بهترین گوشی های سامسونگ در رنج‌های قیمتی گوناگون

راهنمای خرید بهترین گوشی موبایل - گلکسی A05


تلفنهای هوشمند سامسونگ همیشه از محبوب‌ترین‌های بازار بوده‌اند و طرفداران خاص خود را دارند. در نوشته راهنمای خرید گوشی موبایل دیجیاتو، به‌طور ماهانه بهترین تلفنها از همه برندها را معارفه می‌کنیم، ولی اگرصرفا به‌جستوجو لیستی از بهترین گوشی های سامسونگ هستید، نوشته پیش رو برای شما است.

در نوشته بهترین گوشی های سامسونگ، مدل‌هایی را که در یک سال و‌ نیم تازه روانه بازار شده‌اند، انتخاب کرده‌ایم. این چنین قیمت‌های این تلفنها مربوط به زمان نگارش نوشته می باشند و امکان پذیر در طول یک ماه نوسان داشته باشند. در ادامه بهترین تلفنهای سامسونگ را به‌ترتیب قیمت معارفه می‌کنیم. طی ماه جاری، قیمت برخی از تلفنهای سامسونگ افزایش یافته است و برخی مدل‌ها با افت قیمت قابل‌توجهی روبه رو شده‌اند. با دقت به این تغییرات، مدل‌های پیشنهادی جدیدی را به شما معارفه می‌کنیم.

ادامه مطلب
مهم‌ترین انواع مرزهای شخصی و اهمیت تعیین آنها

به گمان زیادً اگر به لیست موجودی برخی فروشگاه‌ها نگاهی انداخته باشید، فروخته‌شدن برخی تلفنهای قدیمی‌تر سامسونگ توجهتان را به خود جلب کرده است. در بین این مدل‌های قدیمی از تلفنهای سامسونگ، تعدادی می باشند که می‌توانند قیمت خرید مناسبی داشته باشند. بااین‌حال نظر می‌کنیم که به‌سمت این مدل‌های قدیمی‌تر نروید؛ چون به‌لحاظ حمایتنرم‌افزاری ضعیف‌تر از مدل‌های تازه‌داخل می باشند و رسماً منسوخ شده‌اند. گزینه‌هایی که در این لیست نظر کرده‌ایم، تلفنهای جدیدتری می باشند. اگر به مدل‌های اقتصادی علاقه‌مند هستید، می‌توانید به راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان نگاهی بیندازید.


آخرین مطالب
ادامه مطلب
نابودی سیارک بنو، هدف آینده ناسا

بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ

در ادامه بهترین گوشی های سامسونگ در بین مدل‌های اقتصادی را معارفه می‌کنیم که مناسب کاربرانی با بودجه محدودتر می باشند.


گلکسی A05 مدل ۴/۶۴ گیگابایتی ؛ مجموعه‌ای از امکانات دلنشین با برچسب قیمت اقتصادی : ۴ میلیون تومان

مشخصات گلکسی A05
نمایشگر ۶.۷ اینچی از نوع PLS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل
چیپست مدیاتک Helio G85
ترکیب رم و حافظه داخلی ۴/۶۴، ۴/۱۲۸ و ۶/۱۲۸ گیگابایتی
سیستم‌عامل اندروید ١۳ با پوسته One UI Core 5
دوربین مهم ۲ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی و عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ شارژ سیمی ۲۵ وات
وزن ۱۹۵ گرم
قابلیت‌های جانبی تجهیزبه جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و درگاه جداگانه کارت حافظه MicroSD

گلکسی A05 (بازدید دیجیاتو) را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌های اقتصادی بازار از شرکت سامسونگ دانست. این گوشی مشخصاتی غالباً همانند به گلکسی A04 دارد؛ اما در عوض از چیپست قدرتمندتری منفعت‌مند شده و نمایشگر بهتری را هم در اختیارتان می‌گذارد. مغز متفکر این گوشی، چیپست مدیاتک Helio G85 است که در گوشی گران‌تری همانند گلکسی A14 ناظر به‌کارگیری تراشه شبیه آن هستیم. در کل این چیپست با همراهی رابط کاربری سبک‌سازی شده One UI Core 5 می‌تواند پاسخگوی همه نیازهای روزمره و ابتدایی شما باشد.

نمایشگر ۶.۷ اینچی گلکسی A05 از کیفیت مناسبی منفعت می‌برد اما رزولوشن پایین عکس آن به گمان زیادً تأثیر منفی در توانایی کاربری شما داشته باشد. این گوشی اقتصادی به دو دوربین در قاب پشتی تجهیزشده که تنها دوربین مهم ۵۰ مگاپیکسلی آن کیفیت خوبی دارد و دوربین ثانویه آن عملاً بی‌کاربرد است. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی گلکسی A05 با دقت به ترکیب سخت‌افزار کم‌مصرف و نرم‌افزار بهینه، شارژدهی طویل را اراعه می‌کند؛ اما اگر به‌جستوجو خرید بهترین گوشی سامسونگ تا ۵ میلیون هستید، A05s گزینه مناسب شما خواهد می بود.


گلکسی A05s مدل ۴/۱۲۸ گیگابایت ؛ بهترین گوشی اقتصادی سامسونگ : ۵.۲ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی موبایل - گلکسی A05s
مشخصات گلکسی A05s
نمایشگر ۶.۷ اینچی از نوع PLS LCD با رزولوشن ١۰٨۰ در ٢۴۰۰ پیکسل و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی
چیپست اسنپدراگون ۶۸۰
ترکیب رم و حافظه داخلی ۴/۶۴، ۴/١٢٨ و ۶/١٢٨ گیگابایتی
سیستم‌عامل اندروید ١٣ با پوسته One UI Core 5
دوربین مهم ٣ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق‌سنج ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ١٣ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ شارژ سیمی ۲۵ وات
وزن ۱۹۴ گرم
قابلیت‌های جانبی تجهیزبه جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، حسگر تشخیص تاثییر انگشت و درگاه جداگانه کارت حافظه MicroSD

گلکسی A05s بی‌شک بهترین گوشی اقتصادی سامسونگ است. این گوشی زیاد تر می‌تواند مناسب افرادی باشد که به مدرن بودن گوشی خود اهمیت خواهند داد. مغز متفکر گلکسی A05s تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ است که قوت مناسبی در منفعت گیری روزمره دارد و قوت پردازشی آن برای اجرای بازی‌های نه‌چندان سنگین کفایت می‌‌کند. دوربین مهم این گوشی شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با عملکردی قابل‌قبول است. در کنار آن نیز دوربین‌های فرد دیگر منفعت گیری شده‌اند که نمی‌توان به آن‌ها اتکا کرد.

مدل ۴/۱۲۸ گیگابایتی گلکسی A05s با قیمت کم‌تری نسبت به دیگر مدل‌ها در بازار قابل خریداریست. یکی دیگر از ویژگی‌های قابل‌دقت این گوشی اقتصادی تازه سامسونگ، منفعت‌مندی آن از اندروید ۱۳همراه با حمایتنرم‌افزاری ۴ ساله است که این چنین ویژگی در دیگر رقبای این رده قیمتی دیده نمی‌بشود. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی و حسگر تاثییر انگشت روی دکمه پاور از دیگر مشخصات این گوشی می باشند. یقیناً زحمت خرید شارژر این گوشی بر مسئولیت خودتان خواهد می بود چون سامسونگ شارژر را از جعبه تلفنهای اقتصادی‌اش نیز حذف کرده است. برای آشنایی زیاد تر با این نماینده اقتصادی سامسونگ، نوشته بازدید آن‌را بخوانید یا ویدیوی زیر را تماشا کنید:


بهترین گوشی های بین رده سامسونگ

در این قسمت از راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ طی ماه جاری، بهترین گوشی های بین رده سامسونگ را معارفه می‌کنیم.


گلکسی A15 مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی ؛ بین‌رده‌ای مورد قیمت با دست‌پخت کره‌ای‌ها : ۷ میلیون تومان

گلکسی A15
مشخصات گلکسی A15
نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن ١۰٨۰ در ٢٣۴۰ پیکسل و نرخ رفرش ٩۰ هرتز
چیپست مدیاتک Helio G99
ترکیب رم و حافظه داخلی ١٢٨/۴، ١٢٨/۶، ١٢٨/٨ و ۸/۲۵۶ گیگابایتی
سیستم‌عامل اندروید ١٣ با پوسته ۱.One UI Core 5
دوربین مهم ٣ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، ۵ مگاپیکسلی فوق‌عریض و ماکروی ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ١٣ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ شارژ سیمی ٢۵ وات
وزن ١٩۵ گرم
قابلیت‌های جانبی حسگر تشخیص تاثییر‌انگشت و درگاه کارت حافظه MicroSD

گلکسی A15 را می‌توان بهترین گوشی تا ۷ میلیون سامسونگ دانست؛ دستگاهی که با منفعت‌‌مندی از مشخصات شبیه گلکسی A24 (بازدید دیجیاتو)، از تازه ترین بین‌رده‌های سامسونگ در بازار ایران است و چند هفته زیاد تر از وجود آن در بازار نمی‌گذرد. همان گونه که انتظار می‌رفت، قیمت این گوشی افت قابل توجهی اشکار کرده و اکنون مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی آن به نزدیک به ۷ میلیون تومان رسیده تا قیمت خرید بیشتری اشکار کند. درواقع گلکسی A15 را می‌توان گلکسی A24 با نرم‌افزار به‌روز دانست. نسخه ۵G این گوشی نیز اخیراً در فروشگاه‌ها حاضر شده، اما تفاوت ناچیز و قیمت زیاد تر مدل ۵G از قیمت خرید آن می‌کاهد.

تراشه ۶ نانومتری مدیاتک هلیو G99 در کنار ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی می‌توانند از مسئولیت اجرای اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1 برآیند؛ اما بازدید‌‌های دیجیاتو از گلکسی A15 نشان خواهند داد که این گوشی در نسخه تجهیزبه رم ۶ گیگابایتی می‌‌تواند کارکرد پایدارتری را در طویل‌زمان به‌ارمغان بیاورد. اوضاع هنگامی بهتر می‌بشود که نمایشگر سوپر امولد ۹۰ هرتزی با رزولوشن فول اچ‌دی و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیتی را نیز به این مجموعه اضافه کنیم. از همه مهم‌تر، حمایتنرم‌افزاری و امنیتی این گوشی زیاد زیاد تر از رقبای هم‌قیمت است.

دوربین مهم ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی کیفیت مساعد دارد اما مهم‌تر از آن به لرزشگیر اپتیکال تجهیزشده تا توانایی خوبی از عکاسی و فیلم‌برداری داشته باشید. با دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز می‌توانید سلفی‌های باکیفیتی ثبت کنید. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با حمایتاز شارژ سریع ۲۵ واتی نیز ویژگی خوبیست که زیر سایه فقدان شارژر داخل جعبه، اهمیت خود را از دست می‌دهد.


گلکسی A34 5G مدل ۸/۱۲۸ گیگابایت ؛ بین‌رده تکامل‌یافته : ۱۰ میلیون تومان

گلکسی A34 5G
مشخصات گلکسی A34
نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن ١۰٨۰ در ٢٣۴۰ پیکسل و نرخ رفرش ١٢۰ هرتز
چیپست مدیاتک Dimensity 1080
ترکیب رم و حافظه داخلی ١٢٨/۶، ٨/١٢٨ و ٨/٢۵۶ گیگابایتی
سیستم‌عامل اندروید ١٣ با پوسته ۱.One UI 5
دوربین مهم ٣ گانه شامل دوربین عریض ۴٨ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، ٨ مگاپیکسلی فوق‌عریض و ماکروی ۵ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ١٣ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ شارژ سیمی ٢۵ وات
وزن ١٩٩ گرم
قابلیت‌های جانبی حسگر تشخیص تاثییر‌انگشت و درگاه کارت حافظه MicroSD

گلکسی A34 (بازدید دیجیاتو) بهترین گوشی بین رده سامسونگ تا سقف ۱۲ میلیون تومان محسوب می‌بشود و در اکثر عرصه‌ها سخن‌های بسیاری برای گفتن دارد. این گوشی در مدل‌های مختلفی اراعه شده، اما به‌علت قیمت خرید بالاتر، خرید مدل ۸/١٢٨ گیگابایتی را زیاد تر پیشنهاد می‌کنیم. گلکسی A34 از چیپ قوی مدیاتک Dimensity 1080 قوت می‌گیرد که قابلیت اجرای بازی‌ها و اپ‌ها به شکلی کاملا روان را در اختیارتان می‌گذارد. مسئله دلنشین این‌که گلکسی A34 از استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب تا عمق ١ متری و به زمان نیم ساعت برخوردار است. کره‌ای‌ها این بین‌رده خود را به نمایشگر سوپر امولد با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیتی تجهیزکرده‌اند.

دوربین عریض ۴٨ مگاپیکسلی بین‌رده تازه سامسونگ دارای لرزشگیر اپتیکال است. در‌مجموع این گوشی از سیستم دوربین مهم و سلفی با کیفیتی منفعت می‌برد و می‌توان از کارکرد آن در این قسمت رضایت داشت. انرژی‌قسمت گلکسی A34 5G باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت محسوب می‌بشود. اسپیکر استریو، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و حمایتاز فناوری شارژ ٢۵ واتی از دیگر مشخصات این دستگاه می باشند.

گلکسی A25 نیز از چند هفته پیش داخل سبد محصولات فروشگاه‌های معتبر شده، اما قیمت بالای آن نسبت به گلکسی A34، مانع از نظر آن توسط دیجیاتو می‌بشود؛ چون گلکسی A34 در این رده قیمتی مشخصات دلنشین‌تری را اراعه می‌دهد.


گلکسی A54 5G مدل ٨/۱۲۸ گیگابایت ؛ بهترین گوشی بین‌رده سامسونگ : ۱۳ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ - گلکسی A54
مشخصات گلکسی A54
نمایشگر ۶.۴ اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن ١۰٨۰ در ٢٣۴۰ پیکسل و نرخ رفرش ١٢۰ هرتز
چیپست اکسینوس ١٣٨۰
ترکیب رم و حافظه داخلی ۶/۱۲۸، ۸/۱۲۸، ۶/۲۵۶ و ۸/۲۵۶ گیگابایت
سیستم‌عامل اندروید ١٣ با پوسته ۱.One UI 5
دوربین مهم ٣ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، ١٢ مگاپیکسلی فوق‌عریض و ماکروی ۵ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ٣٢ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ شارژ سیمی ٢۵ وات
وزن ٢۰٢ گرم
قابلیت‌های جانبی حسگر تشخیص تاثییر‌انگشت و درگاه کارت حافظه MicroSD

سامسونگ گلکسی A54 (بازدید دیجیاتو) بین‌رده‌ای تازه از این کمپانی است که می‌توان بهترین گوشی بین رده سامسونگ را به آن تعلق داد. سامسونگ در گلکسی A54 از چیپ اکسینوس ۱۳۸۰ منفعت گیری کرده که عملکردی در حد و اندازه دیگر رقیب ها دارد. اعطای گواهینامه IP67 به این گوشی، به‌منزله مقاومت در برابر گرد‌وغبار و آب تا عمق ١ متر و به زمان نیم ساعت است. نمایشگر گلکسی A54 از پنل سوپر امولد با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیتی منفعت می‌برد که کیفیت زیاد خوبی در بازه قیمتی خود دارد.

باتری این بین‌رده ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و از فناوری شارژ ٢۵ واتی حمایتمی‌کند؛ هرچند باید این شارژر را جداگانه تهیه کنید. این گوشی همانند دیگر بین‌رده‌های تازه سامسونگ با اندروید ۱۳ اراعه شده است و ۴ به‌روزرسانی اساسی این سیستم‌عامل را دریافت می‌کند. دوربین مهم سه‌گانه این گوشی شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال می‌بشود که به لطف آن می‌توانید تصاویر با کیفیتی را ثبت کنید.


بهترین گوشی های پرچمدار سامسونگ

در ادامه بهترین گوشی های سامسونگ در بین پرچمداران را معارفه می‌کنیم. برای خرید پرچمداران مهم سامسونگ باید حداقل ۴۰ میلیون تومان هزینه کنید و سری گلکسی S24 هم حداقل قیمت بیش‌از ۵۰ میلیون تومان دارد؛ اما قاتل پرچمدار تازه‌داخل سامسونگ کم‌تر از ۲۵ میلیون تومان قیمت دارد و گزینه جذابی برای طرفداران این شرکت محسوب می‌بشود.


گلکسی S23 FE مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی ؛ قاتل پرچمدار تازه‌نفس : ۲۳ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ - گلکسی S23 FE
مشخصات سامسونگ گلکسی S23 FE
نمایشگر ۶.۴ اینچی Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسلی و نرخ رفرش ١٢۰ هرتزی
چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ / اگزینوس ۲۲۰۰
ترکیب رم و حافظه داخلی ۸/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایتی
سیستم عامل اندروید ۱۳ با پوسته One UI 5.1
دوربین مهم ۳ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال در کنار فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و تله فوتوی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۲ برابر اپتیکال
دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی
باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ سیمی ۲۵ وات
وزن ۲۰۹ گرم
قابلیت‌های جانبی تجهیزبه اسپیکر استریو، حسگر تشخیص تاثییر‌انگشت و حمایتاز ۵G

گلکسی S23 FE (بازدید دیجیاتو) تازه ترین گوشی سامسونگ است و آمده که به‌گفتن نسل تازه قاتلان پرچمدار سامسونگ، به‌گزینه‌ای مورد قیمت برای کاربران در رنج قیمتی بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان تبدیل بشود. این گوشی ضعف‌های نسل قبل را در اکثر قسمت‌ها جبران کرده، اما انگارً سامسونگ اهمیت چندانی به چیپست مورد منفعت گیری در گلکسی S23 FE نداده‌اند. کره‌ای‌ها این گوشی را در دو مدل با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا اگزینوس ۲۲۰۰ اراعه کرده‌اند و زیاد تر دستگاه‌های حاضر در بازار ایران تجهیزبه چیپ اگزینوس می باشند. اگر زیاد بازی نمی‌‌کنید، این چیپست از بعد انجام کارهای گوناگون بر می‌آید؛ اما در صورتی که گیمر هستید به گمان زیادً نتوانید بازی‌‌های زیاد سنگین را بدون داغی گوشی اجرا کنید.

گلکسی S23 FE در کنار حمایتنرم‌افزاری منسجم و طویل‌زمان، نمایشگر باکیفیت با حداکثر روشنایی ۱۴۵۰ نیت و برخورداری از سیستم اسپیکر استریو، از دوربین مهم سه‌گانه منفعت می‌برد. زیاد تر تصاویر و ویدیوهای این دوربین‌ها رضایت‌بخشند و می‌توانید روی کارکرد آن‌ها در شرایط نوری نسبتاً ضعیف هم حساب باز کنید. گلکسی S23 FE نقاط ضعفی همانند شدت شارژ پایین را نیز با خود یدک می‌کشد.


گلکسی S23 مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی ؛ پرچمدار خوش‌دست : ۴۱ میلیون تومان

گلکسی S23
مشخصات گلکسی S23
نمایشگر ۶.۱ اینچی از نوع Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن ١۰٨۰ در ٢٣۴۰ پیکسل و نرخ رفرش ١٢۰ هرتز
چیپست اسنپدراگون ٨ نسل ۲ سفارشی‌سازی شده
ترکیب رم و حافظه داخلی ۸/۱۲۸، ۸/۲۵۶ و ٨/۵١٢ گیگابایت
سیستم‌عامل اندروید ١٣ با پوسته One UI 5
دوربین مهم ٣ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، ١٢ مگاپیکسلی فوق‌عریض و تله‌فوتوی ١۰ مگاپیکسلی با زوم ٣ برابر اپتیکال
دوربین سلفی ١٢ مگاپیکسلی
باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ شارژ سیمی ۲۵ وات / بی‌سیم ١۵ وات
وزن ۱۶۸ گرم
قابلیت‌های جانبی تجهیزبه حسگر تشخیص تاثییر‌انگشت زیر نمایشگر اولتراسونیک، اسپیکر استریو و حمایت۵G

گلکسی S23 (بازدید دیجیاتو) باوجود این‌که از پرچمداران تازه سامسونگ نیست، اما هم چنان بین سبد محصولات این برند قیمت خرید بالایی دارد. علت این کار، اختلاف قیمت ۱۰ میلیون تومانی این دستگاه با جانشین‌اش است که باتوجه به تفاوت نه‌چندان زیاد آن‌ها، توجیه‌پذیر نیست. این گوشی به چیپ پرقدرت اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مخصوص گلکسی تجهیزشده و درکنار آن، از مجموعه مشخصات دلنشین همانند نمایشگر Dynamic AMOLED 2X و دوربین‌های باکیفیت برخوردار است. تنها نقطه‌ضعف گلکسی اس ۲۳ نسبت به مدل اولترا به او گفت و گو عکاسی و فیلم‌برداری‌، فقدان قلم اس‌پن و شارژدهی باتری برمی‌گردد.

باتوجه به همه این‌ها، با بودجه نزدیک به ۴۰ میلیون تومان گزینه ارزشمندی جز گلکسی S23 اینده ندارید. ویدیوی بازدید دیجیاتو از گلکسی اس ٢٣ و گلکسی اس ٢٣ پلاس را در ادامه با شما به اشتراک گذاشته‌ایم:


گلکسی اس ۲۴ اولترا مدل ١٢/٢۵۶ گیگابایت ؛ بهترین گوشی پرچمدار سامسونگ : ۷۰ میلیون تومان

مقایسه گلکسی S24 اولترا و گلکسی S23 اولترا
مشخصات سامسونگ گلکسی S24 اولترا
نمایشگر ٨.۶ اینچی از نوع Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن ١۴۴۰ در ٣۱۲۰ پیکسل و نرخ رفرش ١٢۰ هرتز
چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ سفارشی‌‌‌‌‌‌‌‌سازی شده
ترکیب رم و حافظه داخلی ٨/٢۵۶، ١٢/٢۵۶، ١٢/۵١٢ و ١٢/١٠٢۴ گیگابایت
سیستم عامل اندروید ١۴ با پوسته One UI 6
دوربین مهم ۴ گانه شامل دوربین عریض ۲۰۰ مگاپیکسلی در کنار پریسکوپ تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابر و تله فوتوی ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض
دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ سیمی ۴۵ وات / بی‌سیم ۱۵ وات
وزن ۲۳۲ گرم
قابلیت‌های جانبی تجهیزبه حسگر تشخیص تاثییر‌انگشت زیر نمایشگر اولتراسونیک، قلم S-Pen، اسپیکر استریو و حمایت۵G

گلکسی اس ۲۴ اولترا (بازدید دیجیاتو)، کاندیدای گفتن بهترین گوشی سامسونگ سری S در ایران و بهترین پرچمدار جاری سامسونگ است. مدل ١٢/٢۵۶ گیگابایتی این گوشی متعادل‌ترین قیمت را دارد و خرید آن منطقی‌تر خواهد می بود. یقیناً نسخه تجهیزبه حافظه ۱ ترابایتی این گوشی نیز حاضر است که یافتن آن در ایران چندان ساده نیست و یقیناً که خرید آن علت منطقی نخواهد داشت. گلکسی اس ۲۴ اولترا اختلاف قیمتی بالایی نسبت به نسل قبل‌اش یعنی گلکسی اس ۲۳ اولترا دارد؛ به‌طوری که این اختلاف بعضی اوقات به ۲۰ میلیون تومان هم می‌رسد. با همه این اوصاف، اگر جستوجو بهترین پرچمدار سامسونگ هستید، گلکسی S24 اولترا پادشاه بی‌چون‌وچرای تلفنهای هوشمند این برند محسوب می‌بشود.

وزن ٢۳۲ گرمی برای یک گوشی زیاد زیاد است و همین علتمی‌بشود تا میانه کارکردن با آن دستتان سریع خسته بشود. استاندارد IP68، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با حمایتاز فناوری شارژ ۴۵ واتی، نمایشگر زیاد با کیفیت از نوع Dynamic AMOLED 2X با حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیت، فریم تیتانیومی منفعت‌مندی از قلم S-Pen با جایگاه اختصاصی ازجمله جذابیت‌های این پرچمدار می باشند. گلکسی S24 اولترا به‌لطف منفعت‌مندی از چیپ پر قوت اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مخصوص گلکسی و دوربین ٢۰۰ مگاپیکسلی توانایی کاربری بهتر از همیشه را به طرفداران سامسونگ اراعه می‌دهد.

در ادامه ویدیوی بازدید گلکسی اس ۲۴ اولترا را تماشا می‌کنید:


جمع‌بندی راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ

در این راهنمای خرید، نگاهی به لیست بهترین گوشی های سامسونگ داشتیم. در جمع‌بندی می‌توانیم بگوییم که تلفنهای اقتصادی و بین‌رده سامسونگ، از تابستان امسال غوغایی در بازار به‌پا کرده‌اند. نسل تازه سری Galaxy A با دقت به افت قیمت قابل‌دقت، هم‌اکنون از قیمت خرید بسیار‌ای برخوردارند. ‘تلفنهای سری گلکسی S24 نیز تا چند هفته آینده به اعتدال قیمتی مناسبی می‌رسند و درنهایت می‌توانید یکی از سه عضو این خانواده را با برچسب قیمتی مناسبی تهیه کنید. تلفنهای سری گلکسی S24 نیز از مشخصات و ویژگی‌های جذابی برخوردار می باشند؛ اما حباب قیمتی آن‌ها علتشده تا قیمت خرید آن‌ها تا حدودی افت یابد.

در رابطه لیست بهترین گوشی های سامسونگ چه نظری دارید؟ شما کدام مدل را زیاد تر می‌ پسندید؟ تجارب و نظرات خود از تلفنهای سامسونگ را در قسمت کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.


زیاد تر بخوانید:

سؤالات متداول در رابطه راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ

بهترین موبایل سامسونگ کدام است؟

اگر هزینه برایتان مهم نباشد، بهترین مدل انتخابی یکی از تلفنهای سری گلکسی اس ۲۴ است. گلکسی اس ۲۴ اولترا بی‌شک گسترش یافتهترین گوشی سامسونگ محسوب می‌بشود.

بهترین گوشی های سامسونگ در رده اقتصادی کدامند؟

سامسونگ تلفنهای ارزان‌قیمت بسیاری را در بازار دارد. ولی اگر به‌جستوجو مدلی هستید که از بعد اجرای اپ‌ها و ماموریت های روزانه سبک برآید و دوربین خوبی هم داشته باشد، گلکسی A05s را نظر می‌کنیم.

بهترین گوشی های بین رده سامسونگ کدام مدل‌ها می باشند؟

گلکسی A34 و گلکسی A54 بهترین بین‌رده‌های سامسونگ می باشند که از جهات گوناگون بین‌رده‌هایی دلنشین محسوب خواهد شد.

تازه ترین گوشی سامسونگ کدام مدل است؟

گلکسی S23 FE تازه ترین گوشی سامسونگ و تنها گزینه مورد نظر دیجیاتو از این برند در رده قیمتی ۲۰ تا ۴۰ میلیون تومان است.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها