گوشی تاشو وان پلاس Open از تست مقاومت سربلند بیرون آمد + ویدیو

گوشی تاشو وان پلاس Open از تست مقاومت سربلند بیرون آمد + ویدیو


کانال یوتوب JerryRigEverything در تازه ترین ویدیو از تست دوام خود به سراغ OnePlus Open رفته است. اولین گوشی تاشو وان پلاس در کل کارکرد زیاد خوبی در تست‌های مقاومت از جمله تست خمیدگی دارد و از آن سربلند خارج شده است.

نمایشگر بیرونی وان پلاس Open از شیشه ساخته شده است و همانطور که در ویدیو تست دوام آن دیده می‌بشود، همانند همه شیشه‌ها در سطح ۶ مقیاس سختی Mohs خراشیده می‌بشود. این چنین خراشیدگی‌ها در سطح ۷ عمیق‌تر خواهد شد. نمایشگر داخلی دستگاه نیز که توسط یک محافظ پلاستیکی پوشانده شده است، در سطح ۲ خراشیده می‌بشود و از سطح ۳ شیارهای عمیق‌تری روی پنل دیده می‌بشود.

تست مقاومت گوشی تاشو وان پلاس Open

در ادامه ناظر تست نمایشگرهای دستگاه با حرارت هستیم. روی نمایشگر بیرونی گوشی نزدیک به ۲۵ ثانیه بعد از قرار گرفتن در مجاورت شعله آتش، پیکسل‌های سفیدی ظاهر می‌بشود که در بین پنل‌های OLED مسئله عجیبی نیست. بااین‌حال، محافظ پلاستیکی نمایشگر داخلی در نزدیک به پنج ثانیه می‌سوزد.

ادامه مطلب
سطح جیوه در جو زمین به‌خاطر فعالیت انسان‌ها 7 برابر شده است

JerryRigEverything در ادامه ویدیو خود توضیح می‌دهد که فریم کناری گوشی تاشو وان پلاس Open از آلومینیوم ساخته شده است و به‌نظر می‌رسد که در برابر گردوغبار نسبتاً مقاوم باشد.

در نهایت، نوبت به تست دلنشین مقاومت در برابر خمیدگی می‌رسد و وان پلاس Open در برابر خمیده‌شدن از هر جهتی کارکرد زیاد خوبی از خود مشخص می کند. یقیناً بعد از این که گوشی در جهت ناموافق تا می‌بشود، دیگر کاملاً همانند قبل نخواهد می بود، اما حتی در این شرایط نیز کارکرد موردانتظار خود را اراعه می‌کند.

ادامه مطلب
ایالت کالیفرنیا لایحه «حق جدایی از کار» در ساعات غیراداری را معارفه کرد_رنگو

اکنون وان پلاس برای معارفه گوشی پرچمدار آینده خود آماده می‌بشود که این هفته و در تاریخ ۴ دسامبر (۱۳ آذرماه) معارفه خواهد شد. وان‌پلاس ۱۲ به گمان زیادً به تازه ترین تراشه کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ تجهیزمی‌بشود و دارای دوربین مهم LYT-T808، دوربین اولترا واید ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64B با زوم اپتیکال ۳ برابری خواهد می بود.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها