توضیحات سامسونگ در رابطه پتانسیل هوش مصنوعی در دستگاه‌های پوشیدنی جدید_رنگو

توضیحات سامسونگ در مورد پتانسیل هوش مصنوعی در دستگاه‌های پوشیدنی جدید


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

دستگاه های پوشیدنی امسال سامسونگ به گمان زیاد همه انها از هوش مصنوعی منفعت گیری خواهند کرد. این شرکت تصمیم دارد تابستان امسال به معارفه دستگاه های تازه بپردازد که در همه انها آنها هوش مصنوعی به گفتن یک فناوری مهم قرار گرفته است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ اخیرا جلسه ای را توسط تیم سلامت دیجیتال خود برگزار کرده که در آن به ادغام هوش مصنوعی در دستگاه های پوشیدنی و منفعت گیری از آن در بهبود سلامت کاربران پرداخته است. در این جلسه مشاوران سلامت سامسونگ و چندین عضو هیئت مشاوره در رابطه دو نوشته مهم بیانیه هایی را اظهار داشتند. محور مهم سخن بگویید های این مشاوران نقش هوش مصنوعی در دستگاه های پوشیدنی در آینده بوده است.

ادامه مطلب
بلومبرگ: برتری هوش مصنوعی iOS ۱۸ نسبت به رقیب ها از نظر شدت و حریم خصوصی_رنگو

پروفسور میونگ جین چانگ، مدیر مرکز هوش مصنوعی این شرکت خبرداد داده های مربوط به دستگاه های پوشیدنی می توانند در عرصه های مختلفی از جمله فهمیدن سابقه بیماران و مراقبت های بهداشتی مورد منفعت گیری قرار بگیرند. به حرف های وی با منفعت گیری از هوش مصنوعی استخراج داده های مهم مربوط به سلامتی و این چنین اراعه اطلاعات دقیق راحت تر و آسان تر خواهد شد.

دکتر مایک بلوم، متخصص قلب در رابطه نظارت مستمر این دستگاه ها توضیحاتی را اراعه کرد. این ابزارها با نظارت مستمر می تواند در تشخیص های زودهنگام مورد منفعت گیری باشند. هوش مصنوعی با تبدیل داده ها به اطلاعات قابل مصرف، به پزشکان در فهمیدن مسائل اساسی در زمان ابراز بیماری هایی از قبیل سختی خون بالا یا فیبریلاسیون دهلیزی نقش مهمی دارد.

ادامه مطلب
کاوشگر پارکر ناسا سال آینده از کنار خورشید عبور خواهد کرد
آخرین مطالب

دکتر دیوید کلونوف، مدیر موسسه تحقیقات دیابت ضمن اشاره به سیستم نظارت بر گلوکز آن را امری الزامی برای کنترل دیابت دانست. به حرف های وی داده های مربوط به نظارت بر گلوکز در زمان ترکیب با دیگر داده ها از قبیل اطلاعات خواب و سختی خون، ابزاری قوی برای پزشکان خواهد می بود. با دقت به این موارد، ابزارهای پوشیدنی تجهیزبه فناوری هوش مصنوعی فهمیدن دقیقی از سلامت متابولیک اراعه کرده و می توانند علتبهبود سلامت و تناسب اندام در زمان های بدست آمده شوند.

ادامه مطلب
برای نخستین بار آلاینده‌های جدیدی در یخچال‌های طبیعی قطب شمال کشف شد

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط