‌ها برای شما است که می‌تواند امنیت منازل مسکونی را فراهم کند. این چنین پکیج دوربین مداربسته ۱۶ عددی بیتک دید در شب رنگی را می‌توانید برای شرکت‌های بزرگ، کارخانه‌ها، اماکن امنیتی و… منفعت گیری کنید.

پکیج‌های دوربین مداربسته بیتک در دو نوع دید در شب سیاه‌وسفید، دید در شب رنگی اراعه خواهد شد و تنوع آنها به شرح زیر است:

  • پکیج دوربین مداربسته ۲ عددی بیتک دید در شب سیاه سفید
  • پکیج دوربین مداربسته ۲ عددی بیتک دید در شب رنگی
  • پکیج دوربین مداربسته ۴ عددی بیتک دید در شب سیاه سفید
ادامه مطلب
انواع دوربین داهوا از نظر کیفیت عکس

خرید پکیج دوربین مداربسته برند بیتک (B-tech)

راهنمای انتخاب پکیج دوربین مداربسته

در راهنمای انتخاب پکیج دوربین مداربسته باید به مرحله های انتخاب پکیج و منبع های و ابزارهای انتخاب دقت داشته باشید که در ادامه به بازدید آنها می‌پردازیم.

مرحله های انتخاب پکیج مناسب

  1. تعیین نیاز و نوع کاربری
  2. محل نصب دوربین
  3. کیفیت عکس
  4. نوع حافظه
  5. برند و قیمت
  6. گارانتی و خدمات بعد از فروش

معارفه منبع های و ابزارهای انتخاب

شما می‌توانید از طریق وب‌سایت‌های گوناگون به بازدید قیمت‌ها و امکانات پکیج‌های گوناگون دوربین مداربسته بپردازید. اگر راهنمای خرید پکیج دوربین مداربسته را مطالعه کنید با ویژگی‌هایی که یک پکیج عالی و مناسب باید داشته باشد آشنا می‌شوید. برند بیتک از بهترین برندهای ایرانی در عرصه تشکیل دوربین مداربسته است که می‌توانید از طریق وب‌سایت آن به نشانی btech-co.com، پکیج‌های بیتک را بازدید کرده و خواست دهید.

دریافت لیست قیمت انواع پکیج دوربین مداربسته بیتک

راهنمای خرید پکیج دوربین مداربسته بیتک (B-tech)

در این مقاله تلاش کردیم نکات مهم برای خرید پکیج دوربین مداربسته را توضیح دهیم و شما را با انواع پکیج دوربین مداربسته آشنا کنیم. برند بیتک از برندهای ایرانی در عرصه تشکیل پکیج دوربین مداربسته است که تنوع بسیاری در پکیج‌های دوربین مداربسته دارد. اگر تصمیم خرید پکیج دوربین مداربسته بیتک (B-tech) را دارید می‌توانید از طریق وب‌سایت به نشانی btech-co.com عمل کنید.

salb-techna

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط