«جک دورسی» از هیئت‌مدیره بلواسکای جدا شد_رنگو

«جک دورسی» از هیئت‌مدیره بلواسکای جدا شد


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

«جک دورسی»، هم‌بنیان‌گذار توییتر، دیگر در هیئت‌مدیره بلواسکای، رسانه اجتماعی که او به راه‌اندازی آن پشتیبانی کرده می بود، وجود ندارد. بلواسکی در دو پست از دورسی سپاس و ضمن قبول جدایی‌اش، اضافه کرد که در جستجوی عضو جدیدی برای هیئت‌مدیره است.

بر پایه پست‌‌های بلواسکای، جک دورسی دیگر در هیئت مدیره این شرکت وجود ندارد. این پست‌ها یک روز بعد از آن انتشار شد که یکی از کاربران در ایکس از دورسی سوال کرد که آیا او تا این مدت در هیئت‌مدیره این شرکت حاضر است یا خیر، و او بدون هیچ توضیحی جواب داد: «خیر».

جک دورسی و کناره‌گیری از هئیت مدیره بلواسکای

نه بلواسکی و نه خود جک دورسی نگفته‌اند که چطور و چرا او هیئت‌مدیره این شرکت را ترک کرده است. اکنون، دو عضو هیئت‌مدیره باقی مانده‌اند: «جی گرابر»، مدیرعامل این شرکت و جرمی میلر مخترع پروتکل مطلب‌رسانی XMPP.

ادامه مطلب
حافظه عضله چیست؛ نقش آن در تناسب اندام و زندگی روزمره

جک دورسی در ابتدا در سال ۲۰۱۹ از بلواسکای به‌گفتن پروژه‌ای برای گسترش یک استاندارد رسانه اجتماعی متن‌باز حمایتکرد. او بعداً با جداشدن از توییتر در سال ۲۰۲۲ به هیئت‌مدیره آن پیوست. اما به نظر می‌رسد که دورسی در این شرکت چندان نقش فعالی را ایفا نکرده است. چراکه اخیراً جی گرابر در مصاحبه‌ای به‌طور ضمنی او گفت که دورسی فقط بعضی اوقات بازخوردهایی به او می‌داد و چندان وجود فعالی نداشت. پیش‌ازآن نیز دورسی حساب بلواسکای خود را بسته می بود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
کدام کشورها در فهرست 25 اقتصاد برتر جهان تا سال 2075 قرار می گیرند؟

بلواسکای بعد از نزدیک به یک سال از راه‌اندازی، در بهمن‌ماه ثبت‌نام بدون دعوت‌نامه را ممکن کرد. در طول آن یک سال، این شبکه اجتماعی نزدیک به ۳ میلیون کاربر را جذب کرده می بود. بعد از آن نیز این پلتفرم ابزار تعدیل محتوای خود با نام Ozone را در اختیار گسترش‌دهندگان گذاشت تا بتوانند سرویس‌های فیلترسازی بیشتری برای کاربران تشکیل کنند.

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط