اپلیکیشن Beeper Mini به گفتن جانشین iMessage در اندروید معارفه شد

تکنا


تا بحال شرکت های تعداد بسیاری تصمیم اضافه کردن اپلیکیشن iMessage به دنبای اندروید را داشته اند. اکنون یک استارتاپ به نام Beeper اپلیکیشن تازه خود به نام Beeper Mini را معارفه کرده است و قرار است از طریق آن کاربران به مطلب های رمزگذاری شده iMessage دسترسی اشکار خواهند کرد.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپلیکیشن Beeper Mini بطور رایگان در اختیار کاربران قرار نمیگیرد و باید ماهانه مبلغ ۱.۹۹ دلار برای آن پرداخت بشود. مطابق اظهار شرکت سازنده در ساخت این اپلیکیشن از روش مهندسی معکوس برای گسترش iMessage برای اندروید منفعت گیری شده است.

اریک میگیکوفسکی، مدیر عامل استارتاپ Beeper در این مورد می گوید: آنها برای گسترش این اپ ا پایین ترین لایه های iMessage نفوذ کردند و سپس با معکوس کردن، آن را به دنیای اندروید آورده اند. این چنین برای انتقال اطلاعات از یک مک مینی به گفتن دیتاسنتر منفعت گیری میشود. در واقع ابتدا مطلب به مک مینی ارسال و سپس از آنجا به iMessages ارسال میشود.

ادامه مطلب
سامسونگ قصد دارد دو سنسور دوربین موبایل ۱ اینچی با وضوح ۴۳۲ مگاپیکسلی تولید کند

این استارتاپ مدعی شد اپ ساخته شده به محتوای مطلب ها دسترسی نداشته و ارسال آنها نیز به شکل متن آشکار و ساده انجام نمیشود. چون مطلب ها از گوشی اندرویدی به طور رمزگذاری شده به گیرنده ارسال خواهد شد. کلیدهای رمزگذاری نیز به شکل انحصاری در گوشی های اندرویدی کاربر ذخیره خواهد شد و کارکردی شبیه برنامه های سیگنال و واتساپ خواهد داشت.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها