قانون نوشته شده توسط ChatGPT به طور ناخواسته در برزیل تصویب شد

تکنا


در یکی از شهرهای برزیل قانون نوشته شده توسط چت بات ChatGPT توسط قانون گذاران این شهر مورد تصویب قرار گرفت. آنها بدون این که خبر داشته باشند که این قانون توسط هوش مصنوعی نوشته شده آن را تصویب کردند.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در شهر پورتو آلگره در برزیل فرمان آزمایشی جدیدی به تصویب رسید که بعد از آن اشکار شد قانون مورد نظر توسط یک چت بات هوش مصنوعی نوشته شده است. روزاریو عضو شورای شهر در این شهر از این نوشته پرده برداشت که با اعتراض و انتقادات تعداد بسیاری نیز همراه می بود.

روزاریو در مصاحبه ای با آسوشیتدپرس خبرداد برای حل مشکل دریافت هزینه معاوضه کنتور های آب سرقت شده از چت بات ChatGPT خواست کرد تا راه حلی را اراعه کند. وی بعد از دریافت این راه حل بدون تشکیل تحول در آن، راه حل را به همکاران خود نشان داد.

ادامه مطلب
این کامپیوتر پس از ۳۰ سال از فاجعه هسته‌ای چرنوبیل مجدداً به کار افتاده است

بعد از این اتفاقات، اعضای ۳۶ نفره شورای شهر نیز این رویکرد را تصویب کرده و از ۲۳ نوامبر نیز اجرای آن به تصویب رسید. روزیاتو معتقد است در صورتی که پیش از تصویب این نوشته را آشکار کرده می بود هیچ زمان مطرح مورد نظر حتی به رای گیری نیز گذاشته نمیشد. وی می گوید تنها در ۴۹ کلمه خواست خود را تایپ کرده و این چت بات در عرض چند ثانیه پیش نویس کامل آن را اراعه کرده است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
چطور در اینستاگرام فروش بیشتری داشته باشیم؟

روزیاتو در رابطه هوش مصنوعی می گوید: اکنون باور اشکار کردم که یک انقلاب تکنولوژیکی توسط بشر توانایی خواهد شد. اما امکان منفعت گیری خوب از آن نیز باید نشان داده بشود.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها