قیمت ریسپکت ۲ از سوی بهمن‌موتور افزایش یافت + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳_رنگو

قیمت ریسپکت 2


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

بهمن‌موتور در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، قیمت ریسپکت ۲ را افزایش داد. این ماشین تا پیش از آن کمتر از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت داشت، اما هم‌اکنون با بهای بیشتر از این رقم فروخته می‌بشود. تسویه‌حساب متقاضیانی که از این تاریخ خواهان خرید ریسپکت ۲ باشند، با نرخ تازه انجام خواهد شد.

جدول تغییرات قیمت ریسپکت ۲، اردیبهشت ۱۴۰۳:

ماشین قیمت قبل قیمت تازه مقدار افزایش
ریسپکت ۲ ۱,۰۸۴,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۱۵۶,۱۱۲,۰۰۰ ۷۲,۱۱۲,۰۰۰

همان‌گونه که در جدول بالا مشاهده می‌کنید، قیمت ریسپکت ۲ برای اردیبهشت ۱۴۰۳ بیشتر از هفتاد میلیون تومان افزایش را توانایی کرده است. درهمین‌حال نزدیک‌ترین رقیب ریسپکت ۲، یعنی آریزو ۵ اسپرت، با قیمت یک میلیارد و ۱۰۲ میلیون تومان توسط مدیران‌ماشین به فروش می‌رسد. اکنون می‌توان او گفت بزرگ‌ترین مزیت ریسپکت پرایم، یعنی قیمت کمتر از رقیب ها، به‌آرامی درحال کمرنگ‌شدن است.

ادامه مطلب
نقد فیلم Expend4bles | رامبوها نمی‌میرند

ریسپکت ۲  که بهمن‌موتور آن را ریسپکت پرایم تیپ ۲ نام نهاده، جانشین تیپ ۱ این ماشین در خط تشکیل شده است. تغییرات این ماشین در قیاس با نسخه قبلی زیاد محدود می باشند. کلاستر دیجیتال و دسته دنده الکترونیکی، دو آپشن تازه ریسپکت ۲ می باشند. دیگر موارد در این سدان بدون تحول باقی مانده‌اند.

ریسپکت پرایم همانند فیدلیتی، محصولی از زیرشاخه چری است که با نام کووین ژواندو یا کایی ژواندو شناخته می‌بشود. این ماشین بر پایه پلتفرم و مشخصات فنی شبیهی با آریزو ۵ و آریزو ۶ شکل گرفته است؛ به این علت زیر کاپوت این ماشین موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ مشترک با خودروهای چری را می‌بینیم. گیربکس اتوماتیک CVT با قابلیت همانند‌سازی ۹ دنده مصنوعی نیز ماموریت انتقال قوت را در این ماشین بر مسئولیت دارد.

ادامه مطلب
ایالت کالیفرنیا لایحه «حق جدایی از کار» در ساعات غیراداری را معارفه کرد_رنگو
آخرین مطالب

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط