ردمی در ۱۰ سال قبل یک میلیارد گوشی فروخته است

ردمی در 10 سال گذشته یک میلیارد گوشی فروخته است


ردمی، برند متعلق به شیائومی در طول چند سال قبل به یکی از شرکت‌های برجسته صنعت موبایل جهان تبدیل شده است و اکنون این شرکت اظهار کرده که طی دهه قبل موفق‌شده تا یک میلیارد گوشی به فروش رساند. دستاورد قابل‌دقت این شرکت توسط «لو ویبینگ»، یکی از مدیران کلیدی گروه شیائومی و مدیرعامل ردمی اظهار شده است.

اغاز کار ردمی تا فروش یک میلیارد دستگاه

ماجراجویی ردمی از سال ۲۰۱۳ به‌گفتن یکی از برندهای شیائومی اغاز شد و از آن به‌گفتن یک خط تشکیل تازه با مقصد اراعه تلفنهای هوشمند با کیفیت و مقرون‌به‌صرفه یاد شده است. این استراتژی علتتحول بازار تلفنهای هوشمند شده است و این چنین علتشده تا شیائومی به‌شدت مشتریان خود را گسترش دهد. ماجرا به همین مورد ختم نمی‌بشود و شیائومی سال ۲۰۱۹ در یک حرکت استراتژیک، ردمی را به‌گفتن یک برند فرعی جدا گانه معارفه کرد تا استقلال و تمرکز بیشتری داشته باشد.

ادامه مطلب
چطور خودمان را معارفه کنیم که در یاد بمانیم؛ ۱۴ پیشنهاد خلاقانه

ردمی با این تحول استراتژیک، به شکوفایی، نوآوری و گسترش خط تشکیل خود در ادامه گفت و اکنون موفق‌شده تا جایگاه خود را در بازار زیاد رقابتی موبایل تحکیم کند.

اکنون این شرکت مراسم اختصاصی‌ای را ترتیب داده است و از شرکای مهم خود که در ده سال قبل نقش مهمی در ماجراجویی رد‌می داشته‌اند دعوت کرده است. «لو ویبینگ»، مدیرعامل ردمی، در این مراسم علاوه بر اشاره به فروش یک میلیارد گوشی در ۱۰ سال قبل، برای تحکیم پیوند این شرکت با شرکای خود نیز تلاش کرده است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
انتقاد مجدد ایلان ماسک از کارمندان دورکار: از واقعیت جدا شده‌اند!



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها