بهترین مانیتور لمسی ۷۵ اینچ پرو استور

مانیتور تاچ اسکرین


نمایشگرهای لمسی با سایزهای بزرگ قابلیت منفعت گیری در فضاهایی با متراژ زیاد تر را دارند و این به معنی امکان منفعت‌برداری کاربران بیشتری از آن‌ها خواهد می بود. مزیت‌های بی‌شماری را می‌توان برای منفعت گیری از این سیستم خصوصا در فضاهای آموزشی و علمی ذکر کرد اما این تنها جنبه مثبت مانیتورهای لمسی نیست. قوت پردازشی این دستگاه‌ها خصوصا در مدل‌های تازه، ایده بی‌نظیری برای به کارگیری در کاربردهای نوین همانند تبلیغات و ربط با مشتری بوده است.

مانیتور تاچ اسکرینشرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی با راه‌اندازی کیوسک‌های تبلیغاتی در فضاهای فروشگاهی و تردد عموم، معارفه دقیق و جامعی از محصولات خود در اختیار مشتریان قرار خواهند داد و حتی بازخورد آن‌ها را نیز به طور داده‌های مورد قیمت دریافت می‌کنند. تعداد بسیاری از این مانیتورهای لمسی در سایزهای بزرگ و زیاد تر از استاندارد ۷۵ اینچ به بازار اراعه خواهد شد تا نظر مخاطب را به خود جلب کنند. در این قسمت به جستوجو معارفه نمایشگرهای لمسی ۷۵ اینچ و سخن بگویید در رابطه کلیت این دستگاه‌ها هستیم.

خرید مانیتور لمسی تعاملی

ماهیت مانیتورهای لمسی عبارت است از تلاش تشکیل کنندگان این دستگاه برای تشکیل تعامل در قالب یک برد هوشمند. شرکت‌های سازنده نمایشگرهای لمسی در سال‌های تازه زیاد تر تمرکز خود را بر روی گسترش توان پردازشی این سیستم قرار داده‌اند. آن‌ها با فهمیدن خوبی که از نیاز مخاطب برای ربط زیاد تر با دستگاه دریافت کرده‌اند، فضای حافظه موقت زیاد تر برای افزایش شدت جواب سیستم و این چنین منفعت گیری از پردازنده‌های چند هسته‌ای و به روز برای بهبود تشکیل خروجی را در پیش گرفته‌اند.

مانیتورهای لمسی امروزی طبق معمول در ابعاد بزرگ‌تری نسبت به مثالهای قبل اراعه خواهد شد و به جرات سایز ۷۵ اینچ تنها یک استاندارد پایه در زمان خرید نمایشگر لمسی است. خصوصا اگر شما این مانیتورها را برای فضاهایی همانند آموزشی و اداری تهیه می‌کنید، بهتر است به سراغ نمونه مدل‌هایی بروید که اندازه صفحه نمایش آن‌ها مشابه با اندازه فضا و تعداد افراد حاضر باشد. مانیتورهای لمسی ۷۵ اینچی یکی از مشابه‌ترین و استانداردترین سایزها در این حوزه می باشند. این دستگاه‌ها نه آنقدر کوچک‌اند که امکان تسلط تماشاگر بر مفاهیم آن افت اشکار کند و نه آنقدر بزرگ چه نیاز به هزینه کرد بیشتر از حد امکان باشد و اتلاف منبع های صورت بگیرد.

ادامه مطلب
آشکار شدن اطلاعات بیشتر از ۲۰ هزار کارمند وزارت دفاع آمریکا تایید شد
آخرین مطالب

علاقه‌مندان در زمان مراجعه به بازار و فروشگاه‌های معتبری همچون پرو استور، شرح دقیقی از نوع نیاز خود اراعه خواهند داد و اندازه صفحه نمایش دستگاه مشابه با این توضیحات خواهد می بود. در نهایت باید به این مسئله اشاره کنیم که مانیتورهای لمسی قسمت مهمی از جامعه را دچار خود می‌کند و منفعت گیری از آن‌ها می‌تواند راندمان یادگیری و فهمیدن نوشته را برای قسمت بزرگی از جامعه آسان‌تر کند.

ابعاد ۷۵ اینچ در نمایشگر لمسی

به کارگیری مانیتورهای تاچ با سایز ۷۵ در تعداد بسیاری از حوزه‌های گوناگون مقدور است. همان طور که اشاره شد اندازه بزرگی صفحه نمایش این دستگاه تناسب خوبی با زیاد تر کاربردهای ممکن در بازار دارد. به برخی از  مزایای منفعت گیری از مانیتور لمسی ۷۵ اینچ در زیر اشاره کامل خواهیم داشت :

ادامه مطلب
چت بات ChatGPT اکنون با قابلیت وبگردی امکان دسترسی به اطلاعات وب را دارا است

کاربردهای تبلیغاتی مدام تاثیرات بزرگی بر روی مشتری‌های بالقوه صنایع و کسب و کارها داشته‌اند. مشاهده تصویری از یک محصول و یا بخشی از روال خدمت‌رسانی بر روی مانیتورهای دلنشین لمسی، می‌تواند نگاه تعداد بسیاری از رهگذران و مراجعه کنندگان را به خود جلب کند. امروزه تعداد بسیاری از کسب و کارهای مشهور و سطح بالای دنیا با طراحی کاتالوگ‌هایی در ربط با نوع کار خود، عمل به تحول نگرش در مشتری کرده‌اند. با دقت به Interactive Touchscreen حاضر در بازار طبق معمول با کیفیت عکس بالاتر از فول اچ دی اراعه می‌بشود، این جذابیت‌ها و نمود‌های بصری را به شکل شگفت آوری گسترش می‌بخشند.

نمایشگر لمسی اداری

محیط‌های آموزشی در دنیای امروز نیازمند به کارگیری ترفندهایی در جهت بهبود راندمان خود می باشند. به عبارت دیگر جنس یادگیری دانشجویان، دانش آموزان و در کل مخاطبان یک نوشته تحول یافته است و این نوشته باید در روال یادگیری آن‌ها نیز مد نظر قرار گیرد. مانیتور لمسی ۷۵ اینچ در یک فضای کلاسی به راحتی می‌تواند شما را به مقصد خود در رابطه ترقی بازده رساند. تصاویر و ویدیوها تاثییر بیشتری از متن و صدا خواهند داشت و همین نوشته تمرکز افراد حاضر در یک کلاس را زیاد تر خواهد کرد.

به کارگیری فناوری در روال یک نوشته، جذابیت‌های آن را برای مخاطبین زیاد تر می‌کند. مانیتورهای لمسی از جمله گسترش یافته‌ترین سیستم‌های حال حاضر دنیا می باشند که تقریبا همه عملکردهای ملزوم برای یک کاربر در هر سطحی را فراهم می‌کنند. تکنولوژی و جنبه‌های گوناگون آن جهت خواهد شد که کاربران با اشتیاق بیشتری نسبت به آن روبرو شوند و پیگیری بیشتری از خود نشان دهند.

مانیتورهای لمسی ۷۵ اینچی از جمله گزینه‌های زیاد مناسب برای اتاق جلسات و کنفرانس‌ها می باشند. سازمان‌هایی که تعداد جلسات بیشتری را به طور دوره‌های وقتی متناوب برگزار می‌کنند، می‌توانند از مزایای این دستگاه برای بهبود راندمان کار منفعت ببرند. این چنین با دقت به توان این دستگاه برای تجزیه و تحلیل داده‌های ورودی، اطلاعات خروجی به شکل نمودارها و چارت‌های گرافیکی پشتیبانی بسیاری برای اخذ تصمیم‌های مهم به مدیران خواهد کرد.

ادامه مطلب
رشد پیروزی آمیز هواوی در چین و ادامه افت فروش آیفون

مدل‌هایی از نمایشگر تاچ ۷۵ اینچی

نمایشگرهای ۷۵ اینچی از نوع لمسی شامل مدل‌های مختلفی از برندهای شناخته شده دنیا می‌باشند. پرو استور در زیر به سه مدل از این دستگاه‌ها نگاهی کرده است.

نمایشگر لمسی سی تاچ ۶۰۷۵U

شرکت سیتاچ یکی از تخصصی‌ترین برندهای فعال در عرصه ساخت مانیتورهای لمسی است. مدل ۶۰۷۵U این شرکت دارای صفحه نمایشی به اندازه ۷۵ اینچ می‌باشد که رزولوشن معادل ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل را به تماشاگر اراعه خواهد کرد. این مانیتور ۴k در دو آیتم کلیدی نرخ به روز رسانی و زمان جواب به سطح زیاد ایده آلی رسیده است. نرخ تازه سازی معادل ۶۰ هرتز و زمان جواب هم در نزدیک به ۸ میلی ثانیه برآورد می‌بشود.

این مقادیر نشان دهنده شدت بالای دستگاه در نمایش محتوا و افزایش کیفیت آن حتی در این شدت می‌باشد. تکنولوژی صفحه نمایش این دستگاه با منفعت گیری از مادون قرمز راه‌اندازی شده است و راندمان زیاد بالایی دارد. این چنین کاربران قادر خواهند می بود با منفعت گیری از قابلیت چند لمسی بر روی این صفحه، به طور همزمان از آن منفعت‌برداری کنند. نور بعد عرصه محتوای پخش شده از این طریق به اندازه ۳۵۰ نیت بوده و کنتراستی معادل ۱۲۰۰ به ۱ برای آن در نظر گرفته شده است. نمایشگر لمسی سی تاچ امکان نصب بر روی پایه گردان را دارد و به سادگی می‌توان آن را در فضاهای گوناگون جابه‌جا کرد.

ادامه مطلب
باکتری‌های خون آشام و مرگبار به راحتی وجود خون را تشخیص می دهند_رنگو

مانیتور تاچ اسکرین Samsung Flip 3 WM75A

شرکت سامسونگ از این مدل خود به گفتن یکی از مانیتورهای قابل منفعت گیری در او گفت و گو تبلیغات و سالن‌های جلسات یاد کرده است. مجددا اندازه صفحه نمایش به مقدار ۷۵ اینچ بوده و کیفیت عکس هم معادل ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل خواهد می بود. پیاده سازی صفحه نمایش و اسکرین تاچ آن با منفعت گیری از فناوری مادون قرمز می‌باشد و قلم استایلوس برای منفعت‌گیری از امکانات نمایشگر مورد منفعت گیری قرار خواهد گرفت.

این دستگاه چند کاربره امکان اتصال کامپیوتر خشابی ops را هم دارد و ترقی مشخصات فنی با منفعت گیری از این مفهوم به سادگی قابل دسترس خواهد می بود. علاوه بر پورت‌های متعدد برای اتصالات فیزیکی، قابلیت ربط بیسیم از طریق فناوری وای فای هم وجود دارد. Samsung در معارفه این مانیتور لمسی خود اشاره به طول عمر ۳۰ هزار ساعتی این دستگاه می‌کند می‌تواند سال‌ها بدون هیچ مشکلی سرویس‌دهی مناسبی برای کاربردهای گوناگون داشته باشد.

قیمت خرید مانیتور لمسی

مانیتور لمسی جی پلاس GSB-75MD

شرکت جی پلاس در ادامه معارفه مانیتورهای لمسی با کیفیت خود، از مدل GSB-75MD رونمایی کرده است. این سیستم نمایشگر ۷۵ اینچی دارای رزولوشن ۴k بوده و شکل پیاده‌سازی صفحه نمایش برای آن به طور اینفرارد خواهد می بود. جی پلاس شبیه زیاد تر مانیتورهای لمسی خود به سراغ منفعت گیری از قلم استایلوس و امکانات بی مانند آن رفته است تا از این طریق دست مخاطب را برای انواع عملکردهای ممکن بر روی دستگاه باز کند.

پیاده‌سازی تاچ اسکرین بر روی صفحه نمایش آن با منفعت گیری از تکنولوژی مادون قرمز بوده است. همین نوشته جهت می‌بشود تا امکان لمس همزمان ۲۰ نقطه بر روی این سیستم وجود داشته باشد و کاربران گوناگون بتوانند در آن واحد کار خود را بر روی صفحه نمایش انجام بدهند. منبع تامین نور بعد عرصه برای تصاویر در این دستگاه با منفعت گیری از لامپ‌های ال ای دی بوده و سطح مصرف انرژی در آن نیز منصفانه و قابل قبول است.

ادامه مطلب
هزینه‌های بالای تولید آیفون ۱۵ باعث افزایش قیمت آیفون ۱۶ خواهد شد

Gplus در طراحی این دستگاه با کیفیت خود امکان اتصال کامپیوترهای ops را هم فراهم کرده است تا امکان ترقی فنی برای دارندگان در طول زمان زمان منفعت گیری وجود داشته باشد. این چنین اسپیکر تعبیه شده بر روی این دستگاه نمایشگر دارای توان معادل ۱۵ وات است که با دقت به کاربردهای آن کاملا پاسخگوی نیازهای مخاطبین خواهد می بود. علاوه بر این از اندروید ۸ به گفتن سیستم عامل نصب شده بر روی این دستگاه یاد می‌بشود که با دقت به آشنایی قبلی کاربران، توانایی راحت و بدون دردسری را برای آن‌ها به همراه خواهد داشت. برای آگاهی از قیمت مانیتور تاچ جی پلاس به دسته این محصول در سایت پرو استور مراجعه فرمایید.

بهترین نمایشگر لمسی از پرو استور

مانیتورهای لمسی به طور گسترده در کاربردهایی همانند آموزشی و تبلیغاتی مورد منفعت گیری قرار می‌گیرند. شرکت‌های سازنده این دستگاه استانداردهای مشخصی را در رابطه اندازه صفحه نمایش مراعات می‌کنند که یکی از بهترین و مشابه‌ترین آن‌ها سایز ۷۵ اینچ است. نمایشگرهای لمسی ۷۵ اینچی امکان اراعه محتوا را در یک قالب اختصاصی و بهینه فراهم خواهند کرد. شرکت پرواستور هم آماده اراعه اطلاعات تخصصی در رابطه انتخاب نمایشگرهای لمسی با اندازه اشاره شده می‌باشد. برای دریافت دمو محصولات و خواست کالای مورد نظرتان با شماره ۰۲۱-۵۲۴۷۲۰۰۰ تماس بگیرید.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها