نحوه پیدا کردن ایرپاد گم شده در ۶ قدم ساده_رنگو

نحوه پیدا کردن ایرپاد گم شده


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

گم شدن ایرپاد اپل از رایج ترین مشکلات در بین کاربران این گجت پرطرفدار است. ایرپادهای اپل اندازه کوچکی دارند و از این جهت نیز به راحتی گم می شوند و در نتیجه اشکار کردن ایرپاد گم شده مقداری دشوار است. این مشکل به حدی رایج است که اپل راهی برای ردیابی ایرپاد گم شده اراعه داده تا کاربران بتوانند از این جهت هدفون های بی سیم گمشده خود را اشکار کنند. در ادامه این مقاله برای پشتیبانی به شما نحوه اشکار کردن ایرپاد گم شده را توضیح می دهیم، بعد اگر به تازگی ایرپادهای خود را گم کرده‌اید و به جستوجو راهی برای اشکار کردن آنها هستید، ادامه این متن را با دقت مطالعه کنید.

چطور ایرپاد گمشده را اشکار کنیم؟ منفعت گیری از برنامه Find My

بهترین و ساده ترین روش برای اشکار کردن ایرپاد گم شده منفعت گیری از برنامه Find My است. یقیناً باید در نظر داشته باشید که برای منفعت گیری از این برنامه باید از قبل ایرپادهای خود را به Find My اضافه کرده باشید و این چنین بلوتوث نیز فعال باشد. به این علت پیشنهاد می کنیم در زمان خرید گوشی آیفون و ایرپاد حتما برنامه Find My را فعال کنید تا در صورت گم کردن هر دو ایرپاد یا یکی از گوشی ها به راحتی بتوانید آنها را اشکار کنید. برای ردیابی ایرپاد گم شده با منفعت گیری از برنامه Find My به طور زیر عمل کنید.

  • برنامه Find My را باز کنید.
  • روی Devices کلیک کنید.
  • Airpods خود را در لیست انتخاب کنید.
ادامه مطلب
آیفون ۱۷ پرومکس به گمان زیاد با سه دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اراعه خواهد شد

اگر ایرپاد شما آنلاین باشد می‌توانید مکان آن را روی نقشه ببینید، شما می‌توانید از دکمه Play Sound برای پخش صدا از ایرپاد خود منفعت گیری کنید. برای مشاهده مکان و نحوه رسیدن به ایرپادها باید گزینه Directions را انتخاب کنید که یقیناً گزینه Directions فقط وقتی فعال می بشود که ایرپاد شما در محدوده بلوتوث نباشد.

برنامه Find My

نحوه اشکار کردن ایرپاد گم شده در حالت خاموش

روش اول برای وقتی است که ایرپاد شما روشن است و این چنین در محدوده بلوتوثی نیز قرار گرفته است. اما اگر ایرپاد آفلاین می بود و یا شارژ آن همه شده باشد باید چکار کنیم؟ آیا راهی برای ردیابی ایرپاد گم شده وجود دارد؟ برای این مورد نیز دلواپس نباشید چون شما می توانید از Find My در ایفون، ایپد و یا مک بوک خود منفعت گیری کنید و آخرین مکان AirPods خود قبل از خاموش شدن را ببینید.

ادامه مطلب
لوگو رسمی سیستم عامل HyperOS توسط مدیرعامل شیائومی رونمایی شد

این ویژگی در IOS 15 و نسخه های بالاتر وجود دارد به این علت اگر به علت به صرفه بودن قیمت گوشی آیفون ۱۳ این گوشی را به تازه ترین آیفون ترجیح داده اید، دلواپس نباشید چون این قابلیت در گوشی شما نیز وجود دارد. اما بعضی اوقات اوقات امکان پذیر در برنامه Find My آخرین مکان ایرپاد قبل از خاموش شدن را نشان ندهد در این صورت می توانید از حالت گمشده و یا iCloud منفعت گیری کنید.

نحوه پیدا کردن ایرپاد گم شده در حالت خاموش

ردیابی ایرپاد گم شده با منفعت گیری از iCloud

اگر ایرپادهای شما به آیفون و یا ایپد جفت شده باشد، با منفعت گیری از برنامه Find My به آسانی می توانید آنها را اشکار کنید. اما اگر به هیچ کدام از این دیوایس ها دسترسی نداشته باشید و یا آخرین مکان ایرپاد روی Find My نمایش داده نشود می توانید از iCloud برای اشکار کردن ایرپاد گم شده خود منفعت گیری کنید.

ادامه مطلب
ژاپن به جستوجو گسترش ایستگاه‌های معلق شبکه 5G در آسمان است

برای منفعت گیری از iCloud فرقی نمی کند خرید ایفون ۱۵ پرو مکس دارید و یا یک آیفون قدیمی و حتی بدون آنها نیز امکان پذیر است. برای اینکار کافی است مرورگر سیستم خود باز کرده و داخل وب سایت iCloud شوید، اگر قبلا داخل نشده اید با Apple id خود داخل شوید و AirPods خود را از منوی کشویی در بالای صفحه انتخاب کنید، سپس از منو روی دکمه Play Sound کلیک کنید.

شایان ذکر است اگر گوشی شما اندرویدی است و به جستوجو راهی برای اشکار کردن ایرپاد گم شده اندروید هستید، منفعت گیری از iCloud بهترین راه است.

حالت گمشده، راهی برای ردیابی ایرپاد گم شده خاموش

اگر ایرپاد خود را گم کرده اید و منفعت گیری از Find My و iCloud کاربردی نیست، می توانید از حالت گمشده برای اشکار کردن AirPods منفعت گیری کنید. با فعال شدن حالت گمشده، در صورت اتصال ایرپادها به یک دستگاه IOS دیگر به شما هشدار داده می بشود و مکان یاب را نشان می دهد که می توانید یک مطلب سفارشی برای یابنده ارسال کنید.

برای فعال کردن حالت گمشده مرحله های زیر را جستوجو کنید.

  • برنامه Find My را باز کنید.
  • روی Devices کلیک کنید.
  • Airpods خود را انتخاب کنید.
  • در زیر علامت گذاری Mark as Lost، گزینه Activate را انتخاب کنید و سپس روی Continue ضربه بزنید.
  • مطلب خود را برای یابنده با اطلاعات تماس خود سفارشی کنید.
  • تیک Notify When Found را بزنید، سپس برای نهایی شدن مجدد Activate را انتخاب کنید.
ادامه مطلب
اپل از آیفون ۱۵ پرو مجهز به بدنه تیتانیومی و حاشیه بسیار ظریف رونمایی کرد

شایان ذکر است حالت گمشده ضمانت نمی کند که شما بتوانید ایرپاد خود را اشکار کنید، چون به فردی که ایرپادها را اشکار می کند بستگی دارد. امکان پذیر یابنده اصلا تمایلی برای برگشت دادن ایرپادها نداشته باشد و این چنین تنظیم مجدد AirPods نیز می تواند این ویژگی را غیر فعال کند.

فعال کردن حالت گمشده

نحوه اشکار کردن کیس ایرپاد

امکان پذیر ایرپادهای شما داخل کیس باشند و شما ایرپادها را همراه با کیس و در یک مکان عمومی گم کرده باشید. در این صورت باید به جستوجو راهی برای اشکار کردن کیس ایرپاد باشید که در این اوقات جستجوی دستی بهترین راه حل برای اشکار کردن ایرپاد گم شده است. اگر این چنین گمان می دهید که ایرپادهای خود را داخل کیس و در یک مکان عمومی گم کرده اید باید به آن مکان بروید و تلاش کنید با منفعت گیری از چراغ LED سفید روی کیس، ایرپاد را اشکار کنید.

ادامه مطلب
مشخصات گلکسی فیت ۳، دستبند تازه سامسونگ پیش از رونمایی آشکار شد

نحوه اشکار کردن ایرپاد گم شده با برنامه Wunderfind

منفعت گیری از برنامه Wunderfind بهترین راه برای اشکار کردن ایرپاد گم شده اندروید و آیفون است. برنامه Wunderfind هم برای IOS و هم برای اندروید کاربردی است و اگر از کاربران اندرویدی هستید می توانید با نصب این اپلیکشن هدفون های گم شده خود را اشکار کنید. برای منفعت گیری از برنامه Wunderfind کافی است آن را روی گوشی خود نصب کنید و داخل برنامه شوید تا دستگاه های بلوتوثی گم شده همانند هدفون های بی سیم اپل را به شما نشان دهد.

علاوه بر موارد مذکور شما می توانید از Siri یا دستیار Google بخواهید که ایرپاد گم شده را برای شما اشکار کند و یا اگر ایرپاد شما در حالت Lost Mode قرار دارد می توانید از شبکه Find My منفعت گیری کنید. با منفعت گیری از شبکه Find My می توانید ایرپاد خود را حتی در صورتی که خارج از محدوده باشد اشکار کنید. این ویژگی با منفعت گیری از دیوایس های IOS دیگر که در نزدیکی ایرپاد شما قرار دارد موقعیت آن را به شما می دهد.

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط