برندگان «هکاتون دیفای» نوبیتکس معارفه شدند

برندگان «هکاتون دیفای» نوبیتکس معرفی شدند


اختتامیه اتفاقات «هکاتون دیفای» نوبیتکس با معارفه برندگان دو جایزه صد میلیون تومانی هکاتون معارفه شدند.

به نقل از دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی نوبیتکس، رقابت هکاتون دیفای نوبیتکس همزمان با اتفاقات دیفای‌دی از ابتدای شهریور اغاز شد و تا پانزدهم مهر ۱۴۰۲ ادامه یافت. نوبیتکس در آن زمان با رونمایی از نوبی‌دکس و لاکت ولت، بستر را برای ورود به دنیای دیفای در ایران تشکیل کرد و از فعالان کامیونیتی رمزارز، برنامه‌نویسیان و محققان برای ادامه این راه دعوت به عمل آورد.

بنابر اظهار نوبیتکس، در این بازه نیز مطرح‌ها و ایده‌های بسیاری مرتبط با دیفای برای این مجموعه ارسال شد که در نهایت چهار مطرح به مرحله نهایی رسیده و دو مطرح، برنده جایزه صد میلیون تومانی نوبیتکس شدند.

یکی از ایده‌های برنده، طرحی مربوط به اشتراک‌گذاری آدرس‌ کیف پول به‌صورت محرمانه است که با دریافت کلید کیف پول، آدرس‌ها را به افرادی که خواست خواهند داد ارسال می‌کند. مطرح دیگر طرحی می بود که بر بستر بلاکچین اتریوم پیاده‌سازی شده و برخی از مانع ها دستیبای به اینترنت غیرمتمرکز را رفع می‌کند.

ادامه مطلب
عکس روز ناسا: SAR و راه شیری
آخرین مطالب

«میثم رضایی»، «شهریار ابراهیمی»، «کیوان کام‌قسمت»، «نیما یزدان‌مهر»، «امیرحسین حسنینی»، «ضیا صدر»، «سارا باوی‌فرد»، و «حمید باطنی» داوران هکاتون دیفای نوبیتکس بودند که ماموریت بازدید مطرح‌های ارسال شده به این اتفاقات را برعهده داشتند.

شرکت‌کنندگان می‌توانستند با اراعه ایده یا پروژه خود از طریق ثبت لینک پروژه تشکیل شده روی گیت‌هاب یا سرویس گیت هم‌روش یا ارسال مطرح در قالب PDF در این رقابت شرکت کنند. این چنین قرار می بود در زمان‌زمان برگزاری هکاتون، ۶ کارگاه آموزشی با وجود متخصصان عرصه دیفای به‌صورت رایگان برگزار بشود.

ادامه مطلب
Gg Bet Ставки Онлайн Официальный Сай

مراسم اختتامیه هکاتون دیفای و معارفه برندگان را می‌توانید از طریق یوتیوب یا آپارات نوبیتکس مشاهده کنید و با این اتفاقات زیاد تر آشنا شوید.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها