ابعاد تلویزیون ۸۵ اینچ چه مقدار است؟ (محاسبه دقیق)

ابعاد تلویزیون 85 اینچ چقدر است؟ (محاسبه دقیق)


همانطور که می‌دانید، واحد اندازه‌گیری نمایشگر تلویزیون اینچ است. این واحد اندازه‌گیری امکان پذیر در سرزمین ما چندان شناخته شده نباشد، اما در کشورهای دیگر گاه به‌جای متر و سانتی‌متر مورد منفعت گیری قرار می‌گیرد. تلویزیون‌ها نیز با همین واحدها اندازه‌گیری خواهد شد‌. برای اندازه‌گیری تلویزیون ۸۵ اینچ سامسونگ می‌بایست عرض و ارتفاع آن را اندازه‌گیری و سپس با محل نصب سنجید.

هر اینچ چند سانت است؟

هرچند که تعداد بسیاری از مردم با واحد اندازه‌گیری اینچ بیگانه‌اند؛ اما برای محاسبه آن نیاز به فرمول‌های سخت نیست. اینچ معادل ۲.۵ سانتی‌متر است و به‌راحتی می‌توان با یک ضرب یا تقسیم ساده اشکار کرد که تلویزیون ما چند اینچ است. به‌گفتن مثال تلویزیون ۸۵ اینچ جز یکی از تلویزیون‌های ابعاد بزرگ درنظر گرفته می‌بشود و طبق معمول برای خانه‌های بزرگ یا مکان‌های عمومی مورد منفعت گیری قرار می‌گیرد.

ادامه مطلب
تلویزیون شهری، ویدیو وال (رنتال)، تابلو روان، تلویزیون شهری سه بعدی

چطور تلویزیون ۸۵ اینچ را اندازه بگیریم؟

ما برای محاسبه ابعاد تلویزیون ۲ راه داریم. یکی اندازه‌ وتر یا همان فاصله گوشه تا گوشه تلویزیون و فرد دیگر اندازه‌گیری طول و عرض تلویزیون است. اندازه گیری ضخامت یا قطر نیز مرسوم است، ولی اثری روی اینچ تلویزیون ندارد. تلویزیون ۸۵ اینچ، دارای ارتفاع (طول) ۱۰۶ سانتی‌متر و دارای عرض ۱۸۸ سانتی‌متر است که با خط‌کش یا متر سنج قابل اندازه‌گیری است، اما بهترین راه اندازه‌گیری فاصله بین یک گوشه تا گوشه‌‌ی روبه رو و ناموافق جهت آن است. بعد در این روش مترسنج شما باید از میانه تلویزیون بگذرد و به گوشه دیگر برسد. قطر مستطیل همان اندازه تلویزیون برحسب اینچ است. یقیناً اگر مقیاس اندازه‌گیری شما برحسب اینچ باشد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
بلومبرگ از پروژه ربات خانگی اپل پرده برداشت_رنگو

تلویزیون چند اینچی بهتر است؟

در جواب به این سوال باید بگوییم که با اهمیت ترین آیتم برای خرید تلویزیون دقت به مکانی است که قرار است تلویزیون شما نصب بشود‌. اگر خانه‌ای بزرگ دارید و به‌جستوجو تلویزیونی هستید که از فاصله دور توان مشاهده همه جزئیات تصاویر را داشته باشید، بهتر است تلویزیون ۸۵ اینچ تهیه کنید. این در حالی است که انتخاب تلویزیون ۸۵ اینچی برای اتاق‌ خواب‌های کوچک و خانه‌های کوچک پیشنهاد نمی‌بشود. به‌هرحال می‌بایست قبل از خرید به ابعاد محیط دقت کافی داشته باشید.

ابعاد تلویزیون بر روی چه چیزی تاثییر می‌گذارد؟

احتمالا برخی افراد در جریان این حقیقت نباشند، که افزایش ابعاد تلویزیون می‌تواند برکیفیت و کارایی آن موثر باشد. هنگامی صفحه نمایشگر تلویزیون گسترده‌تر باشد، پیکسل‌های بیشتری می‌توانند در آن وجود داشته بعد کیفیت رنگ‌ها و تصاویر نیز زیاد تر خواهد شد. علاوه‌بر این تلویزیون‌های بزرگ به‌علت نشان دادن جزئیات دقیقی از تصاویر علتخواهد شد که چشم انسان انرژی کمتری را برای تطابق تصاویر روی شبکیه صرف کند و از پیرچشمی یا عیوب انکساری چشم جلوگیری می‌کنند‌.

ادامه مطلب
احتمال دارد واتساپ در آینده میزبان تبلیغات باشد

بازه ابعاد تلویزیون از ۳۲ تا ۹۵ متغیر است که در این بین تلویزیون ۸۵ یک محصول بزرگ با قابلیت‌های اختصاصی در نظر گرفته می‌بشود. این تلویزیون گزینه مناسبی برای محل کار، رستوران و خانه‌های ویلایی بزرگ است. تلویزیون ۸۵ اینچ، یک گزینه بی همتا و انتخاب افرادی است که مایلند تصاویر را با حداکثر بزرگنمایی مشاهده کنند.

تلویزیون سایز ۸۵ اینچ چه مزیتی دارد؟

تعداد بسیاری از افراد هنگامی تلویزیون با سایز کوچک خریداری می‌کنند، بعد از مدتی پشیمان شده و مایلند که آن را با یک مدل بزرگتر جانشین کنند. یکی از با اهمیت ترین دلایل این کار عدم تناسب سایز تلویزیون با فضای انتخابی است. هر چه مقدار سایز تلویزیون زیاد تر باشد، شما ناچارید که فاصله خود را تا تلویزیون زیاد تر کنید و به‌ این صورت از ابراز صدمه‌های چشمی جلوگیری می‌بشود‌.

ادامه مطلب
به حرف های بلومبرگ ساخت تراشه‌های پیشرفته توسط هواوی با منفعت گیری از فناوری آمریکایی انجام گرفت

این چنین زاویه دید شما در نگاه کردن به تلویزیون موثر است‌. بهترین زاویه دید برای تلویزیون حالت استاندارد آن است که باید نزدیک به ۳۰ درجه باشد. بهترین فاصله دید شما از تلویزیون ۸۵ اینچ می‌بایست حداقل ۳.۵ متر باشد تا تصاویر را با کیفیت از تلویزیون ببینید و این چنین آسیبی به قوت تطابق چشم شما داخل نشود.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها