نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو
در پی دستور قضایی، گزینه “عجله ندارم” از اپلیکیشن تپسی حذف شد. این گزینه که به کاربران امکان میداد با پرداخت کرایه کمتر، زمان بیشتری چشم به راه بمانند، پیش از این در اسفند ۱۴۰۲ از اسنپ حذف شده می بود و اکنون از تپسی هم حذف شده است. به نظر میرسد علت این عمل، تمرکز نهادهای نظارتی بر قیمتگذاری در تاکسیهای آنلاین و حذف گزینههایی باشد که به نوعی در قیمت نهایی سفر تاثییر میگذارند.
تپسی در عکس العمل به این عمل حرف های است که مقصد از اراعه گزینههایی همانند “عجله دارم” و “عجله ندارم” پاسخگویی به نیازها و شرایط گوناگون کاربران بوده است. با حذف گزینه “عجله ندارم”، اکنون دو گزینه “عادی” و “تپسی پلاس” برای کاربران در دسترس است.
نکات کلیدی:
- گزینه “عجله ندارم” به علت دستور قضایی از تپسی حذف شد.
- این گزینه پیش از این از اسنپ نیز حذف شده می بود.
- حذف این گزینه به جستوجو تمرکز نهادهای نظارتی بر قیمتگذاری در تاکسیهای آنلاین است.
- تپسی در تلاش است تا با اراعه گزینههای متنوع، نیازهای گوناگون کاربران را پاسخگو باشد.
- اکنون دو گزینه “عادی” و “تپسی پلاس” برای کاربران در دسترس است.
دسته بندی مقالات