رونمایی از نسل تازه نمایشگرهای اولد سامسونگ همراه با کارآمدی شارژدهی در تلفنها خواهد می بود

تکنا


سامسونگ تصمیم دارد پنل‌های تازه اولد از نوع فسفرسنت آبی را در سال ۲۰۲۵ در تلفنهای هوشمند پرچم‌دار مورد منفعت گیری قرار دهد.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اکنون نمایشگرهای جاری تلفنهای موبایل شامل زیر پیکسل‌های سبز و قرمز فسفرسنت می باشند. اما نوع دیودهای آبی به کار گرفته شده تا این مدت از جنس فلورسنت است. به این علت از نظر فنی هم چنان با پنل‌های PHOLED تفاوت دارند.

دیودهای فسفرسنت تازه سامسونگ با بازده ۱۰۰ درصدی لومینسانس علتبهبود انرژی خواهند شد. در صورتی که ساخت این دیودها به شکلی مناسب انجام گیرد علاوه بر بهبود بازده انرژی ناظر به کارگیری آن در تلفنهای هوشمند خواهیم می بود. یقیناً باید این مسئله را در نظر گرفت که عمر دیود فسفرسنت آبی نسبت به نوع فلورسنتی آن نزدیک به ۵۵ کمتر است.

ادامه مطلب
این ربات زیردریایی می‌تواند به طور خودکار بازرسی‌های زیر آب را انجام دهد_رنگو

مطابق گزارش‌هایی که رسانه‌های کره‌ای زبان از جمله TheElec،  انتشار کرده‌اند طول عمر کمتر این دیودها نقطه ضعف آنها محسوب شده و سامسونگ نیز تلاش دارد با از بین بردن این مشکل از آنها در محصولات گوناگون تا سال ۲۰۲۵ منفعت گیری کند. حاضر عمر کمتر آنها مانع از به کارگیری این فناوری در تجهیزات تجاری می‌بشود.

قسمت تحقیق و گسترش سامسونگ به کوششهای خود ادامه خواهد داد تا بتواند اولین پنل‌های PHOLED را اراعه کرده و بازار سال‌های آینده را نیز به خود تعلق دهد.

ادامه مطلب
ماهواره‌ تازه اسپیس ایکس برای اراعه اینترنت ماهواره ای در گوشی های عادی پرتاب می‌بشود



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها