رندرهای متعلق به هواوی نوا ۱۲ بهمراه دوربین‌های سه گانه و فلش حلقه‌ای ال ای دی انتشار شد

تکنا


رندرهایی از گوشی هواوی نوا ۱۲ انتشار شده است که مشخص می کند این بین رده پرهیجان دارای دوربین‌های سه گانه و یک حلقه ال ای دی در پنل پشتی است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی تصمیم دارد به زودی از تلفنهای تازه نوا ۱۲ رونمایی کند رندرهایی که اخیرا در رابطه این گوشی انتشار شده مشخص می کند طراحی این گوشی به چه نحوی انجام شده است. یکی از منبع های آگاه در رابطه طراحی این گوشی حرف های در پنل پشتی سه دوربین قرار گرفته و و یک چراغ حلقه‌ای ال ای دی نیز دور یکی از آنها وجود دارد.

از شباهت‌های این گوشی با نوا ۱۱ می‌توان به برجستگی دوربین‌ها با دایره طلایی بزرگ در اطراف آنها اشاره کرد. اما در حالت کلی پیکربندی دوربین‌های کوچکتر متفاوت بوده و کلید پاور نیز دارای بیرون زدگی است. نوشته مشخص می کند هواوی در نوا ۱۲ از صفحه نمایش اولد به همراه اسکنر تاثییر انگشت منفعت گیری کرده است.

ادامه مطلب
آنر در فروش گوشی‌های تا شدنی از هواوی سبقت گرفت

مطابق گزارش‌هایی که پیش از این انتشار شده می بود این گوشی دارای سه عضو از خانواده نوا ۱۲ است و به گمان زیادً نوا ۱۲ پرو نیز در بین آنها وجود دارد. این چنین نوا ۱۲ اولین مجموعه تجهیزبه پردازنده تازه فایو جی خواهد می بود.

تلفنهای سری نوا ۱۲ از شارژ سریعتری حمایتمی‌کنند. این در حالی است که فناوری شارژ ۶۷ واتی در نوا ۱۱ به کار رفته است. این چنین در این سری از تلفنهای نوا ناظر ترقی دوربین‌های پشتی و دوربین سلفی آن خواهیم می بود.

ادامه مطلب
هواوی با بودجه دولتی ساخت یک شبکه تراشه خودکفا را اغاز می‌کند



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها