واتساپ گسترش فیلتر تازه Favorites را با مقصد دسته‌بندی چت‌ها آزمایش می‌کند_رنگو

واتساپ توسعه فیلتر جدید Favorites را با هدف دسته‌بندی چت‌ها آزمایش می‌کند


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

واتساپ تصمیم دارد فیلتر جدیدی را به نام Favorites گسترش دهد که از آن می‌توان برای دسته‌بندی چت‌ها منفعت گیری کرد.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فیلترهای چت می‌توانند به کاربران پشتیبانی کنند تا بین مکالمات خوانده نشده و گروهی تفاوت قائل شوند. اکنون واتساپ فیلتر جدیدی را در دست گسترش دارد که از طریق آن کاربران می‌توانند چت‌های مورد علاقه خود را نزدیک کرده و بدین ترتیب مکالمات مهم را به آسانی برتری بندی کنند. مطابق اطلاعات انتشار شده ابتدا این قابلیت برای نسخه iOS و در آینده نزدیک برای کاربران اندرویدی انتشار خواهد شد.

گزارش‌های انتشار شده توسط  WABetaInfo مشخص می کند این ویژگی قرار است در نسخه تازه WhatsApp Beta برنامه بتای واتساپ اندروید و iOS گسترش اشکار کند. بدین ترتیب این قابلیت از ویژگی‌های بین پلتفرمی محسوب شده و کاربران واتساپ می‌توانند آن را به زودی توانایی کنند.

ادامه مطلب
احتمال دارد واتساپ در آینده میزبان تبلیغات باشد

در قبل ویژگی مربوط به مدیریت افراد و گروه‌های گوناگون و گسترش آن در واتساپ شناسایی شده می بود. اما جزئیات مربوط به کارکرد آن و این که کاربران چطور قادر می باشند تا چت‌های مورد علاقه خود را در اختیار داشته باشند وجود نداشت. اکنون کاربران می‌توانند از قسمت چت یا تنظیمات برنامه موارد دلخواه را انتخاب کرده و مدیریت چت‌هایشان را به شکلی انعطاف پذیر انجام بدهند.این چنین این قابلیت به کاربران پشتیبانی می‌کند تا به راحتی به با اهمیت ترین چت‌های خود دسترسی اشکار کنند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
قابلیت جدید واتساپ امکان واکنش سریع به متون، عکس و گیف را خواهد داد

اگرچه امکان پذیر ویژگی چت‌های مورد علاقه در ظاهر زیاد ساده باشد اما می‌تواند برای کاربران دارای مکالمات متنی زیاد در طول روز توانایی کاربری متغیری را اراعه کند. واتساپ با اراعه این ویژگی به کاربران پشتیبانی می‌کند تا با اهمیت ترین مکالمات را برتری بندی کرده و بدین ترتیب در زمانشان صرفه‌جویی بشود. اکنون این ویژگی در مرحله بتا قرار داشته و در آینده برای کلیه کاربران واتساپ در دسترس خواهد می بود. به گمان زیاد این قابلیت مورد دقت کاربران این اپلیکیشن قرار خواهد گرفت.

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط