تردز اکنون ۱۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد_رنگو

تردز حالا 150 میلیون کاربر ماهانه دارد


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

اپلیکیشن تردز (Threads) متا اکنون بیشتر از ۱۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد، این مقدار از ماه فوریه تا بحال، نزدیک به ۲۰ میلیون کاربر افزایش یافته است. «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا در جریان گزارش درآمد سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ غول فناوری این رقم های را به اشتراک گذاشت و او گفت که Threads به «مسیر امیدوارکننده» خود ادامه می‌دهد.

اظهار این خبر مشخص می کند که تردز به‌طور مدام به رشد خود ادامه می‌دهد، هرچند شدت آن نسبت به روزهای اولیه افت یافته است. این برنامه که برای رقابت با ایکس راه‌اندازی شده می بود، در هفته اول بیشتر از ۱۰۰ میلیون دانلود داشت، اما این روال در ادامه افت اشکار کرد. طی شش ماه قبل نیز Threads رشد مداوم بیشتری را توانایی کرده است و زاکربرگ با دقت به این روال اشاره می‌کند که این سرویس می‌تواند به اپلیکیشن بعدی متا با میلیاردها کاربر تبدیل بشود.

ادامه مطلب
برخی خریداران هدست ویژن پرو درحال برگرداندن آن به اپل می باشند

علاوه بر این، به‌نظر می‌رسد که تردز بر پایه برخی معیارها از ایکس نیز کارکرد بهتری دارد. اخیراً در گزارشی به نقل از داده‌های شرکت تحلیلی Apptopia ادعا شده می بود که Threads در ایالات متحده کاربران روزانه بیشتری نسبت به ایکس دارد. شبکه اجتماعی متعلق به «ایلان ماسک» ادعا کرده که ۵۵۰ میلیون کاربر روزانه در سراسر جهان دارد.

این چنین «تیلور سوئیفت»، خواننده مشهور آمریکایی اخیراً برای تبلیغ تازه ترین آلبوم خود به Threads مدام می بود که این کار نیز پیروزی قابل‌توجهی برای پلتفرم متعلق به متا محسوب می‌بشود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
آیفون 16 پرو در یک نمونه اولیه با تک‌حفره دوربین سلفی آزمایش می‌بشود

Threads اکنون از جمله معدود برنامه‌های متا است که شامل تبلیغات نمی‌بشود، به این علت غول فناوری به‌طور مستقیم از آن درآمد کسب نمی‌کند.

قابلیت در حال گسترش تردز؛ بایگانی خودکار پست‌های قدیمی

درمورد ویژگی‌های تازه تردز نیز اخیراً «آدام موسری»، رئیس اینستاگرام اظهار کرده که Threads در حال آزمایش گزینه‌ای برای آرشیو‌کردن خودکار پست‌های قدیمی کاربران است. موسری می‌گوید که این ویژگی اکنون برای تعداد مقداری از کاربران اراعه شده است و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا پست‌های خود را به‌صورت دستی یا بعد از زمان زمان مشخصی به‌طور خودکار بایگانی کنند.

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط