مایکروسافت تصمیم دارد امکان منفعت گیری از دوربین موبایل به کای وب کم را به کاربران بدهد

تکنا


مایکروسافت با گسترش قابلیتی تازه تصمیم دارد به کاربران اجازه دهد تا از دوربین موبایل به کای وب کم در رایانه های شخصی منفعت گیری کنند. با پشتیبانی این قابلیت و از طریق اپ Link to Windows می توان از دوربین گوشی های هوشمند به گفتن وب کم منفعت گیری کرد. در نسخه آخر این اپلیکیشن کدهایی شناسایی شده چه نشان دهنده گسترش آن برای رایانه های شخصی است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نرم افزار Phone Link مایکروسافت به کاربران امکان می دهد تا دوربین گوشی را به وب کم مبدل کنند. ابزار تازه شامل نرم افزار Phone Link در ویندوز و اپلیکیشن آن به نام Link to Windows در اندروید خواهد می بود.

اکنون کاربران تنها با پشتیبانی نرم افزارهای شخص ثالث می توانند از دوربین گوشی های هوشمند به گفتن وب کم منفعت گیری کنند. با اضافه شده ویژگی تازه به Link to Windows به راحتی می توان بدون نیاز به برنامه های دیگر از اتصال گوشی به رایانه های شخصی منفعت برد.

ادامه مطلب
آشنایی با مسجد ایاصوفیه، یکی از زیباترین بناهای تاریخی جهان

کد تازه قرار داده شده درون برنامه Link to Windows نشان می دهد مایکروسافت قابلیت جدیدی را برای استریم ویدیوی دوربین در ویندوز با منفعت گیری از گوشی های اندرویدی است. این چنین با این قابلیت می توان قاب بندی عکس را به طور خودکار تنظیم کرد.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها