راهنمای انتخاب ها است مناسب برای انواع وبسایت‌ها و پلتفرم ها_رنگو

هاست لینوکس یا هاست ویندوز


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

یکی از مباحث مهم برای راه اندازی وبسایت انتخاب ها است مشابه با کاربرد، پلتفرم و اندازه کسب و کار ما است که در این مقاله به راهنمایی جامع شما در انتخاب سرویس میزبانی مناسب برای کسب و کارتان می‌پردازیم. به طور کلی ها است به دو دسته مهم تقسیم می‌بشود. ها است لینوکس و ها است ویندوز. اکنون باید به این پی ببریم که کدام یک از این دو به درد کار ما می‌خورند؟

ها است لینوکس یا ها است ویندوز؟

ها است لینوکس به علت این که انعطاف پذیری زیاد بالایی دارد و این چنین از انواع زبان های برنامه نویسی حمایتمی‌کند، بیشترین مصرف را در بین برنامه نویسان و طراحان وب دارد. زبان‌هایی که ها است لینوکس حمایتمی‌کند عبارنتد از: PHP، Python، Javascript، c++، c# و … این چنین همه فریم ورک های وابسته به این زبان‌ها همانند: Laravel، Django، Node.js و… را ساپورت می‌کند. بعد می‌توان از آن این نتیجه را گرفت که همه CMS های طراحی سایت هم روی این سرویس به بهترین نحو کار می‌کنند.

ادامه مطلب
سرور مجازی ایرانی و مزایای آن_رنگو

در زبان‌های برنامه نویسی که برای ها است لینوکس نام بردیم نامی از زبان برنامه نویسی مایکروسافت به بین نیامد؟ بله در راهنمای ها است مناسب برای زبان برنامه نویسی ASP.NET ها است ویندوز را نظر می‌دهیم که بهترین کارکرد و کارایی را برای این زبان و فریم ورک آن .NETCore دارد.

ها است مناسب وردپرس:

ها است وردپرس یکی از زیر شاخه‌های ها است لینوکس است که در واقع ها است لینوکس بهینه شده برای CMS ها می‌باشد. وردپرس به علت داشتن دیتابیس بزرگ و حجیم و این چنین مقدار کد بسیاری که دارد نیسبت به وبسایت های از بیس کد نویسی شده سنگین‌تر و نیاز به ها است بهینه شده برای آن دارد. این ها است به علت داشتن منبع های بالا و پلاگین های مخصوص سرور که cms ها را بهینه تر کرده و شدت لود وبسایت را بالا می‌برد بهترین گزینه برای منفعت گیری cms ها می‌باشد.

ادامه مطلب
چرا سرورهای HPE محبوب می باشند؟‍

هاست وردپرس

ها است یا سرور مجازی؟

در این تکه از راهنمای انتخاب ها است مناسب به تفاوت ها است اشتراکی و سرور مجازی میپردازیم. سرورهایی که بر روی آنها ها است فروخته می‌بشود از کنترل پنل ها است برای ساخت اکانت های ها است و تعلق دادن آنها به کاربران منفعت گیری می‌کنند. در واقع یک سیستم عامل لینوکس بر روی سرور نصب شده، کنترل پنل هم روی آن نصب و اکانت‌ها روی آن ساخته خواهد شد. در واقع اگر یک اکانت منبع های بسیاری مصرف نماید شدت اکانت های دیگر هم تحت تاثییر قرار می‌گیرد بعد در اصل سرویس ها است اشتراکی مناسب وبسایت هایی است که ازنظر ابعاد و ترافیک از اندازه کوچک تا متوسط را دارند.

تفاوت سرور مجازی و ها است اشتراکی در این است که سرور مهم آن با منفعت گیری از ماشین مجازی ساز VMwarw تبدیل به چندیم VMشده و بر روی هر کدام از آنها سیستم عامل مخصوص به آن نصب می‌بشود. در واقع یک سرور به چند سرور کوچکتر با همه ‌ی امکانات همانند سرور اختصاصی تقصیم می‌بشود. مزایای آن این است که می‌توانید سیستم عامل مورد نظر خود را روی آن نصب نمایید، با نصب کنترل پنل آن را به ها است تبدیل کنید. ( حتی چند ها است مجزا ) منبع های آن مخصوص  و اختصاصی به خود آن است و با منفعت گیری بیشتر از حد یک اکانت اثری روی آکانت های دیگر گذاشته نمی‌بشود.

ادامه مطلب
تعداد حملات سایبری در سال ۲۰۲۳ رکوردشکنی کرد

راهنمای انتخاب هاست

سرور مجازی یا سرور اختصاصی؟

سرور اختصاصی و سرور مجازی از نظر امکانات شبیه به همدیگر می‎باشند. با این تفاوت که سرور اختصاصی از همه منبع های یک سرور فیزیکی منفعت گیری می‌کند اما در سرور مجازی یک سرور فیزیکی به چند سرور مجازی تبدیل می‌بشود و منبع های بین آنها به طور اختصاصی تقسیم میگردد.

سرور اختصاصی از نظر هزینه گرانتر از ها است اشتراکی و سرور مجازی است و برای وبسایت های تازه کار و با بازدید کم مقرون به صرفه نیست. درصورتی که از cms ها منفعت گیری می‌کنید بهترین گزینه برای شما ها است وردپرس است.

نتیجه گیری:

در این مقاله راهنمای انتخاب ها است مناسب تلاش کردیم به طور کلی انواع سرویس‌های میزبانی را برای شما قیاس نماییم. به طور کلی برای وبسایت‌های از بازدید کم تا متوسط سرویس ها است اشتراکی مناسب است، برای وبسایت های بازدید متوسط از سرور مجازی و برای وبسایت های بزرگ و با داده های حساس همانند وبسایت های ارگانی، فروشگاه های آنلاین با وروردی روزانه بالای ۵۰۰۰ نفر از سرور اختصاصی منفعت گیری می‌کنیم.

ادامه مطلب
شرکت نروژی بزرگترین تشکیل کننده کشتی‌های هیدروژنی در جهان می‌شود_رنگو

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط