تاریخ و مکان رونمایی از گلکسی اس ۲۴ افشا شد

تکنا


سامسونگ تصمیم دارد از تلفنهای تازه سری گلکسی در تاریخ ۲۷ دی ماه و در کالیفرنیا رونمایی کند. مطابق اطلاعات افشا شده سامسونگ از ساعت تلفنهای تازه خود را در دی ماه امسال و در زادگاه محصولات اپل رونمایی کند. علاوه بر تاریخ و مکان رونمایی از پرچمدارهای تازه سامسونگ اطلاعاتی از زمان پیش خرید این گوشی نیز انتشار شده است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش‌های انتشار شده در نشریه‌های کره‌ای مشخص می کند سری گلکسی اس ۲۴ قرار است در تاریخ ۱۷ ژانویه سال تازه میلادی در سن خوزه کالیفرنیا رونمایی بشود. این در حالی است که سامسونگ هر ساله اتفاقات خود را در شهر نیویورک برگزار کرده می بود. اما امسال این شرکت برای معارفه دستگاه‌های تازه کالیفرنیا را برگزیده است.

مطابق گزارش‌ها کاربران می‌توانند محصولات تازه سامسونگ را از تاریخ ۱۸ ژانویه برای پیش خرید انتخاب کنند. این چنین دستگاه‌های پیش خرید شده از ۲۶ تا ۳۰ ژانویه نیز تحویل این مشتریان خواهد شد. خرید عادی این محصول نیز از تاریخ ۳۰ ژانویه انجام می‌بشود.

ادامه مطلب
افشاگران از تشکیل نمونه اولیه آیفون ۱۶ پرو به همراه حفره دایره نمایشگر خبر دادند

تا این مدت قیمت رسمی و مورد تایید سری گلکسی اس ۲۲ اشکار نشده است. اما به نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم ندارد تغییراتی را در قیمت این سری از تلفنها تشکیل کند. به این علت گلکسی اس ۲۴ با قیمت پایه ۹۰۰ دلار اغاز شده نوع پلاس آن نیز ۱۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. گلکسی اس ۲۴ اولترا با قیمت ۱۲۰۰ دلار به بازار اراعه می‌بشود. پیش از این نیز گزارش‌هایی در رابطه فه شدن قابلیت‌های هوش مصنوعی به گلکسی اس ۲۲ انتشار شده می بود که نشان می‌داد این گوشی اولین گوشی هوشمند سامسونگ با قابلیت‌های هوش مصنوعی خواهد می بود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
بزرگترین هتل های تهران کدامند؟



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها