ادوبی هوش مصنوعی VideoGigaGAN را برای افزایش کیفیت ویدیوها معارفه کرد_رنگو

ادوبی هوش مصنوعی VideoGigaGAN را برای افزایش کیفیت ویدیوها معرفی کرد


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

ادوبی از هوش مصنوعی جدیدی به نام VideoGigaGAN رونمایی کرده است که می تواند وضوح ویدیوهای تار و بی کیفیت را تا ۸ برابر افزایش دهد.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هوش مصنوعی تازه ادوبی به نام VideoGigaGAN قادر است به طرزی شگفت انگیز علتافزایش کیفیت ویدیوها بشود. به حرف های این شرکت هوش مصنوعی مورد نظر بهتر از روش های قبلی کار افزایش وضوح را انجام می دهد. چون جزییات اضافه شده به ویدیو با پشتیبانی این هوش مصنوعی دقیق تر و به حقیقت نزدیک تر است.

در حالت کلی فناوری هوش مصنوعی قادر است تاثییر مثبت تعداد بسیاری روی تصاویر و افزایش وضوح آنان داشته باشد. اما این نوشته برای ویدیوها با چالش های تعداد بسیاری همراه خواهد می بود. یقیناً پیش از این روش های مختلفی برای حل محدودیت های حاضر نظر شده می بود. اما هیچ کدام نتوانستند نتایجی با وضوح بالا اراعه کنند. اما هوش مصنوعی ادوبی به نام VideoGigaGAN قادر است در بهترین حالت ممکن علتافزایش وضوح تصاویر شده و خروجی مناسبی را اراعه کند.

ادامه مطلب
هدفونی که می‌تواند ضربان قلب و دمای بدن شما را اندازه‌گیری کند

ادوبی نمونه هایی از کارکرد این هوش مصنوعی را ارایه کرده که در آن افزایش وضوح تصاویر با منفعت گیری از این فناوری قابل مشاهده است. اگر چه برخی از ویدیوهای مربوط به این هوش مصنوعی چندان طبیعی به نظر نمی‌رسند اما نمی‌توان تشخیص داد که این ویدیوها توسط هوش مصنوعی تشکیل شده‌اند. به حرف های شرکت سازنده این هوش مصنوعی اکنون در مرحله پیش نمایش تحقیقاتی قرار داشته و تا این مدت اشکار نیست آیا این مدل هوش مصنوعی قرار است در نرم‌افزارهای شرکت ادوبی از قبیل پریمیر پرو در دسترس کاربران قرار گیرد یا خیر.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
به زودی توربین‌های بادی به فن‌های بدون پروانه تجهیزخواهد شد

این شرکت پیش از این پروژه فرد دیگر را مویوم به Project res up در سال قبل معارفه کرده می بود که می تواند به طور شبیه علتافزایش وضوح و افزایش کیفیت تصاویر گیف و ویدیوها بشود.

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط